5737
6630
8004
4279
22.03 - Konkurs z Czarnej Magii (świstoklik)  23.03 - Karty Czarodziejów  24.03 - Otrzęsiny
Profil Osoby

Larysa Lapointe
(Larysa)

Uczeń

Gryffindor
KLASA I
569 punktów w Punktacji Uczniów
469 galeonów
Na chacie: LarysaLapointe

Zapisany od: 2018-11-10 12:48:28
Wiek: 18

uwielbiam Pottera i wszystkie książki o magii

Przedmioty kupione na ul. Pokątnej

Zestaw piłek [30 G]

Kafel, tłuczek i złoty znicz,
czyli wszystko co każdy gracz potrzebuje do meczu.

Mosiężna waga [20 G]

Waga przeznaczona do wyznaczania wag składników poprzez równoważenie ich ciężaru. Przydatna na zajęcia eliksirów.

Wykresy księżyca [45 G]

Mapy ziemskiego satelity, wykorzystywane do śledzenia jego aktywności.

Gogle [20 G]

Gogle dla gracza.

Rogate ślimaki [13 G]

Składnik organiczny pochodzenia zwierzęcego. Stosowany m.in. przy warzeniu napoju leczącego z czyraków.

Ślaz [14 G]

Roślina należąca do rodziny kapustowatych. Zrywana w pełnię księżyca, może posłużyć jako składnik eliksiru wielosokowego.

Tułów ważki [33 G]

Tułów ważki, przydatny do sporządzania eliksiru gotowości! 

Woda z rzeki Lete [35 G]

Magiczna substancja, pozyskiwana z rzeki zapomnienia - Lete. Powoduje utratę pamięci, dlatego jest wykorzystywana do sporządzania eliksiru zapomnienia.

Ochraniacze [80 G]

Zestaw ochraniaczy do gry
w Quidditcha. Dzięki nim gracz się nie poobija.

Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć [36 G]

Książka słynnego magizoologa - Newtona Scamandera, opisująca wszystkie magiczne stworzenia, znane czarodziejom.

Sweter dla Gryfonów [35 G]

Sweter na zimowe dni w kolorach domu Gryffindor. Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien ją mieć.

Zegar słoneczny [20 G]

Zegar słoneczny, odmierzający czas na podstawie pozycji Słońca. 

Teoria magii [27 G]

Książka autorstwa Adalberta Wafflinga - słynnego teoretyka magii. Porusza podstawowe kwestie, związane z magią.

Quidditch przez wieki [40 G]

Książka autorstwa Kennilworthy;ego Whispa. Obowiązkowa pozycja dla wszystkich fanów magicznych dyscyplin! Opisuje historię, ewolucję a także zasady najpopularniejszej gry czarodziejów - quidditcha!

Kanarkowe kremówki [13 G]

Po zjedzeniu takiej kremówki człowiek zmienia się w wielkiego kanarka.

Tysiąc magicznych ziół i grzybów [21 G]

Książka autorstwa byłej dyrektor, Phyllidy Spore, będąca również podręcznikiem do zielarstwa i eliksirów. 

Zębate frysbi [20 G]

Małopopularna zabawka, wyposażona w zęby.

Lipna różdżka [11 G]

Magiczny przedmiot wyglądem przypominający prawdziwą różdżkę, służący do robienia żartów i dowcipów. Przy próbie czarowania lipna różdżka zmienia się w gumową zabawkę.

Strój codzienny [50 G]

Strój codzienny domu Gryffindor.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Widmokulary [25 G]

Magiczne okulary nadające wygląd zbzikowanej kolorowej sowy, z pomocą których można dostrzec gnębiwtryski.

Wprowadzenie do transmutacji dla początkujących [25 G]

Ksiązka autorstwa Emeryka Switcha, opisująca podstawowe prawa rządzące światem transmutacji a także metody wykonywania przemian.

Szare pióro [13 G]

Obowiązkowy przedmiot dla każdego czarodzieja, służacy do pisania!

Seria Tarczy [9 G]

Przedmioty, które chronią
przed złymi urokami i zaklęciami.
Są to m.in: obronne kapelusze, peleryny czy rękawiczki.

Standardowa księga zaklęć (stopień 2) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla adeptów zaklęć i uroków. W książce zawarto podstawowe zaklęcia, tj: Skurge czy Diffindo.

Krawat [25 G]

Krawat domu Gryffindor.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Ciemne moce: poradnik samoobrony [14 G]

Podręcznik do obrony przed czarną magią, autorstwa Quentina Trimble'a. 

