7838
8846
9243
7245
1.10 - nabór do redakcji „Newsville” (świstoklik) 3.10 - Kłamstwa Bujdki  3.10 - Rubinowe Wyzwania #1 (świstoklik 4.10 - Otrzęsiny Pierwszorocznych  5.10 - konkurs z Quidditcha (świstoklik)  7.10 - konkurs z OpCM (świstoklik)
Atak Akromantuli


Atak Akromantuli
to zabawa organizowana raz w tygodniu po zajęciach lekcyjnych (20:15-20:30) w Kryształowej Komnacie. Polega ona na tym, że do Wielkiej Sali zostaje wprowadzona Akromantula Danusia (bot) i zadaniem obecnych (uczniów, stażystów i nauczycieli) jest pozbycie się jej – można to zrobić za pomocą komend !wyrzuc albo !Arania Exumai. Każdy może wyrzucić pająka z sali tylko raz (wyrzuca się aż do skutku).

Uczeń za pozbycie się Akromantuli otrzymuje wynagrodzenie – za zrobienie tego przy pomocy komendy !wyrzuc dostanie 10 punktów/galeonów, natomiast za wykorzystanie !Arania Exumai – 15 punktów/galeonów. Za zastosowanie klimatu w swojej wypowiedzi można zdobyć dodatkowo 5 punktów/galeonów. Stażyści oraz nauczyciele otrzymują wyłącznie galeony, które na koniec semestru są przeliczane na kryształy/punkty.