4400
5156
18029
4.07 - Konkurs z Dywinacji >>ŚWISTOKLIK<<
Psikus Irytka

 

Psikus Irytka to zabawa, która podzielona jest na dwie części i jest organizowana zarówno na czacie AMR jak i na stronie. W pierwszej części uczestnicy muszą odnaleźć na stronie wszelkie wskazówki dotyczące miejsca psikusu przygotowanego przez Irytka. Każdorazowo będzie ich aż trzy. Następnie uczniowie muszą na podstawie zdobytych wskazówek odnaleźć gdzie Irytek przeprowadził psikusa. Może to być zarówno pokój/pokoje Akademii Magii Ramesville jak i pokój/pokoje tymczasowe np. Diamentowa_Komnata czy Pokoj_Irytka.

Zabawa odbywa się w zgodnie z Harmonogram roku szkolnego, a w zabawie mogą brać udział zarówno uczniowie jak i nauczyciele.

NA CZYM POLEGA PSIKUS IRYTKA?

Irytek zadomowił się w Izbie Pamięci i w różnych pokojach ukrył części przedmiotów tj. odznaki, puchary czy dyplomy. Zadaniem uczestników jest złożenie ich w całość i odesłanie na sowę dyrekcji przedmiotu wraz z miejscem/miejscami gdzie był/były ukryte.

PUNKTACJA

Pierwszy uczeń, który wyślę na sowę dyrekcji przedmiot/przedmioty wraz z miejscem gdzie on był ukryty otrzyma on 50 pkt i 100 gal. Kolejne osoby otrzymają aż 25 pkt i 50 gal, a nauczyciele mogą zdobyć aż 2 pkt do RN i 50 gal.