11752
18777
14620
17420
19.04 - II etap Olimpiady "Wibracja" >>ŚWISTOKLIK<< 22.04 - Konkurs z Numerologii >>ŚWISTOKLIK<<  23.04 - Konkurs z Zaklęć >>ŚWISTOKLIK<< 
Profil Osoby

Rita Prince
(marbel1306)

Uczeń

Slytherin
Klasa II
4674 punktów w Punktacji Uczniów
1059 galeonów
Na chacie: Rita_Prince, Rita_Prince_Broflovski, Rita_Prince_Carter, Rita_Prince_Nicket

Zapisany od: 2017-11-12 18:04:40
Wiek: 17

.

Przedmioty kupione na ul. Pokątnej

Kufer podróżny [65 G]

Poręczny kufer na kółkach,
idealny na wszelkie rzeczy ucznia
tj. ubrania czy fiolki.

Demaskowanie przyszłości [17 G]

Książka autorstwa Kasandry Vablatsky, pełniąca rolę podręcznika do nauki wróżbiarstwa. Ujawnia tajniki wróżbiarstwa a także opisuje najbardziej znane metody wróżenia.

Wprowadzenie do transmutacji dla początkujących [25 G]

Ksiązka autorstwa Emeryka Switcha, opisująca podstawowe prawa rządzące światem transmutacji a także metody wykonywania przemian.

Magiczne wzory i napoje [16 G]

Książka autorstwa Arseniusa Jiggera, będąca podręcznikiem do eliksirów. Opisuje podstawowe napoje i mikstury.

Quidditch przez wieki [40 G]

Książka autorstwa Kennilworthy;ego Whispa. Obowiązkowa pozycja dla wszystkich fanów magicznych dyscyplin! Opisuje historię, ewolucję a także zasady najpopularniejszej gry czarodziejów - quidditcha!

Ciemne moce: poradnik samoobrony [14 G]

Podręcznik do obrony przed czarną magią, autorstwa Quentina Trimble'a. 

Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć [36 G]

Książka słynnego magizoologa - Newtona Scamandera, opisująca wszystkie magiczne stworzenia, znane czarodziejom.

Tysiąc magicznych ziół i grzybów [21 G]

Książka autorstwa byłej dyrektor, Phyllidy Spore, będąca również podręcznikiem do zielarstwa i eliksirów. 

Przewodnik po uniwersum [24 G]

Podręcznik autorstwa Chaissona McMillana, zawierający podstawowe informacje o Wszechświecie.

Szata [60 G]

Szata domu Slytherin.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien ją mieć.

Krawat [25 G]

Krawat domu Slytherin.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Strój codzienny [50 G]

Strój codzienny domu Slytherin.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Czarna spódnica [25 G]

Każda uczennica powinna ją mieć!

Biała bluzka [25 G]

Każdy uczeń powinien ją mieć!

Tiara dla ucznia [25 G]

Czarna tiara dla ucznia Ramesville,
każdy powinien ją mieć!

Szalik [30 G]

Szalik domu Slytherin.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Pokrzywa [10 G]

Roślina z rodziny pokrzywowatych, znana z parzących włosków, które ją pokrywają. Przydatna w eliksirach, pyszny składnik wielu zup i doskonały środek do nabłyszania włosów!

Waleriana [15 G]

Roślina o magicznych właściwościach, hodowana na terenach Hogwartu. Jej gałązki wykorzystuje się do sporządzania Eliksiru Zapomnienia i Eliksiru Słodkiego Snu, a korzenie służą jako składnik Wywaru Żywej Śmierci. 

Ślaz [14 G]

Roślina należąca do rodziny kapustowatych. Zrywana w pełnię księżyca, może posłużyć jako składnik eliksiru wielosokowego.

Ochraniacze [80 G]

Zestaw ochraniaczy do gry
w Quidditcha. Dzięki nim gracz się nie poobija.

Wykresy księżyca [45 G]

Mapy ziemskiego satelity, wykorzystywane do śledzenia jego aktywności.

Teleskop [50 G]

Przyrząd umożliwiający obserwację nieba. Posiada o wiele większy zasięg, niż jego mugolska wersja.

Kanarkowe kremówki [13 G]

Po zjedzeniu takiej kremówki człowiek zmienia się w wielkiego kanarka.

Mosiężna waga [20 G]

Waga przeznaczona do wyznaczania wag składników poprzez równoważenie ich ciężaru. Przydatna na zajęcia eliksirów.

