10913
17407
12676
25741
22.01 - Konkurs z OnMS >>SZCZEGÓŁY<<  24.01 - Konkurs z WoHP >>SZCZEGÓŁY<< 26.01 - Wysyłanie Skarbu Ramesville >>ZASADY<<  26.01 - MO Niuchacz >>SZCZEGÓŁY<< 26.01 - Losville  27.01 - Magiczne Odliczanie  27.01 - Konkursy z Newsville >>SZCZEGÓŁY<<  
Profil Osoby

Ambrozja Green
(Ambrozja)

Uczeń

Hufflepuff
KLASA I
2690 punktów w Punktacji Uczniów
460 galeonów
Na chacie: Ambrozja_Green, Ambrozja., Arbuz, Ambrozja_Komaeda

Zapisany od: 2018-08-31 15:17:01
Wiek: 14

''Bądź jak ptak, który spocząwszy w locie swym na gałązce, chociaż ona ugina się pod jego ciężarem, nie przestaje śpiewać, bo wie, że ma skrzydła, które go ustrzegą od zagłady."

Przedmioty kupione na ul. Pokątnej

Kanarkowe kremówki [13 G]

Po zjedzeniu takiej kremówki człowiek zmienia się w wielkiego kanarka.

Krawat [25 G]

Krawat domu Hufflepuff.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Strój codzienny [50 G]

Strój codzienny domu Hufflepuff.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Sweter dla Puchonów [35 G]

Sweter na zimowe dni w kolorach domu Hufflepuff. Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien ją mieć.

Szata [60 G]

Szata domu Hufflepuff.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien ją mieć.

Błyskawica [150 G]

Błyskawica jest to miotła standardu międzynarodowego.
Cechują ją ogromne przyspieszenie. Posiada wygodną rączkę.

Kociołek cynowy (rozmiar 2) [9 G]

Idealny dla ucznia AM Ramesville! Nie za mały, nie za duży.

Szalej jadowity [5 G]

Silnie trująca roślina, używana do sporządzania eliksirów, m.in eliksiru skurczającego czu bahanocydu.

Sok z chorbotka [7 G]

Substancja  o magicznych właściwościach, pochodząca z chorbotka. Używana do sporządzania eliksirów leczniczych, m.in. eliksiru wiggenowego.

Olejek różany [8 G]

Olejek eteryczny produkowany z róży. Używany jako składnik eliksirów.

Szare pióro [13 G]

Obowiązkowy przedmiot dla każdego czarodzieja, służacy do pisania!

Tiara dla ucznia [25 G]

Czarna tiara dla ucznia Ramesville,
każdy powinien ją mieć!

Krawat [25 G]

Krawat domu Hufflepuff.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Kufer podróżny [65 G]

Poręczny kufer na kółkach,
idealny na wszelkie rzeczy ucznia
tj. ubrania czy fiolki.

Ochraniacze [80 G]

Zestaw ochraniaczy do gry
w Quidditcha. Dzięki nim gracz się nie poobija.

Seria Tarczy [9 G]

Przedmioty, które chronią
przed złymi urokami i zaklęciami.
Są to m.in: obronne kapelusze, peleryny czy rękawiczki.

Widmokulary [25 G]

Magiczne okulary nadające wygląd zbzikowanej kolorowej sowy, z pomocą których można dostrzec gnębiwtryski.

Teleskop [50 G]

Przyrząd umożliwiający obserwację nieba. Posiada o wiele większy zasięg, niż jego mugolska wersja.

Różdżka (13) [60 G]

Orzech włoski i jad akromantuli,
13 cali. Sztywna, doskonała do zaklęć transmutacyjnych.

Szata [60 G]

Szata domu Hufflepuff.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien ją mieć.

Sweter dla Puchonów [35 G]

Sweter na zimowe dni w kolorach domu Hufflepuff. Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien ją mieć.

Strój codzienny [50 G]

Strój codzienny domu Hufflepuff.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Standardowa księga zaklęć (stopień 1) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla młodych adeptów zaklęć i uroków. W książce zawarto podstawoe zaklęcia, tj Lumos czy Wingardium Leviosa.

Tysiąc magicznych ziół i grzybów [21 G]

Książka autorstwa byłej dyrektor, Phyllidy Spore, będąca również podręcznikiem do zielarstwa i eliksirów. 

Teoria magii [27 G]

Książka autorstwa Adalberta Wafflinga - słynnego teoretyka magii. Porusza podstawowe kwestie, związane z magią.

