18824
5500
18075
10745
7-13.10 - Tydzień Zabaw 12.10 - konkurs z Zaklęć >>ŚWISTOKLIK<<  19.10 - Rubinowe Wyzwanie [4] >>ŚWISTOKLIK<<  03.11 - ostateczny termin wysyłania potwierdzenia wykonania listy zakupów  
Profil Osoby

Rosalia Rossard
(Rosalia_Rossard)

Uczeń

Gryffindor
KLASA I
3286 punktów w Punktacji Uczniów
7819 galeonów
Na chacie: Rosalia_Rossard

Zapisany od: 2017-11-12 16:31:20
Wiek: 19


Przedmioty kupione na ul. Pokątnej

Standardowa księga zaklęć (stopień 4) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla adeptów zaklęć i uroków. Opisuje m.in. zaklęcia przywołujące.

Rok z yeti [30 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opowiadająca jego przygody ze śnieżnymi potworami - Yeti.

Podróże z wampirami [22 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, w której opisał podróż w towarzystwie wampirów.

Jak zaprzyjaźnić się z ghulami? [31 G]

Książka autorstwa słynnego Gilderoya Lockharta, opowiadająca o jego życiu z ghulami.

Jak pozbyć się upiora? [15 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opowiadająca o sposobach pozbywania się upiorów ze swojego domu.

Poradnik zwalczania szkodników domowych [25 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, napisana z myślą o jego starszych fankach. Poradnik zawiera pożyteczne wskazówki dotyczące usuwania pospolitych szkodników domowych.

Nimbus 2001 [120 G]

Jest to bardzo szybka miotła wysokiej klasy. Tak jak w modelu 2000 tak we wszystkich Nimbusach następuje utrata szybkości.

Błyskawica [150 G]

Błyskawica jest to miotła standardu międzynarodowego.
Cechują ją ogromne przyspieszenie. Posiada wygodną rączkę.

Nimbus 2000 [110 G]

Jest to miotła wysokiej klasy.
Miotła jest szybka i sterowna,
jednak po kilku latach użytkowania dochodzi do niepotrzebnej utraty prędkości.

Świetlista Smuga [100 G]

Jest bardzo elastyczna, jednak jej szybkość jest mniejsza niż w przypadku Komet i Zmiataczów.

Skórzane rękawice [60 G]

Skórzane rękawice do quidditcha. Kolor brązowy.

Skórzane rękawice [60 G]

Skórzane rękawice do quidditcha. Kolor brązowy.

Ochraniacze [80 G]

Zestaw ochraniaczy do gry
w Quidditcha. Dzięki nim gracz się nie poobija.

Gogle [20 G]

Gogle dla gracza.

Zestaw piłek [30 G]

Kafel, tłuczek i złoty znicz,
czyli wszystko co każdy gracz potrzebuje do meczu.

Pałka [25 G]

Pałka jest potrzebna każdemu pałkarzowi do odbijania tłuczków.

Czarny kot [41 G]

Jeden z wielu gatunków kotów. Czarne koty są czarującymi, lojalnymi zwierzątkami. 

Wakacje z wiedźmami [20 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opisująca jego przygody z wiedźmami.

Wędrówka z trollami [35 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opisująca jego wędrówkę w towarzystwie trolli.

Włóczęgi z wilkołakami [24 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opisująca jego przygody z wilkołakami. Opisuje w niej, m.in. uwolnienie wioski od wilkołaka Wagga Wagga.

Najważniejsze współczesne odkrycia magiczne [28 G]

Książka nieznanego autora, zgodnie z tytułem opisująca najważniejsze odkrycia magiczne z czasów współczesnych.

Śródziemnomorskie magiczne rośliny wodne i ich właściwości [26 G]

Książka autorstwa Hadriana Whittle'a, opisująca magiczne rośliny wodne i ich ukryte właściwości.

Lipna różdżka [11 G]

Magiczny przedmiot wyglądem przypominający prawdziwą różdżkę, służący do robienia żartów i dowcipów. Przy próbie czarowania lipna różdżka zmienia się w gumową zabawkę.

Zestaw piłek [30 G]

Kafel, tłuczek i złoty znicz,
czyli wszystko co każdy gracz potrzebuje do meczu.

Pałka [25 G]

Pałka jest potrzebna każdemu pałkarzowi do odbijania tłuczków.

