18824
5500
18075
10745
7-13.10 - Tydzień Zabaw 12.10 - konkurs z Zaklęć >>ŚWISTOKLIK<<  19.10 - Rubinowe Wyzwanie [4] >>ŚWISTOKLIK<<  03.11 - ostateczny termin wysyłania potwierdzenia wykonania listy zakupów  
Profil Osoby

Helena Browen
(Helena3e3)

Uczeń

Ravenclaw
KLASA II
1079 punktów w Punktacji Uczniów
20952 galeonów
Na chacie: Helena_Browen, prof_Helena_Browen

Zapisany od: 2017-08-22 09:58:08
Wiek: 19


Przedmioty kupione na ul. Pokątnej

Rok z yeti [30 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opowiadająca jego przygody ze śnieżnymi potworami - Yeti.

Seria Tarczy [9 G]

Przedmioty, które chronią
przed złymi urokami i zaklęciami.
Są to m.in: obronne kapelusze, peleryny czy rękawiczki.

Zaklęcia Wywołujące Sny na Jawie [21 G]

Zaklęcia te sprawiają, że osoba staje się senna. Można z niego skorzystać na lekcji a 30 minut prześpi się bez szwanku. 

Uszy dalekiego zasięgu [45 G]

Uszy posiadaja długi, cienki sznurek o cielistej barwie, dzięki którym można usłyszeć wszystko i nie trzeba być blisko, by dowiedziec się tego, czego chcemy.

Kanarkowe kremówki [13 G]

Po zjedzeniu takiej kremówki człowiek zmienia się w wielkiego kanarka.

Jadalne Mroczne Znaki [7 G]

Zjedzenie wywołuje wymiociny.

Gigantojęzyczne toffi [17 G]

Po jego zjedzieniu język rośnie
do gigantycznych rozmiarów.

Q-Py-Blok [25 G]

Wynalazek braci Weasleyów powodujący zaparcia.

Bezgłowy Kapelusz [15 G]

Włożenie kapelusza powoduje zniknięcie głowy (aż do ściągnięcia, bo wtedy wraca).

Skórzane rękawice [60 G]

Skórzane rękawice do quidditcha. Kolor brązowy.

Gogle [20 G]

Gogle dla gracza.

Eliksir Miłosny [25 G]

Działa tylko przez dobę,
a skuteczność zależy od wagi męczyzny oraz atrakcyjności kobiety.

Łajnobomba [15 G]

Magiczna, choć śmierdząca zabawka, służąca do robienia głupich dowcipów. Jej wynalazcą jest Alberyk Grunnion.

Zębate frysbi [20 G]

Małopopularna zabawka, wyposażona w zęby.

Podróże z wampirami [22 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, w której opisał podróż w towarzystwie wampirów.

Jak zaprzyjaźnić się z ghulami? [31 G]

Książka autorstwa słynnego Gilderoya Lockharta, opowiadająca o jego życiu z ghulami.

Jak pozbyć się upiora? [15 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opowiadająca o sposobach pozbywania się upiorów ze swojego domu.

Poradnik zwalczania szkodników domowych [25 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, napisana z myślą o jego starszych fankach. Poradnik zawiera pożyteczne wskazówki dotyczące usuwania pospolitych szkodników domowych.

Standardowa księga zaklęć (stopień 7) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla adeptów zaklęć i uroków. Opisuje m.in zaklęcie Skarpina czy Protego totalum. 

Standardowa księga zaklęć (stopień 6) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla adeptów zaklęć i uroków. Zawiera zaklęcia tj. Episkey czy Gemino.

Standardowa księga zaklęć (stopień 5) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla adeptów zaklęć i uroków. Zawiera zaklęcia tj. Drętwota czy Rictusempra.

Niewidzialna księga niewidzialności [45 G]

Książka nieznanego autora, opisująca, jak stać się niewidzialnym. Jest niewidzialna, co sprawia, że wielu czarodziejów nie może jej odnaleźć.

Standardowa księga zaklęć (stopień 5) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla adeptów zaklęć i uroków. Zawiera zaklęcia tj. Drętwota czy Rictusempra.

Peruwiański proszek natychmiastowej ciemności [35 G]

Magiczny proszek importowany prosto z Peru. Powoduje nieprzeniknioną ciemność, która pozwala nam uciec. 

Pałka [25 G]

Pałka jest potrzebna każdemu pałkarzowi do odbijania tłuczków.