Numerologia i gramatyka [31 G]

Podręcznik dla początkujących adeptów numerologii, nieznanego autora, wprowadzający w świat niezwykłych cyfr.

Błyskawica [150 G]

Błyskawica jest to miotła standardu międzynarodowego.
Cechują ją ogromne przyspieszenie. Posiada wygodną rączkę.

Puszek pigmejski [40 G]

Pokryta rózowo-fioletową sierścią miniaturka pufka.

Kanarkowe kremówki [13 G]

Po zjedzeniu takiej kremówki człowiek zmienia się w wielkiego kanarka.

Magiczne wzory i napoje [16 G]

Książka autorstwa Arseniusa Jiggera, będąca podręcznikiem do eliksirów. Opisuje podstawowe napoje i mikstury.

Demaskowanie przyszłości [17 G]

Książka autorstwa Kasandry Vablatsky, pełniąca rolę podręcznika do nauki wróżbiarstwa. Ujawnia tajniki wróżbiarstwa a także opisuje najbardziej znane metody wróżenia.

Różdżka (19) [70 G]

Orzech czarny i jad bazyliszka, 9 cali. Różdżka jest bardzo sztywna
i posiada talent do wszelkiego rodzaju zaklęć.

Szata [60 G]

Szata domu Gryffindor.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien ją mieć.

Standardowa księga zaklęć (stopień 1) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla młodych adeptów zaklęć i uroków. W książce zawarto podstawoe zaklęcia, tj Lumos czy Wingardium Leviosa.

Przewodnik po uniwersum [24 G]

Podręcznik autorstwa Chaissona McMillana, zawierający podstawowe informacje o Wszechświecie.

Skórzane rękawice [60 G]

Skórzane rękawice do quidditcha. Kolor brązowy.

Tiara dla ucznia [25 G]

Czarna tiara dla ucznia Ramesville,
każdy powinien ją mieć!

Waleriana [15 G]

Roślina o magicznych właściwościach, hodowana na terenach Hogwartu. Jej gałązki wykorzystuje się do sporządzania Eliksiru Zapomnienia i Eliksiru Słodkiego Snu, a korzenie służą jako składnik Wywaru Żywej Śmierci. 

Śledziona nietoperza [17 G]

Organ wewnętrzny nietoperza, wykorzystywany do sporządzania eliksirów, m.in: Eliksiru rozdymającego i Wywaru Żywej Śmierci.

Szalej jadowity [5 G]

Silnie trująca roślina, używana do sporządzania eliksirów, m.in eliksiru skurczającego czu bahanocydu.

Sok z chorbotka [7 G]

Substancja  o magicznych właściwościach, pochodząca z chorbotka. Używana do sporządzania eliksirów leczniczych, m.in. eliksiru wiggenowego.

Kociołek cynowy (rozmiar 2) [9 G]

Idealny dla ucznia AM Ramesville! Nie za mały, nie za duży.

Przewodnik po Hogwarcie [33 G]

Książka nieznanego autora, pomocna przy poznaniu tajemnic Hogwartu.

Słownik run [20 G]

Słownik wydany przez Merge Publications, służący czarownicom i czarodziejom do rozszyfrowywania znaczenia run, a także ich prawidłowego zrozumienia.

Dzieje Magii [20 G]

Książka wybitnej historyczki - Bathildy Bagshot. Obejmuje historię magii, aż do końca XIX wieku. 

Pałka [25 G]

Pałka jest potrzebna każdemu pałkarzowi do odbijania tłuczków.

Standardowa księga zaklęć (stopień 2) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla adeptów zaklęć i uroków. W książce zawarto podstawowe zaklęcia, tj: Skurge czy Diffindo.


Ostatnio zdobyte punkty (7 dni)

DataPunktyOpis
2019-03-22+12Larysa Lapointe
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2019-03-22+26Larysa Lapointe
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2019-03-21+26Larysa Lapointe
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2019-03-21+21Larysa Lapointe
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2019-03-21+19Larysa Lapointe
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2019-03-20+16Larysa Lapointe
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2019-03-19+11Larysa Lapointe
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2019-03-18+32Larysa Lapointe
Happy Rames #1
2019-03-18+28Larysa Lapointe
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2019-03-18+30Larysa Lapointe
Konkurs #1
2019-03-18+25Larysa Lapointe
Losville #1
2019-03-17+13Larysa Lapointe
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2019-03-16+18Larysa Lapointe
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2019-03-16+10Larysa Lapointe
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2019-03-16+16Larysa Lapointe
Punkty dodane automatycznie z dziennika

Dodatnie: 303, ujemne: 0.
Suma: +303

Moduł Rekrutacji by Shado Ackerly