3461
1910
4097
5146
Zapisy na XXIX rok szkolny otwarte!   9 grudnia - Karty Czarodziejów >>KLIKNIJ TUTAJ<< 10 grudnia o godz. 19:00 - Wypad do Hogsmeade w krysztalowa_komnata do 10 grudnia do godz. 23:59 - trwa konkurs z Transmutacji >>KLIKNIJ TUTAJ<< 12 grudnia o godz. 20:20 - zebranie domu Roweny Ravenclaw w amr_ravenclaw do 15 grudnia do godz. 23:59 - trwa kokurs z WoHP >>KLIKNIJ TUTAJ<<
Spis Zaklęć

 

ROZRÓŻNIAMY 5 RODZAJÓW ZAKLĘĆ DOZWOLONYCH NA ZAJĘCIACH KLUBU POJEDYNKÓW

  • zaklęcia słabe - aby wygrać rundę uczestnik musi użyć 2 zaklęć słabych 
  • zaklęcia silne - aby wygrać rundę uczestnik musi użyć 1 zaklęcia silnego
  • zaklęcia obronne - aby nie przegrać rundy należy wykonać unik lub rzucić zaklęcie tarczy
  • zaklęcia leczące - których uczestnik używa do uleczenia przeciwnika po wygranej rundzie
  • zaklęcia wspomagające - czyli zaklęcia, które trzeba wspomóc dodatkowym czarem

 L.P. 

ZAKLĘCIE

SKUTEK

 RODZAJ

1.  

Accio*

Przywołuje różdżkę.

WSP.

2.  

Avis

Wyczarowuje ptaszki.

SŁABE

3.  

Conjunctivitis

Oślepia.

SŁABE

4.  

Diffindo

Rozcina skórę.

SŁABE

5.  

Diminuendo

Unieszkodliwia.

SŁABE

6.  

Everte Stati

Wyrzuca w powietrze.

SŁABE

7.  

Furnunculus

Powoduje pojawienie się bąbli. 

SŁABE

8.  

Incancerous

Obwiązuje linami.

SŁABE

9.  

Levicorpus

Lewituje w powietrze.

SŁABE

10.  

Obscuro

Zasłania oczy.

SŁABE

11.  

Rictusempra

Powoduje łaskotki.

SŁABE

12.  

Confundus

Dezorientuje.

SILNE

13.  

Densaugeo

Wydłuża przednie zęby.

SILNE

14.  

Drętwota

Odrętwia.

SILNE

15.  

 Expelliarmus*

Rozbraja.

SILNE

16.  

Immobulus

Spowalnia.

SILNE

17.  

Impedimenta

Spowalnia.

SILNE

18.  

Jęzlep

Przykleja język do podniebienia. 

SILNE

19.  

 Petrificulus Totalus 

Poraża ciało.

SILNE

20.  

Reducto

Odrętwia.

SILNE

21.  

Silencio

Wycisza.

SILNE

22.  

Tarantalegra

Wywołuje niekontrolowane pląsy. 

SILNE

23.  

Finite

Kończy działanie zaklęć.

 LECZĄCE 

24.  

Liberacorpus

Sprowadza na ziemie.

 LECZĄCE 

25.  

Renervate

Ulecza.

LECZĄCE

26.  

Mythal

Ochronia.

OBRONNE

27.  

Protego

Ochrania

OBRONNE


* Po użyciu zaklęcia Expelliarmus oraz odliczeniu od 3-0 należy przywołać różdżkę przeciwnika zaklęciem Accio wraz z odliczeniem. W tym czasie przeciwnik może wykonać unik.