Ochraniacze [80 G]

Zestaw ochraniaczy do gry
w Quidditcha. Dzięki nim gracz się nie poobija.

Zegar słoneczny [20 G]

Zegar słoneczny, odmierzający czas na podstawie pozycji Słońca. 

Mosiężny kompas [25 G]

Mosiężny kompas, przeznaczony do wyznaczania kierunku południka magnetycznego. 

Widmokulary [25 G]

Magiczne okulary nadające wygląd zbzikowanej kolorowej sowy, z pomocą których można dostrzec gnębiwtryski.

Czarodziejska taśma [22 G]

Czarodziejska taśma, używana do naprawiania zepsutych, magicznych obiektów. 

Czujniki tajności [55 G]

Magiczny przedmiot, służący do wykrywania kłamstw i utajnień. Wyglądem przypomina wygiętą antenę. 

Mosiężna waga [20 G]

Waga przeznaczona do wyznaczania wag składników poprzez równoważenie ich ciężaru. Przydatna na zajęcia eliksirów.

Chochla [15 G]

Niezbędne wyposażenie każdego eliksirowara, służące do mieszania bądź nalewania eliksiru do fiolek.

Kryształowe fiolki [30 G]

Zestaw kryształowych fiolek, w których można przechowywać składniki, eliksiry bądź mikstury.

Wykresy księżyca [45 G]

Mapy ziemskiego satelity, wykorzystywane do śledzenia jego aktywności.

Wykresy gwiazd [45 G]

Mapy gwiazdozbiorów wykorzystywane przez uczniów do obserwacji pozycji oraz ruchów gwiazd.

Porcelanowa filiżanka [19 G]

Zdobiona, porcelanowa filiżanka. Przydatna zarówno do przyjmowania gości, jak i do wróżenia z fusów!

Budzik [10 G]

Elegancki budzik, wykonany ze srebra. Odporny na uszkodzenia.

Szachy czarodziejów [15 G]

Zestaw szachów czarodziejów - bardzo popularnej wśród czarodziejów gry, której reguły są takie same jak w zwykłych szachach.

Liliowy kałamarz [7 G]

Liliowy kałamarz, idealny dla każdego rodzaju piór.

Pergamin [20 G]

Pergamin średniej jakości,
idealny do sporządzania notatek.

Zestaw [35 G]

Wyjątkowy elegancki zestaw
pióra i dobrej jakości pergaminu.
Kolor pióra świetnie komponuje
się z jakością pergaminu.
Głównie na ważne okazje.

Czarny kałamarz [15 G]

Najlepszej jakości czarne kałamarze. Idealne dla każdego rodzaju piór zarówno dla ucznia jak i nauczyciela.

Torba [37 G]

Czarna torba na podręczniki, pergaminy oraz wszelkie narzędzia przydatne do szkoły.
Wszyta kieszonka na różdżkę.
Dla profesorów zniżka przy kasie!

Kałamarz wyczuwający nastrój [25 G]

Elegancki rodzaj kałamarzu,
który zmienia kolor atramentu zgodnie z nastrojem osoby,
która go aktualnie używa.

Kufer podróżny [65 G]

Poręczny kufer na kółkach,
idealny na wszelkie rzeczy ucznia
tj. ubrania czy fiolki.

Talizman Zmieniacz Czasu [15 G]

Talizman symbolizujący zmianę czasu, ma przynieść właścicielowi szczęście i zapewnić mu spokój wewnętrzny.

Brelok [15 G]

Najnowsze breloki tylko u Nas! Różne rodzaje, idealne na klucze. Zniszka dla uczniów AM Ramesville.

Płomykówka [30 G]

Sowa z rodziny płomykówkowatych. Najbardziej rozpowszechniony gatunek na świecie.

Teleskop [50 G]

Przyrząd umożliwiający obserwację nieba. Posiada o wiele większy zasięg, niż jego mugolska wersja.

Wakacje z wiedźmami [20 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opisująca jego przygody z wiedźmami.

Nowa teoria Numerologii [41 G]

Książka autorstwa Lukasa Karuzosa, będąca lekturą uzupełniającą dla adeptów numerologii.

Mandragora [25 G]

Mandragora lekarska rośnie
w ukryciu i należy do roślin rzadkich. Spożywa się zarówno jej świeże owoce. Mandragorę wykorzystuje
się również w eliksirach pomagającym ludziom odzyskać ludzka postać po spetryfikowaniu.

