11325
18976
23541
19587
03.04 - The Voice (świstoklik)  04.04 - Rubinowe Wyzwania #2 (świstoklik) 04.04 - Plebiscyt McGonagall (świstoklik)  05.04 - Gwiazdy AMR (świstoklik) 05.04 - bal z okazji 16. rocznicy powstania AMR  06.04 - zapisy na mecz Quidditcha (świstoklik)  10.04 - konkurs z OpCM (świstoklik)  
Regulamin KP


REGULAMIN KLUBU POJEDYNKÓW

 

  1. W pojedynku bierze udział dwóch zawodników.
  2. Wygrywa osoba, która zwycięży w trzech rundach. Sam pojedynek natomiast może składać się z maksimum 5 rund.
  3. W pojedynku można używać tylko zaklęć, które są w spisie.
  4. Zwycięża osoba, która użyła dwóch zaklęć słabych bądź jedno silne.
  5. Za każdą wygraną rundę zawodnik otrzymuje 10 punktów, jeżeli użył dwóch zaklęć słabych bądź 6 pkt, gdy użył jednego zaklęcia silnego.
  6. Zaklęcia należy pisać używając tylko i wyłącznie dużych liter.
  7. Kiedy zawodnicy wyrażą gotowość sędzia odliczy 3-2-1-0 START, wtedy  rozpocznie się pojedynek.
  8. Po każdym zaklęciu atakującym należy odliczyć 3-2-1-0, żeby przeciwnik miał czas na obronę.

UWAGA! Pojedynkować można się jedynie na IceQ 5.05. Po każdej wygranej rundzie należy uzdrowić/odczarować przegranego!