0
0
0
0
Trwają zapisy na XXXIII rok szkolny! Zapisz się już dzisiaj >>ŚWISTOKLIK<< 
Psikus Irytka

 

Psikus Irytka to zabawa, która podzielona jest na dwie części i jest organizowana zarówno na czacie AMR jak i na stronie. W pierwszej części uczestnicy muszą odnaleźć na stronie wszelkie wskazówki dotyczące miejsca psikusu przygotowanego przez Irytka. Każdorazowo będzie ich aż trzy. Następnie uczniowie muszą na podstawie zdobytych wskazówek odnaleźć gdzie Irytek przeprowadził psikusa. Może to być zarówno pokój/pokoje Akademii Magii Ramesville jak i pokój/pokoje tymczasowe np. Diamentowa_Komnata czy Pokoj_Irytka.

Zabawa odbywa się w zgodnie z Harmonogram roku szkolnego, a w zabawie mogą brać udział zarówno uczniowie jak i nauczyciele.

NA CZYM POLEGA PSIKUS IRYTKA?

Irytek zadomowił się w Izbie Pamięci i w określonym pokoju ukrył część przedmiotu magicznego tj. odznaki, puchary czy dyplomy. Zadaniem uczestników jest odnalezienie ukrytego przedmiotu na chacie, a następnie powiązanie go z przedmiotem w Izbie Pamięci i odesłanie na sowę dyrekcji części przedmiotu, całego przedmiotu, nazwy pomieszczenia oraz podanie wskazówek ze strony.

PUNKTACJA

Pierwszy uczeń, który wyślę na sowę dyrekcji przedmiot/przedmioty wraz z miejscem gdzie on był ukryty otrzyma on 50 pkt i 100 gal. Kolejne osoby otrzymają aż 25 pkt i 50 gal, a nauczyciele mogą zdobyć aż 2 pkt do RN i 50 gal.