Zegar słoneczny [20 G]

Zegar słoneczny, odmierzający czas na podstawie pozycji Słońca. 

Widmokulary [25 G]

Magiczne okulary nadające wygląd zbzikowanej kolorowej sowy, z pomocą których można dostrzec gnębiwtryski.

Seria Tarczy [9 G]

Przedmioty, które chronią
przed złymi urokami i zaklęciami.
Są to m.in: obronne kapelusze, peleryny czy rękawiczki.

Lipna różdżka [11 G]

Magiczny przedmiot wyglądem przypominający prawdziwą różdżkę, służący do robienia żartów i dowcipów. Przy próbie czarowania lipna różdżka zmienia się w gumową zabawkę.

Zębate frysbi [20 G]

Małopopularna zabawka, wyposażona w zęby.

Szare pióro [13 G]

Obowiązkowy przedmiot dla każdego czarodzieja, służacy do pisania!

Syjamski kot [25 G]

Dzięki ich pioronującemu spojrzeniu i eleganckiej sierści, koty syjamskie mogą być uważane za najbardziej atrakcyjne z całej kociej rodziny.

Nimbus 2001 [120 G]

Jest to bardzo szybka miotła wysokiej klasy. Tak jak w modelu 2000 tak we wszystkich Nimbusach następuje utrata szybkości.

Sweter dla Ślizgonów [35 G]

Sweter na zimowe dni w kolorach domu Slytherin. Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien ją mieć.

Mięta [8 G]

Roślina z rodziny jasnotowatych, posiadająca magiczne właściwości. Jest składnikiem wielu eliksirów, m.in. eliksiru wzbudzającego euforię.

Czapka zimowa [25 G]

Czapka zimowa domu Slytherin.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien ją mieć.

Różdżka (1) [50 G]

Wierzba i włókło ze smoczego serca, 10 i ćwierć cala, bardzo elegancka, znakomita do rzucania uroków.

Dwie szklane fiolki [2 G]

W dwóch fiolkach można przechowywać składniki w stanie ciekłym, podczas warzenia eliksiru.

Omnikulary [25 G]

Magiczna lornetka, pozwalająca obserwującemu na spowolnienie każdej akcji, powtórzenie jej lub cofnięcie. 

Srebrna waga [20 G]

Srebrna waga przeznaczona do wyznaczania wag składników. Przydatna przy warzeniu eliksirów!

Przypominajka [35 G]

Magiczny obiekt, przypominający szklanką kulkę. Kiedy jej kolor zamienia się na czerwony, oznacza to, że się o czymś zapomniało. 

Fałszoskop [45 G]

Magiczny przedmiot, którego wynalazcą jest Edgar Stroulger. To pewien rodzaj wykrywacza czarnej magii. Kręci się i buczy, gdy w okolicy wykryje wrogów.

Wykresy gwiazd [45 G]

Mapy gwiazdozbiorów wykorzystywane przez uczniów do obserwacji pozycji oraz ruchów gwiazd.

Zestaw piłek [30 G]

Kafel, tłuczek i złoty znicz,
czyli wszystko co każdy gracz potrzebuje do meczu.

Pałka [25 G]

Pałka jest potrzebna każdemu pałkarzowi do odbijania tłuczków.

Przewodnik po Hogwarcie [33 G]

Książka nieznanego autora, pomocna przy poznaniu tajemnic Hogwartu.

Standardowa księga zaklęć (stopień 1) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla młodych adeptów zaklęć i uroków. W książce zawarto podstawoe zaklęcia, tj Lumos czy Wingardium Leviosa.

Standardowa księga zaklęć (stopień 2) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla adeptów zaklęć i uroków. W książce zawarto podstawowe zaklęcia, tj: Skurge czy Diffindo.

Teoria magii [27 G]

Książka autorstwa Adalberta Wafflinga - słynnego teoretyka magii. Porusza podstawowe kwestie, związane z magią.

Słownik run [20 G]

Słownik wydany przez Merge Publications, służący czarownicom i czarodziejom do rozszyfrowywania znaczenia run, a także ich prawidłowego zrozumienia.

Numerologia i gramatyka [31 G]

Podręcznik dla początkujących adeptów numerologii, nieznanego autora, wprowadzający w świat niezwykłych cyfr.

Dzieje magii [20 G]

Książka wybitnej historyczki - Bathildy Bagshot. Obejmuje historię magii, aż do końca XIX wieku. 

