10913
17407
12676
25741
22.01 - Konkurs z OnMS >>SZCZEGÓŁY<<  24.01 - Konkurs z WoHP >>SZCZEGÓŁY<< 26.01 - Wysyłanie Skarbu Ramesville >>ZASADY<<  26.01 - MO Niuchacz >>SZCZEGÓŁY<< 26.01 - Losville  27.01 - Magiczne Odliczanie  27.01 - Konkursy z Newsville >>SZCZEGÓŁY<<  
Profil Osoby

Cirilla Merigold
(Zireael)

Uczeń

Slytherin
KLASA II
3169 punktów w Punktacji Uczniów
1 galeonów
Na chacie: Cirilla__Merigold

Zapisany od: 2018-09-07 19:01:44
Wiek: 15

We're all mad here.

Przedmioty kupione na ul. Pokątnej

Różdżka (19) [70 G]

Orzech czarny i jad bazyliszka, 9 cali. Różdżka jest bardzo sztywna
i posiada talent do wszelkiego rodzaju zaklęć.

Szata [60 G]

Szata domu Slytherin.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien ją mieć.

Sweter dla Ślizgonów [35 G]

Sweter na zimowe dni w kolorach domu Slytherin. Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien ją mieć.

Strój codzienny [50 G]

Strój codzienny domu Slytherin.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Krawat [25 G]

Krawat domu Slytherin.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Tiara dla ucznia [25 G]

Czarna tiara dla ucznia Ramesville,
każdy powinien ją mieć!

Błyskawica [150 G]

Błyskawica jest to miotła standardu międzynarodowego.
Cechują ją ogromne przyspieszenie. Posiada wygodną rączkę.

Kociołek cynowy (rozmiar 2) [9 G]

Idealny dla ucznia AM Ramesville! Nie za mały, nie za duży.

Olejek różany [8 G]

Olejek eteryczny produkowany z róży. Używany jako składnik eliksirów.

Korzeń tojadu [5 G]

Korzeń rośliny zwanej tojadem, używany do przyrządzania wielu eliksirów.

Róg dwurożca [20 G]

Składnik pozyskiwany od magicznego stworzenia - dwurożca. Jego sproszkowana wersja jest ważnym składnikiem eliksiru wielosokowego.

Rogate ślimaki [13 G]

Składnik organiczny pochodzenia zwierzęcego. Stosowany m.in. przy warzeniu napoju leczącego z czyraków.

Asfodelus [5 G]

Śródziemnomorska roślina liliowata o białych lub żółtych kwiatach,
jej bulwa jest składnikiem eliksirów, m.in. napoju usypiającego, znanego także jako Wywar Żywej Śmierci.

Czarny kot [41 G]

Jeden z wielu gatunków kotów. Czarne koty są czarującymi, lojalnymi zwierzątkami. 

Przewodnik po uniwersum [24 G]

Podręcznik autorstwa Chaissona McMillana, zawierający podstawowe informacje o Wszechświecie.

Magiczne wzory i napoje [16 G]

Książka autorstwa Arseniusa Jiggera, będąca podręcznikiem do eliksirów. Opisuje podstawowe napoje i mikstury.

Dzieje Magii [20 G]

Książka wybitnej historyczki - Bathildy Bagshot. Obejmuje historię magii, aż do końca XIX wieku. 

Numerologia i gramatyka [31 G]

Podręcznik dla początkujących adeptów numerologii, nieznanego autora, wprowadzający w świat niezwykłych cyfr.

Teoria magii [27 G]

Książka autorstwa Adalberta Wafflinga - słynnego teoretyka magii. Porusza podstawowe kwestie, związane z magią.

Wprowadzenie do transmutacji dla początkujących [25 G]

Ksiązka autorstwa Emeryka Switcha, opisująca podstawowe prawa rządzące światem transmutacji a także metody wykonywania przemian.

Ciemne moce: poradnik samoobrony [14 G]

Podręcznik do obrony przed czarną magią, autorstwa Quentina Trimble'a. 

Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć [36 G]

Książka słynnego magizoologa - Newtona Scamandera, opisująca wszystkie magiczne stworzenia, znane czarodziejom.

Quidditch przez wieki [40 G]

Książka autorstwa Kennilworthy;ego Whispa. Obowiązkowa pozycja dla wszystkich fanów magicznych dyscyplin! Opisuje historię, ewolucję a także zasady najpopularniejszej gry czarodziejów - quidditcha!