Dwie szklane fiolki [2 G]

W dwóch fiolkach można przechowywać składniki w stanie ciekłym, podczas warzenia eliksiru.

Omnikulary [25 G]

Magiczna lornetka, pozwalająca obserwującemu na spowolnienie każdej akcji, powtórzenie jej lub cofnięcie. 

Przypominajka [35 G]

Magiczny obiekt, przypominający szklanką kulkę. Kiedy jej kolor zamienia się na czerwony, oznacza to, że się o czymś zapomniało. 

Fałszoskop [45 G]

Magiczny przedmiot, którego wynalazcą jest Edgar Stroulger. To pewien rodzaj wykrywacza czarnej magii. Kręci się i buczy, gdy w okolicy wykryje wrogów.

Srebrna waga [20 G]

Srebrna waga przeznaczona do wyznaczania wag składników. Przydatna przy warzeniu eliksirów!

Szklane fiolki [35 G]

Wykorzystywane do przechowywania różnych składników, eliksirów bądź mikstur. 

Wykresy księżyca [45 G]

Mapy ziemskiego satelity, wykorzystywane do śledzenia jego aktywności.

Wykresy gwiazd [45 G]

Mapy gwiazdozbiorów wykorzystywane przez uczniów do obserwacji pozycji oraz ruchów gwiazd.

Niebieskie pióro [9 G]

Eleganckie, niebieskie pióro, przeznaczone zarówno dla uczniów, jak i nauczycieli.

Organizer [50 G]

Jeśli często czegoś zapominasz
to musisz mieć ten organizer. Wygląda jak każdy inny,
ale gdy zbliża się data danego wydarzenia zmienia kolor
na kwistoczerwony.

Grasowanie z potworami [19 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opisująca jego przygody z różnymi potworami.

Wielcy czarodzieje XX wieku [20 G]

Książka nieznanego autora, posiadająca informacje o najważniejszych czarodziejach żyjących w XX wieku.

Prefekci, którzy zdobyli władzę [19 G]

Książka nieznanego autora, opisująca wybitne osiągnięcia prefektów Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart.

Duchy zwierząt Wielkiej Brytanii [26 G]

Książka autorstwa Mopsy Fleabert, zawierająca informacje o duchach zwierząt, rozpoznawaniu ich a także kontaktowaniu się z nimi.

Ropucha zachodnia zielona [25 G]

Gatunek ropuchy, charakteryzujący się zieloną lub żółtą skórą z ciemnymi plamkami. 

Kociołek miedziany [25 G]

Kociołek średnich rozmiarów.
Eliksir parzy się w nim szybciej niż w kociołku cynowym lub kociołku z mosiądzu.

Dwie szklane fiolki [2 G]

W dwóch fiolkach można przechowywać składniki w stanie ciekłym, podczas warzenia eliksiru.

Eliksir Miłosny [25 G]

Działa tylko przez dobę,
a skuteczność zależy od wagi męczyzny oraz atrakcyjności kobiety.

Zaklęcia Wywołujące Sny na Jawie [21 G]

Zaklęcia te sprawiają, że osoba staje się senna. Można z niego skorzystać na lekcji a 30 minut prześpi się bez szwanku. 

Ochraniacze [80 G]

Zestaw ochraniaczy do gry
w Quidditcha. Dzięki nim gracz się nie poobija.

Gogle [20 G]

Gogle dla gracza.

Pałka [25 G]

Pałka jest potrzebna każdemu pałkarzowi do odbijania tłuczków.

Świetlista Smuga [100 G]

Jest bardzo elastyczna, jednak jej szybkość jest mniejsza niż w przypadku Komet i Zmiataczów.

Liliowy kałamarz [7 G]

Liliowy kałamarz, idealny dla każdego rodzaju piór.

Szare pióro [13 G]

Obowiązkowy przedmiot dla każdego czarodzieja, służacy do pisania!

Talizman Zmieniacz Czasu [15 G]

Talizman symbolizujący zmianę czasu, ma przynieść właścicielowi szczęście i zapewnić mu spokój wewnętrzny.

Szachy czarodziejów [15 G]

Zestaw szachów czarodziejów - bardzo popularnej wśród czarodziejów gry, której reguły są takie same jak w zwykłych szachach.

Mosiężny kompas [25 G]

Mosiężny kompas, przeznaczony do wyznaczania kierunku południka magnetycznego. 