Kufer na książki [55 G]

Lekki i poręczny kufer na wszystkie podręczniki i narzędzia do szkoły. 

Organizer [50 G]

Jeśli często czegoś zapominasz
to musisz mieć ten organizer. Wygląda jak każdy inny,
ale gdy zbliża się data danego wydarzenia zmienia kolor
na kwistoczerwony.

Niebieskie pióro [9 G]

Eleganckie, niebieskie pióro, przeznaczone zarówno dla uczniów, jak i nauczycieli.

Płaszcz zimowy damski [50 G]

Płaszcz zimowy dla każdej czarownicy wprost idealny na mroźniejsze dni. 

Kociołek miedziany [25 G]

Kociołek średnich rozmiarów.
Eliksir parzy się w nim szybciej niż w kociołku cynowym lub kociołku z mosiądzu.

Muchy siatkoskrzydłe [8 G]

Owad zaliczany do rodziny muchowatych (Muscidae) z rzędu muchówek (Diptera).
Niezwykle popularne owady magiczne wykorzystywane
przy przyrządzaniu eliksirów.

Śledziona nietoperza [17 G]

Organ wewnętrzny nietoperza, wykorzystywany do sporządzania eliksirów, m.in: Eliksiru rozdymającego i Wywaru Żywej Śmierci.

Olejek różany [8 G]

Olejek eteryczny produkowany z róży. Używany jako składnik eliksirów.

Miód [11 G]

Słodki produkt spożywczy, stosowany również jako składnik eliksirów.

Eliksiry dla zaawansowanych [19 G]

Ksiązka Libacjusza Borage, będąca podręcznikiem do eliksirów. Metody warzenia eliksirów, opisane w poniższym dziele nie są zwykle na tyle dobre, by uwarzyć bezbłędny eliksir.

Standardowa księga zaklęć (stopień 3) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla adeptów zaklęć i uroków. W książce zawarto podstawowe zaklęcia, tj: glacius czy carpe retractum.

Standardowa księga zaklęć (stopień 4) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla adeptów zaklęć i uroków. Opisuje m.in. zaklęcia przywołujące.

Teoria obrony magicznej [29 G]

Książka autorstwa Wilberta Slinkharda, zawierająca wyłącznie teoretyczne informacje o użyciu zaklęć obronnych. Treść tej książki pokrywała się z wytycznymi Ministerstwa Magii.

Potworna księga potworów [38 G]

Książka autorstwa Edwardusa Limy, z której można dowiedzieć się wszystkiego o najróżniejszych bestiach i potworach, znanych czarodziejom. 

Natychmiastowa transmutacja [35 G]

Książka nieznanego autora, opisująca zaawansowane metody przemian transmutacyjnych.

Sennik [27 G]

Książka autorstwa Inigo Imago, poruszająca temat snów, wróżenia i sił nadprzyrodzonych. Jest prawdziwym przewodnikiem do interpretacji snów.

Nowa teoria Numerologii [41 G]

Książka autorstwa Lukasa Karuzosa, będąca lekturą uzupełniającą dla adeptów numerologii.

Powstanie i upadek czarnej magii [39 G]

 Księga nieznanego autora, będąca przewodnikiem po historii czarnej magii. 

Kociołek cynowy (rozmiar 2) [9 G]

Idealny dla ucznia AM Ramesville! Nie za mały, nie za duży.


Ostatnio zdobyte punkty (7 dni)

DataPunktyOpis
2018-04-19+19Rita Prince
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2018-04-19+44Rita Prince
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2018-04-19+45Rita Prince
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2018-04-18+34Rita Prince
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2018-04-18+44Rita Prince
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2018-04-17+22Rita Prince
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2018-04-17+43Rita Prince
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2018-04-17+43Rita Prince
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2018-04-17+19Rita Prince
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2018-04-17+40Rita Prince
Konkurs z ZiU #7
2018-04-16+38Rita Prince
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2018-04-16+33Rita Prince
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2018-04-16+26Rita Prince
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2018-04-16+40Rita Prince
Konkurs z Transmutacji
2018-04-16+21Rita Prince
Praca na lekcji
2018-04-15+3Rita Prince
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2018-04-15+33Rita Prince
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2018-04-15+6Rita Prince
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2018-04-15+20Rita Prince
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2018-04-14+24Rita Prince
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2018-04-13+40Rita Prince
Konkurs z Numerologii #5

Dodatnie: 637, ujemne: 0.
Suma: +637

Moduł Rekrutacji by Shado Ackerly