Przewodnik po Hogwarcie [33 G]

Książka nieznanego autora, pomocna przy poznaniu tajemnic Hogwartu.

Słownik run [20 G]

Słownik wydany przez Merge Publications, służący czarownicom i czarodziejom do rozszyfrowywania znaczenia run, a także ich prawidłowego zrozumienia.

Demaskowanie przyszłości [17 G]

Książka autorstwa Kasandry Vablatsky, pełniąca rolę podręcznika do nauki wróżbiarstwa. Ujawnia tajniki wróżbiarstwa a także opisuje najbardziej znane metody wróżenia.

Standardowa księga zaklęć (stopień 1) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla młodych adeptów zaklęć i uroków. W książce zawarto podstawoe zaklęcia, tj Lumos czy Wingardium Leviosa.

Standardowa księga zaklęć (stopień 2) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla adeptów zaklęć i uroków. W książce zawarto podstawowe zaklęcia, tj: Skurge czy Diffindo.

Tysiąc magicznych ziół i grzybów [21 G]

Książka autorstwa byłej dyrektor, Phyllidy Spore, będąca również podręcznikiem do zielarstwa i eliksirów. 

Lipna różdżka [11 G]

Magiczny przedmiot wyglądem przypominający prawdziwą różdżkę, służący do robienia żartów i dowcipów. Przy próbie czarowania lipna różdżka zmienia się w gumową zabawkę.

Zębate frysbi [20 G]

Małopopularna zabawka, wyposażona w zęby.

Widmokulary [25 G]

Magiczne okulary nadające wygląd zbzikowanej kolorowej sowy, z pomocą których można dostrzec gnębiwtryski.

Teleskop [50 G]

Przyrząd umożliwiający obserwację nieba. Posiada o wiele większy zasięg, niż jego mugolska wersja.

Szare pióro [13 G]

Obowiązkowy przedmiot dla każdego czarodzieja, służacy do pisania!

Wykresy księżyca [45 G]

Mapy ziemskiego satelity, wykorzystywane do śledzenia jego aktywności.

Mosiężna waga [20 G]

Waga przeznaczona do wyznaczania wag składników poprzez równoważenie ich ciężaru. Przydatna na zajęcia eliksirów.

Zegar słoneczny [20 G]

Zegar słoneczny, odmierzający czas na podstawie pozycji Słońca. 

Kanarkowe kremówki [13 G]

Po zjedzeniu takiej kremówki człowiek zmienia się w wielkiego kanarka.

Seria Tarczy [9 G]

Przedmioty, które chronią
przed złymi urokami i zaklęciami.
Są to m.in: obronne kapelusze, peleryny czy rękawiczki.

Szalik [30 G]

Szalik domu Slytherin.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Czapka zimowa [25 G]

Czapka zimowa domu Slytherin.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien ją mieć.

Płaszcz zimowy damski [50 G]

Płaszcz zimowy dla każdej czarownicy wprost idealny na mroźniejsze dni. 

Muchy siatkoskrzydłe [8 G]

Owad zaliczany do rodziny muchowatych (Muscidae) z rzędu muchówek (Diptera).
Niezwykle popularne owady magiczne wykorzystywane
przy przyrządzaniu eliksirów.

Dziurawiec [8 G]

Rodzaj z rodziny dziurawcowatych obejmujący ok. 350 gatunków roślin zielnych lub drzewiastych rosnących głównie w obszarach o klimacie subtropikalnym.

Śluz gumochłona [31 G]

Oba końce gumochłona wyglądają identycznie i wydobywa się z nich śluz, który się czasami wykorzystuje do zagęszczania eliksirów. Najchętniej je sałatę, ale może się żywić praktycznie każdą rośliną. 

Otwornica [5 G]

Otwornice mają skorupkę wapienną stanowiącą otoczkę ciała,
o licznych otworach, przez które wysuwają się na zewnątrz nibynóżki chwytające pokarm.

Kolce róży [9 G]

Ostre twory na łodydze róży. Posiadają magiczne właściwości, dzięki czemu są ważnym składnikiem niektórych eliksirów, np. eliksirów miłosnych.

Piołun [13 G]

Roślina z rodziny rdestowatych,
jest rośliną jednoroczną o silnie rozgałęzionych i ścielących się
po ziemi łodygach.

Rdest ptasi [18 G]

Roślina o magicznych właściwościach, spotykana na terenie całej Europy. Stosowana w warzeniu eliksirów, m.in eliksiru wielosokowego.