Kuguchar [60 G]

Odmiana kota, wywodząca się z Wielkiej Brytanii. Posiada niezwykłą zdolność wykrywania podejrzanych osobników. Potrafi być przewodnikiem dla właściciela, jeśli ten zabłądzi.

Kociołek miedziany [25 G]

Kociołek średnich rozmiarów.
Eliksir parzy się w nim szybciej niż w kociołku cynowym lub kociołku z mosiądzu.

Błyskawica [150 G]

Błyskawica jest to miotła standardu międzynarodowego.
Cechują ją ogromne przyspieszenie. Posiada wygodną rączkę.

Ilustrowany atlas wszechświata [34 G]

Atlas, autostwa Marka A. Garlicka.

Eliksiry dla zaawansowanych [19 G]

Ksiązka Libacjusza Borage, będąca podręcznikiem do eliksirów. Metody warzenia eliksirów, opisane w poniższym dziele nie są zwykle na tyle dobre, by uwarzyć bezbłędny eliksir.

Wybitne postacie świata magii naszych czasów [21 G]

Książka nieznanego autora, opowiadająca o wybitnych, współczesnych postaciach świata magii.

Włóczęgi z wilkołakami [24 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opisująca jego przygody z wilkołakami. Opisuje w niej, m.in. uwolnienie wioski od wilkołaka Wagga Wagga.

Standardowa księga zaklęć (stopień 4) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla adeptów zaklęć i uroków. Opisuje m.in. zaklęcia przywołujące.

Standardowa księga zaklęć (stopień 3) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla adeptów zaklęć i uroków. W książce zawarto podstawowe zaklęcia, tj: glacius czy carpe retractum.

Krew salamandry [40 G]

Magiczna substancja, pozyskiwana z salamander, posiadająca magiczne właściwości. Wykorzystywana do sporządzania m.in. eliksiru dodającego wigoru.

Róg jednorożca [60 G]

Róg jednorożca, posiadający magiczne właściwości. Przydatny w produkcji antidotum, m.in antidotum na popularne trucizny.

Smocza krew [55 G]

Krew pozyskiwana z dowolnego gatunku smoka. Ma szereg magicznych właściwości. Ma co najmniej 12 zastosowań, które odkrył sam Albus Dumbledore! 

Różdżka (18) [75 G]

Olcha i pióro lelka wróżebnika,
12 cali. Bardzo giętka i doskonała
do rzucania zaklęć niewerbalnych.

Sweter dla Krukonów [35 G]

Sweter na zimowe dni w kolorach domu Ravenclaw. Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien ją mieć.

Szalik [30 G]

Szalik domu Ravenclaw.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Czapka zimowa [25 G]

Czapka zimowa domu Ravenclaw.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien ją mieć.

Płaszcz zimowy damski [50 G]

Płaszcz zimowy dla każdej czarownicy wprost idealny na mroźniejsze dni. 

Tiara dla ucznia [25 G]

Czarna tiara dla ucznia Ramesville,
każdy powinien ją mieć!

Włos z ogona jednorożca [80 G]

Magiczna substancja pochodząca od jednorożca. Posiada szeroki wachlarz zastosowań: w sporządzaniu eliksirów, do wiązania bandaży a także jako rdzeń różdżek.

Woda z rzeki Lete [35 G]

Magiczna substancja, pozyskiwana z rzeki zapomnienia - Lete. Powoduje utratę pamięci, dlatego jest wykorzystywana do sporządzania eliksiru zapomnienia.

Waleriana [15 G]

Roślina o magicznych właściwościach, hodowana na terenach Hogwartu. Jej gałązki wykorzystuje się do sporządzania Eliksiru Zapomnienia i Eliksiru Słodkiego Snu, a korzenie służą jako składnik Wywaru Żywej Śmierci. 

Smocza wątroba [49 G]

Organ wewnętrzny smoka, wykorzystywany w produkcji eliksirów.

Potworna księga potworów [38 G]

Książka autorstwa Edwardusa Limy, z której można dowiedzieć się wszystkiego o najróżniejszych bestiach i potworach, znanych czarodziejom. 

Historia Hogwartu [50 G]

Książka autorstwa słynnej Bathildy Bagshot, dotycząca Hogwartu i jego historii.

