3461
1910
4097
5146
Zapisy na XXIX rok szkolny otwarte!   9 grudnia - Karty Czarodziejów >>KLIKNIJ TUTAJ<< 10 grudnia o godz. 19:00 - Wypad do Hogsmeade w krysztalowa_komnata do 10 grudnia do godz. 23:59 - trwa konkurs z Transmutacji >>KLIKNIJ TUTAJ<< 12 grudnia o godz. 20:20 - zebranie domu Roweny Ravenclaw w amr_ravenclaw do 15 grudnia do godz. 23:59 - trwa kokurs z WoHP >>KLIKNIJ TUTAJ<<
Regulamin KP


REGULAMIN SPOTKAŃ KLUBU POJEDYNKÓW

  1. Uczestnikiem w zajęciach Klubu Pojedynków może być uczeń oraz nauczyciel Akademii Magii Ramesville.
  2. Sędzia ma zawsze racje.
  3. Do pojedynkowania należy używać tylko zaklęć wymienionych na stronie w regulaminie lub w poradniku.
  4. Używanie zaklęć czarnomagicznych będzie surowo karane.
  5. Rundy nie będą powtarzane ze względu na słaby internet pojedynkującego.
  6. Sędzia przyznaje punkty uczniom w skali od 0-20.
  7. Do pojedynkowania uczestnik powinien używać programu ICeQ 5.05.
  8. Zwycięzca Ligi Pojedynków otrzyma na koniec roku Puchar Pojedynków.

REGULAMIN POJEDYNKÓW

  1. Do każdego pojedynku staje zawsze 2 uczestników.
  2. Uczestnicy muszą zawsze słuchać sędziego, ponieważ to do niego należy ostateczny głos w sprawach spornych.
  3. Używane zaklęcia należy pisać w wielkich liter.
  4. Przed pojedynkiem należy wejść na podest i ukłonić się przed przeciwnkiem.
  5. Sędzia ma obowiązek zapytać o gotowość do pojedynku, gdy otrzyma potwierdzenie od uczestników to liczy od 3-0 i pada słowo START.
  6. Uczestnicy po komencie START rzucają zaklęcia.
  7. Po każdym rzuconym zaklęciu uczestnik musi odliczyć od 3-0. Wyjątkiem są zaklęcia obronne.
  8. Po każdym zaklęciu atakującym uczestnik musi rzucić zaklęcie obronne lub unik.
  9. W sytuacji gdy uczestnicy rzucą w siebie przemiennie poprawnie zaklęcie, a żaden z nich się nie obroni to pojedynek trwa dalej.
  10. Pojedynek wygrywa uczestnik, który wygra 3 rundy. Pojedynek maksymalnie może trwać 5 rund.