Kociołek miedziany [25 G]

Kociołek średnich rozmiarów.
Eliksir parzy się w nim szybciej niż w kociołku cynowym lub kociołku z mosiądzu.

Eliksiry dla zaawansowanych [19 G]

Ksiązka Libacjusza Borage, będąca podręcznikiem do eliksirów. Metody warzenia eliksirów, opisane w poniższym dziele nie są zwykle na tyle dobre, by uwarzyć bezbłędny eliksir.

Potworna księga potworów [38 G]

Książka autorstwa Edwardusa Limy, z której można dowiedzieć się wszystkiego o najróżniejszych bestiach i potworach, znanych czarodziejom. 

Włóczęgi z wilkołakami [24 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opisująca jego przygody z wilkołakami. Opisuje w niej, m.in. uwolnienie wioski od wilkołaka Wagga Wagga.

Powstanie i upadek czarnej magii [39 G]

 Księga nieznanego autora, będąca przewodnikiem po historii czarnej magii. 

Sennik [27 G]

Książka autorstwa Inigo Imago, poruszająca temat snów, wróżenia i sił nadprzyrodzonych. Jest prawdziwym przewodnikiem do interpretacji snów.

Teoria obrony magicznej [29 G]

Książka autorstwa Wilberta Slinkharda, zawierająca wyłącznie teoretyczne informacje o użyciu zaklęć obronnych. Treść tej książki pokrywała się z wytycznymi Ministerstwa Magii.

Standardowa księga zaklęć (stopień 3) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla adeptów zaklęć i uroków. W książce zawarto podstawowe zaklęcia, tj: glacius czy carpe retractum.

Standardowa księga zaklęć (stopień 4) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla adeptów zaklęć i uroków. Opisuje m.in. zaklęcia przywołujące.

Omnikulary [25 G]

Magiczna lornetka, pozwalająca obserwującemu na spowolnienie każdej akcji, powtórzenie jej lub cofnięcie. 

Fałszoskop [45 G]

Magiczny przedmiot, którego wynalazcą jest Edgar Stroulger. To pewien rodzaj wykrywacza czarnej magii. Kręci się i buczy, gdy w okolicy wykryje wrogów.

Zestaw piłek [30 G]

Kafel, tłuczek i złoty znicz,
czyli wszystko co każdy gracz potrzebuje do meczu.

Srebrna waga [20 G]

Srebrna waga przeznaczona do wyznaczania wag składników. Przydatna przy warzeniu eliksirów!

Szklane fiolki [35 G]

Wykorzystywane do przechowywania różnych składników, eliksirów bądź mikstur. 

Kufer na książki [55 G]

Lekki i poręczny kufer na wszystkie podręczniki i narzędzia do szkoły. 

Organizer [50 G]

Jeśli często czegoś zapominasz
to musisz mieć ten organizer. Wygląda jak każdy inny,
ale gdy zbliża się data danego wydarzenia zmienia kolor
na kwistoczerwony.

Niebieskie pióro [9 G]

Eleganckie, niebieskie pióro, przeznaczone zarówno dla uczniów, jak i nauczycieli.

Wykresy gwiazd [45 G]

Mapy gwiazdozbiorów wykorzystywane przez uczniów do obserwacji pozycji oraz ruchów gwiazd.

Pałka [25 G]

Pałka jest potrzebna każdemu pałkarzowi do odbijania tłuczków.

Przypominajka [35 G]

Magiczny obiekt, przypominający szklanką kulkę. Kiedy jej kolor zamienia się na czerwony, oznacza to, że się o czymś zapomniało. 


Ostatnio zdobyte punkty (7 dni)

DataPunktyOpis
2019-01-21+48Cirilla Merigold
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2019-01-21+76Cirilla Merigold
Happy Rames #6
2019-01-19+30Cirilla Merigold
Konkurs z Numerologii #4
2019-01-18+48Cirilla Merigold
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2019-01-18+97Cirilla Merigold
Wycieczka klimatyczna
2019-01-17+50Cirilla Merigold
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2019-01-17+39Cirilla Merigold
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2019-01-17+29Cirilla Merigold
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2019-01-17+32Cirilla Merigold
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2019-01-16+31Cirilla Merigold
Punkty dodane automatycznie z dziennika

Dodatnie: 480, ujemne: 0.
Suma: +480

Moduł Rekrutacji by Shado Ackerly