Porcelanowa filiżanka [19 G]

Zdobiona, porcelanowa filiżanka. Przydatna zarówno do przyjmowania gości, jak i do wróżenia z fusów!

Czujniki tajności [55 G]

Magiczny przedmiot, służący do wykrywania kłamstw i utajnień. Wyglądem przypomina wygiętą antenę. 

Szata dla czarownicy [105 G]

Elegancka szata dla każdej czarownicy!

Peleryna [55 G]

Elegancka fioletowa peleryna dla każdego czarodzieja!

Biała bluzka [25 G]

Każdy uczeń powinien ją mieć!

Szlachectwo naturalne, czyli genealogia prawdziwych czarodziejów [18 G]

Książka nieznanego autora, opisująca czarodziejów, wywodzących się z szlachetnych rodów czystej krwi.

Moje charłacze życie [15 G]

Opublikowana w 1900 roku autobiografia Angusa Buchanana, sławnego charłaka grającego w mugolskiej reprezentacji Szkocji w rugby. Książka stała się światowym bestsellerem, dzięki czemu życie charłaków w społeczności magicznej w końcu uległo zmianie. 

Niewidzialna księga niewidzialności [45 G]

Książka nieznanego autora, opisująca, jak stać się niewidzialnym. Jest niewidzialna, co sprawia, że wielu czarodziejów nie może jej odnaleźć.

Poradnik zwalczania szkodników domowych [25 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, napisana z myślą o jego starszych fankach. Poradnik zawiera pożyteczne wskazówki dotyczące usuwania pospolitych szkodników domowych.

Poradnik uzdrawiacza [22 G]

Książka autorstwa H.Poilingtoniusa, której głównym tematem jest magiczne uzdrawianie. Zawiera kilka przydatnych porad i wskazówek.

Myślenie potoczne: dlaczego mugole wolą nie wiedzieć [14 G]

Książka Mordicusa Egga, znanego eskperta od mugoloznawstwa. 

Najważniejsze współczesne odkrycia magiczne [28 G]

Książka nieznanego autora, zgodnie z tytułem opisująca najważniejsze odkrycia magiczne z czasów współczesnych.

Traszki z Bognor [41 G]

Książka pióra Waltera Aragona, opowiadająca o traszkach zamieszkujących miasto Bognor. 

Armando Dippet: mistrz czy kretyn? [55 G]

Książka pióra kontrowersyjnej dziennikarki - Rity Skeeter, przedstawiająca sylwetkę jednego z dyrektorów Hogwartu - Armando Dippeta.

Czary przy pieczeniu [31 G]

Książka kucharska, zawierająca przepisy różnych potraw, wymagających użycia magii. 

Podstawowe zaklęcia dla tych, którzy nie mają czasu [26 G]

Książka nieznanego autora, opisująca kilka przydatnych, podstawowych zaklęć.

Uroki dla zauroczonych [24 G]

Książka pomocna w nauce czarów obronnych, nieznanego autora.

Życie i kłamstwa Albusa Dumbledore'a [60 G]

Biografia największego czarodzieja XX wieku, pióra kontrowersyjnej Rity Skeeter, wydana przez wydawnictwo Daily Prophet Press, zaledwie cztery tygodnie po śmierci Albusa Dumbledore'a. Zawarte w niej informacje do dziś budzą w społeczności magicznej wiele kontrowersji.

Rękawice ze smoczej skóry [75 G]

Rękawice wykonane ze smoczej skóry. Cenione ze względu na wyjątkową wytrzymałość. Przydatne podczas zajęć zielarstwa i opieki nad magicznymi stworzeniami.

Płaszcz zimowy damski [50 G]

Płaszcz zimowy dla każdej czarownicy wprost idealny na mroźniejsze dni. 

Koszulka w barwach domu [30 G]

T-shirt domu Gryffindor.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Czarodziejska taśma [22 G]

Czarodziejska taśma, używana do naprawiania zepsutych, magicznych obiektów. 

Standardowa księga zaklęć (stopień 3) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla adeptów zaklęć i uroków. W książce zawarto podstawowe zaklęcia, tj: glacius czy carpe retractum.

Różdżka (10) [50 G]

Jodła i włos z ogona testrala, 8 i trzy czwarte cala. Giętka i doskonała do pojedynków.

Błyskawica [150 G]

Błyskawica jest to miotła standardu międzynarodowego.
Cechują ją ogromne przyspieszenie. Posiada wygodną rączkę.

Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć [36 G]

Książka słynnego magizoologa - Newtona Scamandera, opisująca wszystkie magiczne stworzenia, znane czarodziejom.

Ciemne moce: poradnik samoobrony [14 G]

Podręcznik do obrony przed czarną magią, autorstwa Quentina Trimble'a. 

Magiczne wzory i napoje [16 G]

Książka autorstwa Arseniusa Jiggera, będąca podręcznikiem do eliksirów. Opisuje podstawowe napoje i mikstury.

Dzieje Magii [20 G]

Książka wybitnej historyczki - Bathildy Bagshot. Obejmuje historię magii, aż do końca XIX wieku. 

Teoria magii [27 G]

Książka autorstwa Adalberta Wafflinga - słynnego teoretyka magii. Porusza podstawowe kwestie, związane z magią.

Wprowadzenie do transmutacji dla początkujących [25 G]

Ksiązka autorstwa Emeryka Switcha, opisująca podstawowe prawa rządzące światem transmutacji a także metody wykonywania przemian.

Słownik run [20 G]

Słownik wydany przez Merge Publications, służący czarownicom i czarodziejom do rozszyfrowywania znaczenia run, a także ich prawidłowego zrozumienia.

Demaskowanie przyszłości [17 G]

Książka autorstwa Kasandry Vablatsky, pełniąca rolę podręcznika do nauki wróżbiarstwa. Ujawnia tajniki wróżbiarstwa a także opisuje najbardziej znane metody wróżenia.

Ochraniacze [80 G]

Zestaw ochraniaczy do gry
w Quidditcha. Dzięki nim gracz się nie poobija.

Mosiężna waga [20 G]

Waga przeznaczona do wyznaczania wag składników poprzez równoważenie ich ciężaru. Przydatna na zajęcia eliksirów.

Lipna różdżka [11 G]

Magiczny przedmiot wyglądem przypominający prawdziwą różdżkę, służący do robienia żartów i dowcipów. Przy próbie czarowania lipna różdżka zmienia się w gumową zabawkę.

Zębate frysbi [20 G]

Małopopularna zabawka, wyposażona w zęby.

Kanarkowe kremówki [13 G]

Po zjedzeniu takiej kremówki człowiek zmienia się w wielkiego kanarka.

Zębate frysbi [20 G]

Małopopularna zabawka, wyposażona w zęby.

Lipna różdżka [11 G]

Magiczny przedmiot wyglądem przypominający prawdziwą różdżkę, służący do robienia żartów i dowcipów. Przy próbie czarowania lipna różdżka zmienia się w gumową zabawkę.

Przewodnik po uniwersum [24 G]

Podręcznik autorstwa Chaissona McMillana, zawierający podstawowe informacje o Wszechświecie.

Numerologia i gramatyka [31 G]

Podręcznik dla początkujących adeptów numerologii, nieznanego autora, wprowadzający w świat niezwykłych cyfr.

Przewodnik po Hogwarcie [33 G]

Książka nieznanego autora, pomocna przy poznaniu tajemnic Hogwartu.

Szata [60 G]

Szata domu Slytherin.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien ją mieć.

Strój codzienny [50 G]

Strój codzienny domu Slytherin.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Sweter dla Ślizgonów [35 G]

Sweter na zimowe dni w kolorach domu Slytherin. Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien ją mieć.

Krawat [25 G]

Krawat domu Slytherin.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Tiara dla ucznia [25 G]

Czarna tiara dla ucznia Ramesville,
każdy powinien ją mieć!

Kociołek cynowy (rozmiar 2) [9 G]

Idealny dla ucznia AM Ramesville! Nie za mały, nie za duży.

Sowa śnieżna [40 G]

Bardzo rzadki gatunek sowy, posiadający charakterystyczny żółte oczy i ciemny dziób. 

Otwornica [5 G]

Otwornice mają skorupkę wapienną stanowiącą otoczkę ciała,
o licznych otworach, przez które wysuwają się na zewnątrz nibynóżki chwytające pokarm.

Szalej jadowity [5 G]

Silnie trująca roślina, używana do sporządzania eliksirów, m.in eliksiru skurczającego czu bahanocydu.

Korzeń tojadu [5 G]

Korzeń rośliny zwanej tojadem, używany do przyrządzania wielu eliksirów.

