22028
26940
30408
13534
20.04 - Poszukiwanie pisanek  20.04 - Konkurs z Czarnej Magii >>ŚWISTOKLIK<<  21.04 - II Zadanie Turnieju Domów 22.04 - Śmingus Dyngus 22.04 - Konkurs ze Smokologii >>ŚWISTOKLIK<< 24.04 - czas na rozegranie fazy grupowej w Shuntbumps >>ŚWISTOKLIK<<  26.04 - Wyzwania Numerologiczne #5 >>ŚWISTOKLIK<<
Spis Zaklęć

 Rozróżniamy cztery rodzaje zaklęć dozwolonych na zajęciach Klubu Pojedynków:

  • zaklęcia słabe - aby wygrać rundę uczestnik musi użyć 2 zaklęć słabych 
  • zaklęcia silne - aby wygrać rundę uczestnik musi użyć 1 zaklęcia silnego
  • zaklęcia obronne - aby nie przegrać rundy należy rzucić zaklęcie tarczy
  • zaklęcia lecznicze - których uczestnik używa do uleczenia przeciwnika po wygranej rundzie

 

 L.P. 

ZAKLĘCIE

SKUTEK

 RODZAJ

1.  

Conjunctivitis

Oślepia.

SŁABE
   2

Densaugeo

Powoduje wzrost zębów.

SŁABE

3.  

Diffindo

Rozcina skórę.

SŁABE

4.  

Diminuendo

Unieszkodliwia.

SŁABE

5.  

Expulso

Powoduje eksplozję.

SŁABE

6.  

Rictusempra

Powoduje łaskotki.

SŁABE

7.  

Drętwota

Odrętwia.

SILNE

8.  

Immobulus

Spowalnia.

SILNE

9.  

Impedimento

Spowalnia.

SILNE
   10. 

Incarcerous

Wypuszcza liny krępujące ofiarę.

SILNE

  11.  

Reducto

Odrętwia.

SILNE

  12.  

Tarantalegra

Wywołuje niekontrolowane pląsy. 

SILNE

  13.  

Finite

Kończy działanie zaklęć.

 LECZNICZE

  14.  

Protego

Ochrania.

OBRONNE