0
0
0
Trwają zapisy na XXXII rok szkolny >>ŚWISTOKLIK<<  
Regulamin KP


REGULAMIN KLUBU POJEDYNKÓW

  1. Terminy używane w regulaminie:
    • Sędzia - osoba, która nadzoruje cały pojedynek oraz prowadzi Klub Pojedynków. W jej obowiązku jest informowanie wszystkich obecnych o postępie pojedynków (tzn. wygranych rundach, początku i końcu rund jak i pojedynku).
    • Pojedynek - składa się z co najmniej trzech, maksimum pięciu rund.
    • Runda - główny współczynnik pojedynku, który mówi o ogólnym wyniku pojedynkujących się czarodziei. Wygrana runda, to taka gdy zaklęcie rzucone przez atakującego nie zostanie odparte przez drugiego uczestnika (jeśli mowa o zaklęciach silnych), bądź w przypadku zaklęć słabych i złożonych, obydwa działania atakującego nie zostaną odparte.
  2. W pojedynku muszą brać udział trzy osoby: sędzia oraz dwóch czarodziejów, walczących ze sobą.
  3. Pojedynek rozgrywa się do trzech wygranych rund.
  4. Za każdą wygraną rundę, zawodnik otrzymuje odpowiednie wynagrodzenie w formie punktów dla domu bądź/lub galeonów, w zależności od stylu w jakim pokonał zawodnika.
  5. Po wygranej rundzie, zawodnik musi odczarować (uleczyć) przeciwnika, który ucierpiał w starciu, by mógł kontynuować walkę.
  6. Jeśli przed rozpoczęciem rundy przez sędziego zostaną rzucone zaklęcia atakujące, uznane to zostaje jako fallstart. Runda rozpoczyna się na nowo.  
    • Jeśli do fallstartu dojdzie trzy razy pod rząd, a inicjatorem będzie jedna osoba, druga zyskuje wygraną rundę, a tym samym punkt równomierny z wygraniem rundy za pomocą silnego zaklęcia.
  7. Jeśli w tym samym momencie zostaną rzucone poprawnie zaklęcia atakujące o tej samej mocy, zderzają się one a pojedynek trwa dalej.
  8. Pojedynki, które zostaną ogłoszone rankingowymi, będą oceniane pod względem stylu.
    • Najwyżej punktowana jest runda wygrana za pomocą zaklęć łączonych. Otrzymuje się za taką 3 punkty do rankingu.
    • Za rundę wygraną zaklęciami słabymi, zwycięzca otrzymuje 2 punkty do rankingu.
    • Za rundę wygraną zaklęciem silnym, zwycięzca otrzymuje 1 punkt do rankingu.
  9. Osoba, która zdobędzie najwięcej punktów w rankingu zyskuje tytuł Mistrza Klubu Pojedynków, który przyznawany jest na końcu roku szkolnego.  
  10. Pojedynkować można się tylko za pomocą programu ICeQ 5.05.
  11. Sędzia ma zawsze racje.