0
0
0
Trwają zapisy na XXXII rok szkolny >>ŚWISTOKLIK<<  
Profil Osoby

Berenika Clearwater
(Berenika_Clearwater)

Uczeń

Gromoptaki
Klasa I
0 punktów w Punktacji Uczniów
393 galeonów
Na chacie: Berenika_Clearwater

Zapisany od: 2018-02-23 12:59:08
Wiek: 18

"Jeśli nosisz w sobie magię, powinieneś chronić ją przez całe życie, bo kiedy raz pozwolisz jej zniknąć, już nigdy nie powróci."

Przedmioty kupione na ul. Pokątnej

Różdżka (1) [50 G]

Wierzba i włókło ze smoczego serca, 10 i ćwierć cala, bardzo elegancka, znakomita do rzucania uroków.

Ciemne moce: poradnik samoobrony [14 G]

Podręcznik do obrony przed czarną magią, autorstwa Quentina Trimble'a. 

Magiczne wzory i napoje [16 G]

Książka autorstwa Arseniusa Jiggera, będąca podręcznikiem do eliksirów. Opisuje podstawowe napoje i mikstury.

Tysiąc magicznych ziół i grzybów [21 G]

Książka autorstwa byłej dyrektor, Phyllidy Spore, będąca również podręcznikiem do zielarstwa i eliksirów. 

Lipna różdżka [11 G]

Magiczny przedmiot wyglądem przypominający prawdziwą różdżkę, służący do robienia żartów i dowcipów. Przy próbie czarowania lipna różdżka zmienia się w gumową zabawkę.

Zębate frysbi [20 G]

Małopopularna zabawka, wyposażona w zęby.

Ochraniacze [80 G]

Zestaw ochraniaczy do gry
w Quidditcha. Dzięki nim gracz się nie poobija.

Szare pióro [13 G]

Obowiązkowy przedmiot dla każdego czarodzieja, służacy do pisania!

Kufer podróżny [65 G]

Poręczny kufer na kółkach,
idealny na wszelkie rzeczy ucznia
tj. ubrania czy fiolki.

Tiara dla ucznia [25 G]

Czarna tiara dla ucznia Ramesville,
każdy powinien ją mieć!

Dzieje magii [20 G]

Książka wybitnej historyczki - Bathildy Bagshot. Obejmuje historię magii, aż do końca XIX wieku. 

Quidditch przez wieki [40 G]

Książka autorstwa Kennilworthy;ego Whispa. Obowiązkowa pozycja dla wszystkich fanów magicznych dyscyplin! Opisuje historię, ewolucję a także zasady najpopularniejszej gry czarodziejów - quidditcha!

Standardowa księga zaklęć (stopień 1) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla młodych adeptów zaklęć i uroków. W książce zawarto podstawoe zaklęcia, tj Lumos czy Wingardium Leviosa.

Standardowa księga zaklęć (stopień 2) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla adeptów zaklęć i uroków. W książce zawarto podstawowe zaklęcia, tj: Skurge czy Diffindo.

Numerologia i gramatyka [31 G]

Podręcznik dla początkujących adeptów numerologii, nieznanego autora, wprowadzający w świat niezwykłych cyfr.

Przewodnik po Hogwarcie [33 G]

Książka nieznanego autora, pomocna przy poznaniu tajemnic Hogwartu.

Teoria magii [27 G]

Książka autorstwa Adalberta Wafflinga - słynnego teoretyka magii. Porusza podstawowe kwestie, związane z magią.

Słownik run [20 G]

Słownik wydany przez Merge Publications, służący czarownicom i czarodziejom do rozszyfrowywania znaczenia run, a także ich prawidłowego zrozumienia.

Przewodnik po uniwersum [24 G]

Podręcznik autorstwa Chaissona McMillana, zawierający podstawowe informacje o Wszechświecie.

Widmokulary [25 G]

Magiczne okulary nadające wygląd zbzikowanej kolorowej sowy, z pomocą których można dostrzec gnębiwtryski.

Zegar słoneczny [20 G]

Zegar słoneczny, odmierzający czas na podstawie pozycji Słońca. 

Mosiężna waga [20 G]

Waga przeznaczona do wyznaczania wag składników poprzez równoważenie ich ciężaru. Przydatna na zajęcia eliksirów.

Szata [60 G]

Szata domu Ravenclaw.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien ją mieć.

Strój codzienny [50 G]

Strój codzienny domu Ravenclaw.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Sweter dla Krukonów [35 G]

Sweter na zimowe dni w kolorach domu Ravenclaw. Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien ją mieć.

Strój codzienny [50 G]

Strój codzienny domu Ravenclaw.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Krawat [25 G]

Krawat domu Ravenclaw.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Nimbus 2001 [120 G]

Jest to bardzo szybka miotła wysokiej klasy. Tak jak w modelu 2000 tak we wszystkich Nimbusach następuje utrata szybkości.

Kociołek cynowy (rozmiar 2) [9 G]

Idealny dla ucznia AM Ramesville! Nie za mały, nie za duży.

Biały kot [35 G]

Te koty często mają niebieskie oczy, które wyróżniają się z pięknej, śnieżnobiałej sierści. 

Wprowadzenie do transmutacji dla początkujących [25 G]

Ksiązka autorstwa Emeryka Switcha, opisująca podstawowe prawa rządzące światem transmutacji a także metody wykonywania przemian.

Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć [36 G]

Książka słynnego magizoologa - Newtona Scamandera, opisująca wszystkie magiczne stworzenia, znane czarodziejom.

Wykresy księżyca [45 G]

Mapy ziemskiego satelity, wykorzystywane do śledzenia jego aktywności.

Teleskop [50 G]

Przyrząd umożliwiający obserwację nieba. Posiada o wiele większy zasięg, niż jego mugolska wersja.

Demaskowanie przyszłości [17 G]

Książka autorstwa Kasandry Vablatsky, pełniąca rolę podręcznika do nauki wróżbiarstwa. Ujawnia tajniki wróżbiarstwa a także opisuje najbardziej znane metody wróżenia.

Kanarkowe kremówki [13 G]

Po zjedzeniu takiej kremówki człowiek zmienia się w wielkiego kanarka.

Seria Tarczy [9 G]

Przedmioty, które chronią
przed złymi urokami i zaklęciami.
Są to m.in: obronne kapelusze, peleryny czy rękawiczki.

Woda z rzeki Lete [35 G]

Magiczna substancja, pozyskiwana z rzeki zapomnienia - Lete. Powoduje utratę pamięci, dlatego jest wykorzystywana do sporządzania eliksiru zapomnienia.

Tułów ważki [33 G]

Tułów ważki, przydatny do sporządzania eliksiru gotowości! 

Śledziona nietoperza [17 G]

Organ wewnętrzny nietoperza, wykorzystywany do sporządzania eliksirów, m.in: Eliksiru rozdymającego i Wywaru Żywej Śmierci.

Włos z ogona jednorożca [80 G]

Magiczna substancja pochodząca od jednorożca. Posiada szeroki wachlarz zastosowań: w sporządzaniu eliksirów, do wiązania bandaży a także jako rdzeń różdżek.


Ostatnio zdobyte punkty (7 dni)

Brak wpisów w historii.

Moduł Rekrutacji by Shado Ackerly