Szklane fiolki [35 G]

Wykorzystywane do przechowywania różnych składników, eliksirów bądź mikstur. 

Wykresy gwiazd [45 G]

Mapy gwiazdozbiorów wykorzystywane przez uczniów do obserwacji pozycji oraz ruchów gwiazd.

Przypominajka [35 G]

Magiczny obiekt, przypominający szklanką kulkę. Kiedy jej kolor zamienia się na czerwony, oznacza to, że się o czymś zapomniało. 

Organizer [50 G]

Jeśli często czegoś zapominasz
to musisz mieć ten organizer. Wygląda jak każdy inny,
ale gdy zbliża się data danego wydarzenia zmienia kolor
na kwistoczerwony.

Niebieskie pióro [9 G]

Eleganckie, niebieskie pióro, przeznaczone zarówno dla uczniów, jak i nauczycieli.

Kufer na książki [55 G]

Lekki i poręczny kufer na wszystkie podręczniki i narzędzia do szkoły. 

Zestaw piłek [30 G]

Kafel, tłuczek i złoty znicz,
czyli wszystko co każdy gracz potrzebuje do meczu.

Pałka [25 G]

Pałka jest potrzebna każdemu pałkarzowi do odbijania tłuczków.

Grasowanie z potworami [19 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opisująca jego przygody z różnymi potworami.

Włóczęgi z wilkołakami [24 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opisująca jego przygody z wilkołakami. Opisuje w niej, m.in. uwolnienie wioski od wilkołaka Wagga Wagga.

Srebrna waga [20 G]

Srebrna waga przeznaczona do wyznaczania wag składników. Przydatna przy warzeniu eliksirów!

Fałszoskop [45 G]

Magiczny przedmiot, którego wynalazcą jest Edgar Stroulger. To pewien rodzaj wykrywacza czarnej magii. Kręci się i buczy, gdy w okolicy wykryje wrogów.

Omnikulary [25 G]

Magiczna lornetka, pozwalająca obserwującemu na spowolnienie każdej akcji, powtórzenie jej lub cofnięcie. 

Sennik [27 G]

Książka autorstwa Inigo Imago, poruszająca temat snów, wróżenia i sił nadprzyrodzonych. Jest prawdziwym przewodnikiem do interpretacji snów.

Natychmiastowa transmutacja [35 G]

Książka nieznanego autora, opisująca zaawansowane metody przemian transmutacyjnych.

Śródziemnomorskie magiczne rośliny wodne i ich właściwości [26 G]

Książka autorstwa Hadriana Whittle'a, opisująca magiczne rośliny wodne i ich ukryte właściwości.

Teoria obrony magicznej [29 G]

Książka autorstwa Wilberta Slinkharda, zawierająca wyłącznie teoretyczne informacje o użyciu zaklęć obronnych. Treść tej książki pokrywała się z wytycznymi Ministerstwa Magii.

Gatunki smoków w Wielkiej Brytanii i Irlandii [37 G]

Książka opisująca wszystkie gatunki dzikich smoków, żyjących na terenach Wysp Brytyjskich i Irlandii. 

Powstanie i upadek czarnej magii [39 G]

 Księga nieznanego autora, będąca przewodnikiem po historii czarnej magii. 

Runy dla zaawansowanych [25 G]

Książka napisana przez Yuri Blishen, poświęcona tłumaczeniom run.

Brytyjskie i irlandzkie drużyny quidditcha [48 G]

Książka opisująca brytyjskie oraz irlandzkie drużyny quidditcha. W 1994 roku wydano jej drugą, poprawioną edycję, poszerzoną o przedmowę Luccasa Carususa.

Najważniejsze współczesne odkrycia magiczne [28 G]

Książka nieznanego autora, zgodnie z tytułem opisująca najważniejsze odkrycia magiczne z czasów współczesnych.

Lipna różdżka [11 G]

Magiczny przedmiot wyglądem przypominający prawdziwą różdżkę, służący do robienia żartów i dowcipów. Przy próbie czarowania lipna różdżka zmienia się w gumową zabawkę.

Wędrówka z trollami [35 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opisująca jego wędrówkę w towarzystwie trolli.


Ostatnio zdobyte punkty (7 dni)

DataPunktyOpis

Dodatnie: 0, ujemne: 0.
Suma: +0

Moduł Rekrutacji by Shado Ackerly