4928
18199
10265
15804
19.10 - Rada Pedagogiczna  20.10 - Konkurs Dyrekcji #1 >>ŚWISTOKLIK<< 20.10 - Losville >>WYŚLIJ KUPON<< 20.10 - Karty Czarodziejów  20.10 - Konkurs z Zielarstwa #5 >>ŚWISTOKLIK<<  21.10 - Konkurs z Quidditcha >>ŚWISTOKLIK<<  21.10 - III zadanie Turnieju Domów  21.10 - I etap Olimpiady z OpCM >>ŚWISTOKLIK<< 24.10 - Konkurs z Numerologii >>ŚWISTOKLIK<< 
Profil Osoby

Wendy Hill
(jmonik)

Uczeń

Hufflepuff
KLASA II
110 punktów w Punktacji Uczniów
127 galeonów
Na chacie: Wendy_Hill

Zapisany od: 2018-02-06 18:51:23
Wiek: 16

Uwielbiam książki, zwierzęta, podróże, niektóre sporty oraz różnego rodzaju artyzm.

Przedmioty kupione na ul. Pokątnej

Ochraniacze [80 G]

Zestaw ochraniaczy do gry
w Quidditcha. Dzięki nim gracz się nie poobija.

Standardowa księga zaklęć (stopień 1) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla młodych adeptów zaklęć i uroków. W książce zawarto podstawoe zaklęcia, tj Lumos czy Wingardium Leviosa.

Standardowa księga zaklęć (stopień 2) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla adeptów zaklęć i uroków. W książce zawarto podstawowe zaklęcia, tj: Skurge czy Diffindo.

Standardowa księga zaklęć (stopień 2) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla adeptów zaklęć i uroków. W książce zawarto podstawowe zaklęcia, tj: Skurge czy Diffindo.

Różdżka (17) [80 G]

Wierzba i włos z ogona jednorożca, 12 i pół cala. Jest świetna do pojedynków.

Szata [60 G]

Szata domu Hufflepuff.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien ją mieć.

Strój codzienny [50 G]

Strój codzienny domu Hufflepuff.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Sweter dla Puchonów [35 G]

Sweter na zimowe dni w kolorach domu Hufflepuff. Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien ją mieć.

Krawat [25 G]

Krawat domu Hufflepuff.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Demaskowanie przyszłości [17 G]

Książka autorstwa Kasandry Vablatsky, pełniąca rolę podręcznika do nauki wróżbiarstwa. Ujawnia tajniki wróżbiarstwa a także opisuje najbardziej znane metody wróżenia.

Widmokulary [25 G]

Magiczne okulary nadające wygląd zbzikowanej kolorowej sowy, z pomocą których można dostrzec gnębiwtryski.

Kufer podróżny [65 G]

Poręczny kufer na kółkach,
idealny na wszelkie rzeczy ucznia
tj. ubrania czy fiolki.

Seria Tarczy [9 G]

Przedmioty, które chronią
przed złymi urokami i zaklęciami.
Są to m.in: obronne kapelusze, peleryny czy rękawiczki.

Kanarkowe kremówki [13 G]

Po zjedzeniu takiej kremówki człowiek zmienia się w wielkiego kanarka.

Zegar słoneczny [20 G]

Zegar słoneczny, odmierzający czas na podstawie pozycji Słońca. 

Mosiężna waga [20 G]

Waga przeznaczona do wyznaczania wag składników poprzez równoważenie ich ciężaru. Przydatna na zajęcia eliksirów.

Wykresy księżyca [45 G]

Mapy ziemskiego satelity, wykorzystywane do śledzenia jego aktywności.

Szare pióro [13 G]

Obowiązkowy przedmiot dla każdego czarodzieja, służacy do pisania!

Teleskop [50 G]

Przyrząd umożliwiający obserwację nieba. Posiada o wiele większy zasięg, niż jego mugolska wersja.