Asfodelus [5 G]

Śródziemnomorska roślina liliowata o białych lub żółtych kwiatach,
jej bulwa jest składnikiem eliksirów, m.in. napoju usypiającego, znanego także jako Wywar Żywej Śmierci.

Standardowa księga zaklęć (stopień 1) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla młodych adeptów zaklęć i uroków. W książce zawarto podstawoe zaklęcia, tj Lumos czy Wingardium Leviosa.

Standardowa księga zaklęć (stopień 2) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla adeptów zaklęć i uroków. W książce zawarto podstawowe zaklęcia, tj: Skurge czy Diffindo.

Seria Tarczy [9 G]

Przedmioty, które chronią
przed złymi urokami i zaklęciami.
Są to m.in: obronne kapelusze, peleryny czy rękawiczki.

Quidditch przez wieki [40 G]

Książka autorstwa Kennilworthy;ego Whispa. Obowiązkowa pozycja dla wszystkich fanów magicznych dyscyplin! Opisuje historię, ewolucję a także zasady najpopularniejszej gry czarodziejów - quidditcha!

Tysiąc magicznych ziół i grzybów [21 G]

Książka autorstwa byłej dyrektor, Phyllidy Spore, będąca również podręcznikiem do zielarstwa i eliksirów. 

Szare pióro [13 G]

Obowiązkowy przedmiot dla każdego czarodzieja, służacy do pisania!

Kufer podróżny [65 G]

Poręczny kufer na kółkach,
idealny na wszelkie rzeczy ucznia
tj. ubrania czy fiolki.

Szare pióro [13 G]

Obowiązkowy przedmiot dla każdego czarodzieja, służacy do pisania!

Kuguchar [60 G]

Odmiana kota, wywodząca się z Wielkiej Brytanii. Posiada niezwykłą zdolność wykrywania podejrzanych osobników. Potrafi być przewodnikiem dla właściciela, jeśli ten zabłądzi.

Kociołek miedziany [25 G]

Kociołek średnich rozmiarów.
Eliksir parzy się w nim szybciej niż w kociołku cynowym lub kociołku z mosiądzu.

Nimbus 2001 [120 G]

Jest to bardzo szybka miotła wysokiej klasy. Tak jak w modelu 2000 tak we wszystkich Nimbusach następuje utrata szybkości.

Ilustrowany atlas wszechświata [34 G]

Atlas, autostwa Marka A. Garlicka.

Eliksiry dla zaawansowanych [19 G]

Ksiązka Libacjusza Borage, będąca podręcznikiem do eliksirów. Metody warzenia eliksirów, opisane w poniższym dziele nie są zwykle na tyle dobre, by uwarzyć bezbłędny eliksir.

Wybitne postacie świata magii naszych czasów [21 G]

Książka nieznanego autora, opowiadająca o wybitnych, współczesnych postaciach świata magii.

Nowa teoria Numerologii [41 G]

Książka autorstwa Lukasa Karuzosa, będąca lekturą uzupełniającą dla adeptów numerologii.

Potworna księga potworów [38 G]

Książka autorstwa Edwardusa Limy, z której można dowiedzieć się wszystkiego o najróżniejszych bestiach i potworach, znanych czarodziejom. 

Natychmiastowa transmutacja [35 G]

Książka nieznanego autora, opisująca zaawansowane metody przemian transmutacyjnych.

Historia Hogwartu [50 G]

Książka autorstwa słynnej Bathildy Bagshot, dotycząca Hogwartu i jego historii.

Włóczęgi z wilkołakami [24 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opisująca jego przygody z wilkołakami. Opisuje w niej, m.in. uwolnienie wioski od wilkołaka Wagga Wagga.

Powstanie i upadek czarnej magii [39 G]

 Księga nieznanego autora, będąca przewodnikiem po historii czarnej magii. 

Runy dla zaawansowanych [25 G]

Książka napisana przez Yuri Blishen, poświęcona tłumaczeniom run.

Sennik [27 G]

Książka autorstwa Inigo Imago, poruszająca temat snów, wróżenia i sił nadprzyrodzonych. Jest prawdziwym przewodnikiem do interpretacji snów.

Gatunki smoków w Wielkiej Brytanii i Irlandii [37 G]

Książka opisująca wszystkie gatunki dzikich smoków, żyjących na terenach Wysp Brytyjskich i Irlandii. 

