20888
17194
24634
Spis Zaklęć

 Rozróżniamy cztery rodzaje zaklęć dozwolonych na zajęciach Klubu Pojedynków:

  • zaklęcia słabe - aby wygrać rundę, uczestnik musi użyć 2 zaklęć słabych; 
  • zaklęcia silne - aby wygrać rundę, uczestnik musi użyć 1 zaklęcia silnego;
  • zaklęcia obronne - aby nie przegrać rundy, należy rzucić zaklęcie tarczy;
  • zaklęcia lecznicze - których uczestnik używa do uleczenia przeciwnika po wygranej rundzie.

 

 L.P. 

ZAKLĘCIE

SKUTEK

 RODZAJ

1.  

Conjunctivitis

Oślepia.

SŁABE
   2

Densaugeo

Powoduje wzrost zębów.

SŁABE

3.  

Diffindo

Rozcina skórę.

SŁABE

4.  

Diminuendo

Unieszkodliwia.

SŁABE

5.  

Expulso

Powoduje eksplozję.

SŁABE

6.  

Rictusempra

Powoduje łaskotki.

SŁABE

7.

Expelliarmus

Wytrąca różdżkę z dłoni przeciwnika.

SILNE

8.  

Drętwota

Odrętwia.

SILNE

9.  

Immobulus

Spowalnia.

SILNE

10.  

Impedimento

Spowalnia.

SILNE
   11. 

Incarcerous

Wypuszcza liny krępujące ofiarę.

SILNE

  12.  

Reducto

Odrętwia.

SILNE

  13.  

Tarantallegra

Wywołuje niekontrolowane pląsy. 

SILNE

  14.  

Finite

Kończy działanie zaklęć.

 LECZNICZE

  15.  

Protego

Ochrania.