4928
18199
10265
15804
19.10 - Rada Pedagogiczna  20.10 - Konkurs Dyrekcji #1 >>ŚWISTOKLIK<< 20.10 - Losville >>WYŚLIJ KUPON<< 20.10 - Karty Czarodziejów  20.10 - Konkurs z Zielarstwa #5 >>ŚWISTOKLIK<<  21.10 - Konkurs z Quidditcha >>ŚWISTOKLIK<<  21.10 - III zadanie Turnieju Domów  21.10 - I etap Olimpiady z OpCM >>ŚWISTOKLIK<< 24.10 - Konkurs z Numerologii >>ŚWISTOKLIK<< 
Spis Zaklęć

 Rozróżniamy pięć rodzajów zaklęć dozwolonych na zajęciach Klubu Pojedynków:

  • zaklęcia słabe - aby wygrać rundę uczestnik musi użyć 2 zaklęć słabych 
  • zaklęcia silne - aby wygrać rundę uczestnik musi użyć 1 zaklęcia silnego
  • zaklęcia złożone - czyli zaklęcia, które trzeba wspomóc dodatkowym czarem
  • zaklęcia obronne - aby nie przegrać rundy należy wykonać unik lub rzucić zaklęcie tarczy
  • zaklęcia leczące - których uczestnik używa do uleczenia przeciwnika po wygranej rundzie

 L.P. 

ZAKLĘCIE

SKUTEK

 RODZAJ

1.  

Conjunctivitis

Oślepia.

SŁABE
   2

Densaugeo

Powoduje wzrost zębów.

SŁABE

3.  

Diffindo

Rozcina skórę.

SŁABE

4.  

Diminuendo

Unieszkodliwia.

SŁABE

5.  

Expulso

Powoduje eksplozję.

SŁABE

6.  

Furnunculus

Powoduje pojawienie się bąbli. 

SŁABE

7.  

Rictusempra

Powoduje łaskotki.

SŁABE

8.  

Confundus

Dezorientuje.

SILNE

9.  

Drętwota

Odrętwia.

SILNE

10.  

Immobulus

Spowalnia.

SILNE

11.  

Impedimenta

Spowalnia.

SILNE
   12. 

Incarcerous

Wypuszcza liny krępujące ofiarę.

SILNE
   13. 

Levicorpus

Unosi przeciwnika za kostkę w górę.

SILNE

  14.  

Jęzlep

Przykleja język do podniebienia. 

SILNE

  15.  

 Petrificulus Totalus 

Poraża ciało.

SILNE

  16.  

Reducto

Odrętwia.

SILNE

  17.  

Silencio

Wycisza.

SILNE

  18.  

Tarantalegra

Wywołuje niekontrolowane pląsy. 

SILNE
   19. 

Expelliarmus+Accio Różdżka

Przywołuje różdżkę przeciwnika.

 ZŁOŻONE
  20. 

Avis+Oppugno

Wyczarowuje ptaszki.

 ZŁOŻONE

  21.  

Finite

Kończy działanie zaklęć.

 LECZĄCE 

  22.  

Liberacorpus

Sprowadza na ziemie.

 LECZĄCE 

  23.  

Renervate

Ulecza.

LECZĄCE

  24.  

Unik

Ochronia.

OBRONNE

  25.  

Protego

Ochrania.

OBRONNE
  26.  

[Łapie Różdżkę]

Chwyta swoją różdżkę.

OBRONNE