Teoria obrony magicznej [29 G]

Książka autorstwa Wilberta Slinkharda, zawierająca wyłącznie teoretyczne informacje o użyciu zaklęć obronnych. Treść tej książki pokrywała się z wytycznymi Ministerstwa Magii.

Róg dwurożca [20 G]

Składnik pozyskiwany od magicznego stworzenia - dwurożca. Jego sproszkowana wersja jest ważnym składnikiem eliksiru wielosokowego.

Róg jednorożca [60 G]

Róg jednorożca, posiadający magiczne właściwości. Przydatny w produkcji antidotum, m.in antidotum na popularne trucizny.

Skrzydła nietoperza [48 G]

Skrzydła jedynego zdolnego do aktywnego lotu ssaka. Wykorzystywane w produkcji eliksirów.

Widmokulary [25 G]

Magiczne okulary nadające wygląd zbzikowanej kolorowej sowy, z pomocą których można dostrzec gnębiwtryski.

Teleskop [50 G]

Przyrząd umożliwiający obserwację nieba. Posiada o wiele większy zasięg, niż jego mugolska wersja.

Wykresy księżyca [45 G]

Mapy ziemskiego satelity, wykorzystywane do śledzenia jego aktywności.

Zegar słoneczny [20 G]

Zegar słoneczny, odmierzający czas na podstawie pozycji Słońca. 

Różdżka (17) [80 G]

Wierzba i włos z ogona jednorożca, 12 i pół cala. Jest świetna do pojedynków.

Sweter dla Ślizgonów [35 G]

Sweter na zimowe dni w kolorach domu Slytherin. Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien ją mieć.

Szalik [30 G]

Szalik domu Slytherin.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Czapka zimowa [25 G]

Czapka zimowa domu Slytherin.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien ją mieć.

Płaszcz zimowy damski [50 G]

Płaszcz zimowy dla każdej czarownicy wprost idealny na mroźniejsze dni. 

Tiara dla ucznia [25 G]

Czarna tiara dla ucznia Ramesville,
każdy powinien ją mieć!

Włos z ogona jednorożca [80 G]

Magiczna substancja pochodząca od jednorożca. Posiada szeroki wachlarz zastosowań: w sporządzaniu eliksirów, do wiązania bandaży a także jako rdzeń różdżek.

Żądło żądlibąka [50 G]

Magiczna substancja, pozyskiwana z żądlibąka. Przydatna w warzeniu Eliksiru Przebudzenia oraz antidotum na Niepopularne Trucizny.

Woda z rzeki Lete [35 G]

Magiczna substancja, pozyskiwana z rzeki zapomnienia - Lete. Powoduje utratę pamięci, dlatego jest wykorzystywana do sporządzania eliksiru zapomnienia.

Waleriana [15 G]

Roślina o magicznych właściwościach, hodowana na terenach Hogwartu. Jej gałązki wykorzystuje się do sporządzania Eliksiru Zapomnienia i Eliksiru Słodkiego Snu, a korzenie służą jako składnik Wywaru Żywej Śmierci. 

Tułów ważki [33 G]

Tułów ważki, przydatny do sporządzania eliksiru gotowości! 

Ślaz [14 G]

Roślina należąca do rodziny kapustowatych. Zrywana w pełnię księżyca, może posłużyć jako składnik eliksiru wielosokowego.

Brytyjskie i irlandzkie drużyny quidditcha [48 G]

Książka opisująca brytyjskie oraz irlandzkie drużyny quidditcha. W 1994 roku wydano jej drugą, poprawioną edycję, poszerzoną o przedmowę Luccasa Carususa.


Ostatnio zdobyte punkty (7 dni)

DataPunktyOpis
2019-10-12+5Rosalia Rossard
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2019-10-11+40Rosalia Rossard
Newsville - redaktor
2019-10-11+50Rosalia Rossard
SZP - przygotowanie zabawy
2019-10-10+159Rosalia Rossard
HR #4
2019-10-10+158Rosalia Rossard
Dzień Chłopaka
2019-10-10+25Rosalia Rossard
Psikus Irytka
2019-10-10+30Rosalia Rossard
Konkurs z WoHP #1
2019-10-08+11Rosalia Rossard
Punkty dodane automatycznie z dziennika

Dodatnie: 478, ujemne: 0.
Suma: +478

Moduł Rekrutacji by Shado Ackerly