Tiara dla ucznia [25 G]

Czarna tiara dla ucznia Ramesville,
każdy powinien ją mieć!

Tysiąc magicznych ziół i grzybów [21 G]

Książka autorstwa byłej dyrektor, Phyllidy Spore, będąca również podręcznikiem do zielarstwa i eliksirów. 

Lipna różdżka [11 G]

Magiczny przedmiot wyglądem przypominający prawdziwą różdżkę, służący do robienia żartów i dowcipów. Przy próbie czarowania lipna różdżka zmienia się w gumową zabawkę.

Teoria magii [27 G]

Książka autorstwa Adalberta Wafflinga - słynnego teoretyka magii. Porusza podstawowe kwestie, związane z magią.

Wprowadzenie do transmutacji dla początkujących [25 G]

Ksiązka autorstwa Emeryka Switcha, opisująca podstawowe prawa rządzące światem transmutacji a także metody wykonywania przemian.

Ciemne moce: poradnik samoobrony [14 G]

Podręcznik do obrony przed czarną magią, autorstwa Quentina Trimble'a. 

Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć [36 G]

Książka słynnego magizoologa - Newtona Scamandera, opisująca wszystkie magiczne stworzenia, znane czarodziejom.

Quidditch przez wieki [40 G]

Książka autorstwa Kennilworthy;ego Whispa. Obowiązkowa pozycja dla wszystkich fanów magicznych dyscyplin! Opisuje historię, ewolucję a także zasady najpopularniejszej gry czarodziejów - quidditcha!

Przewodnik po uniwersum [24 G]

Podręcznik autorstwa Chaissona McMillana, zawierający podstawowe informacje o Wszechświecie.

Pręgowany kot [31 G]

Kot o pręgowanej, brązowej maści. Wierny towarzysz studentów w ich hogwarckiej przygodzie!

Przewodnik po Hogwarcie [33 G]

Książka nieznanego autora, pomocna przy poznaniu tajemnic Hogwartu.

Numerologia i gramatyka [31 G]

Podręcznik dla początkujących adeptów numerologii, nieznanego autora, wprowadzający w świat niezwykłych cyfr.

Dzieje magii [20 G]

Książka wybitnej historyczki - Bathildy Bagshot. Obejmuje historię magii, aż do końca XIX wieku. 

Zębate frysbi [20 G]

Małopopularna zabawka, wyposażona w zęby.

Świetlista Smuga [100 G]

Jest bardzo elastyczna, jednak jej szybkość jest mniejsza niż w przypadku Komet i Zmiataczów.

Kociołek cynowy (rozmiar 2) [9 G]

Idealny dla ucznia AM Ramesville! Nie za mały, nie za duży.

Korzeń tojadu [5 G]

Korzeń rośliny zwanej tojadem, używany do przyrządzania wielu eliksirów.

Szalej jadowity [5 G]

Silnie trująca roślina, używana do sporządzania eliksirów, m.in eliksiru skurczającego czu bahanocydu.

Sok z chorbotka [7 G]

Substancja  o magicznych właściwościach, pochodząca z chorbotka. Używana do sporządzania eliksirów leczniczych, m.in. eliksiru wiggenowego.

Asfodelus [5 G]

Śródziemnomorska roślina liliowata o białych lub żółtych kwiatach,
jej bulwa jest składnikiem eliksirów, m.in. napoju usypiającego, znanego także jako Wywar Żywej Śmierci.

Magiczne wzory i napoje [16 G]

Książka autorstwa Arseniusa Jiggera, będąca podręcznikiem do eliksirów. Opisuje podstawowe napoje i mikstury.

Słownik run [20 G]

Słownik wydany przez Merge Publications, służący czarownicom i czarodziejom do rozszyfrowywania znaczenia run, a także ich prawidłowego zrozumienia.


Ostatnio zdobyte punkty (7 dni)

DataPunktyOpis

Dodatnie: 0, ujemne: 0.
Suma: +0

Moduł Rekrutacji by Shado Ackerly