Wprowadzenie do transmutacji dla początkujących [25 G]

Ksiązka autorstwa Emeryka Switcha, opisująca podstawowe prawa rządzące światem transmutacji a także metody wykonywania przemian.

Ciemne moce: poradnik samoobrony [14 G]

Podręcznik do obrony przed czarną magią, autorstwa Quentina Trimble'a. 

Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć [36 G]

Książka słynnego magizoologa - Newtona Scamandera, opisująca wszystkie magiczne stworzenia, znane czarodziejom.

Quidditch przez wieki [40 G]

Książka autorstwa Kennilworthy;ego Whispa. Obowiązkowa pozycja dla wszystkich fanów magicznych dyscyplin! Opisuje historię, ewolucję a także zasady najpopularniejszej gry czarodziejów - quidditcha!

Przewodnik po Hogwarcie [33 G]

Książka nieznanego autora, pomocna przy poznaniu tajemnic Hogwartu.

Słownik run [20 G]

Słownik wydany przez Merge Publications, służący czarownicom i czarodziejom do rozszyfrowywania znaczenia run, a także ich prawidłowego zrozumienia.

Wykresy księżyca [45 G]

Mapy ziemskiego satelity, wykorzystywane do śledzenia jego aktywności.

Mosiężna waga [20 G]

Waga przeznaczona do wyznaczania wag składników poprzez równoważenie ich ciężaru. Przydatna na zajęcia eliksirów.

Numerologia i gramatyka [31 G]

Podręcznik dla początkujących adeptów numerologii, nieznanego autora, wprowadzający w świat niezwykłych cyfr.

Dzieje Magii [20 G]

Książka wybitnej historyczki - Bathildy Bagshot. Obejmuje historię magii, aż do końca XIX wieku. 

Magiczne wzory i napoje [16 G]

Książka autorstwa Arseniusa Jiggera, będąca podręcznikiem do eliksirów. Opisuje podstawowe napoje i mikstury.

Standardowa księga zaklęć (stopień 2) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla adeptów zaklęć i uroków. W książce zawarto podstawowe zaklęcia, tj: Skurge czy Diffindo.

Demaskowanie przyszłości [17 G]

Książka autorstwa Kasandry Vablatsky, pełniąca rolę podręcznika do nauki wróżbiarstwa. Ujawnia tajniki wróżbiarstwa a także opisuje najbardziej znane metody wróżenia.

Lipna różdżka [11 G]

Magiczny przedmiot wyglądem przypominający prawdziwą różdżkę, służący do robienia żartów i dowcipów. Przy próbie czarowania lipna różdżka zmienia się w gumową zabawkę.

Zębate frysbi [20 G]

Małopopularna zabawka, wyposażona w zęby.

Mięta [8 G]

Roślina z rodziny jasnotowatych, posiadająca magiczne właściwości. Jest składnikiem wielu eliksirów, m.in. eliksiru wzbudzającego euforię.

Olejek różany [8 G]

Olejek eteryczny produkowany z róży. Używany jako składnik eliksirów.

Sok z chorbotka [7 G]

Substancja  o magicznych właściwościach, pochodząca z chorbotka. Używana do sporządzania eliksirów leczniczych, m.in. eliksiru wiggenowego.

Ropucha zachodnia zielona [25 G]

Gatunek ropuchy, charakteryzujący się zieloną lub żółtą skórą z ciemnymi plamkami. 

Przewodnik po uniwersum [24 G]

Podręcznik autorstwa Chaissona McMillana, zawierający podstawowe informacje o Wszechświecie.

Zegar słoneczny [20 G]

Zegar słoneczny, odmierzający czas na podstawie pozycji Słońca. 


Ostatnio zdobyte punkty (7 dni)

DataPunktyOpis
2019-01-21+32Ambrozja Green
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2019-01-21+30Ambrozja Green
Znajdź Kryształka
2019-01-19+31Ambrozja Green
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2019-01-19+30Ambrozja Green
Konkurs z Numerologii #4
2019-01-18+6Ambrozja Green
Wycieczka klimatyczna
2019-01-18+15Ambrozja Green
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2019-01-17+30Ambrozja Green
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2019-01-17+3Ambrozja Green
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2019-01-17+21Ambrozja Green
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2019-01-17+15Ambrozja Green
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2019-01-16+12Ambrozja Green
Punkty dodane automatycznie z dziennika

Dodatnie: 225, ujemne: 0.
Suma: +225

Moduł Rekrutacji by Shado Ackerly