18824
5500
18075
10745
7-13.10 - Tydzień Zabaw 12.10 - konkurs z Zaklęć >>ŚWISTOKLIK<<  19.10 - Rubinowe Wyzwanie [4] >>ŚWISTOKLIK<<  03.11 - ostateczny termin wysyłania potwierdzenia wykonania listy zakupów  
Profil Osoby

Alice Wright
(Alice Wright)

Uczeń

Ravenclaw
KLASA I
2498 punktów w Punktacji Uczniów
6542 galeonów
Na chacie: Alice_Wright

Zapisany od: 2018-12-01 19:26:50
Wiek: --


Przedmioty kupione na ul. Pokątnej

Różdżka (1) [50 G]

Wierzba i włókło ze smoczego serca, 10 i ćwierć cala, bardzo elegancka, znakomita do rzucania uroków.

Rok z yeti [30 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opowiadająca jego przygody ze śnieżnymi potworami - Yeti.

Sweter dla Krukonów [35 G]

Sweter na zimowe dni w kolorach domu Ravenclaw. Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien ją mieć.

Podróże z wampirami [22 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, w której opisał podróż w towarzystwie wampirów.

Jak pozbyć się upiora? [15 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opowiadająca o sposobach pozbywania się upiorów ze swojego domu.

Czapka zimowa [25 G]

Czapka zimowa domu Ravenclaw.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien ją mieć.

Szalik [30 G]

Szalik domu Ravenclaw.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Jak zaprzyjaźnić się z ghulami? [31 G]

Książka autorstwa słynnego Gilderoya Lockharta, opowiadająca o jego życiu z ghulami.

Wakacje z wiedźmami [20 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opisująca jego przygody z wiedźmami.

Płaszcz zimowy damski [50 G]

Płaszcz zimowy dla każdej czarownicy wprost idealny na mroźniejsze dni. 

Włóczęgi z wilkołakami [24 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opisująca jego przygody z wilkołakami. Opisuje w niej, m.in. uwolnienie wioski od wilkołaka Wagga Wagga.

Tiara dla ucznia [25 G]

Czarna tiara dla ucznia Ramesville,
każdy powinien ją mieć!

Grasowanie z potworami [19 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opisująca jego przygody z różnymi potworami.

Miód [11 G]

Słodki produkt spożywczy, stosowany również jako składnik eliksirów.

Rogate ślimaki [13 G]

Składnik organiczny pochodzenia zwierzęcego. Stosowany m.in. przy warzeniu napoju leczącego z czyraków.

Poradnik zwalczania szkodników domowych [25 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, napisana z myślą o jego starszych fankach. Poradnik zawiera pożyteczne wskazówki dotyczące usuwania pospolitych szkodników domowych.

Sok z chorbotka [7 G]

Substancja  o magicznych właściwościach, pochodząca z chorbotka. Używana do sporządzania eliksirów leczniczych, m.in. eliksiru wiggenowego.

Wędrówka z trollami [35 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opisująca jego wędrówkę w towarzystwie trolli.

Ślaz [14 G]

Roślina należąca do rodziny kapustowatych. Zrywana w pełnię księżyca, może posłużyć jako składnik eliksiru wielosokowego.

Śledziona nietoperza [17 G]

Organ wewnętrzny nietoperza, wykorzystywany do sporządzania eliksirów, m.in: Eliksiru rozdymającego i Wywaru Żywej Śmierci.

Woda z rzeki Lete [35 G]

Magiczna substancja, pozyskiwana z rzeki zapomnienia - Lete. Powoduje utratę pamięci, dlatego jest wykorzystywana do sporządzania eliksiru zapomnienia.

Tułów ważki [33 G]

Tułów ważki, przydatny do sporządzania eliksiru gotowości! 

Waleriana [15 G]

Roślina o magicznych właściwościach, hodowana na terenach Hogwartu. Jej gałązki wykorzystuje się do sporządzania Eliksiru Zapomnienia i Eliksiru Słodkiego Snu, a korzenie służą jako składnik Wywaru Żywej Śmierci. 

Sowa śnieżna [40 G]

Bardzo rzadki gatunek sowy, posiadający charakterystyczny żółte oczy i ciemny dziób. 

Kociołek miedziany [25 G]

Kociołek średnich rozmiarów.
Eliksir parzy się w nim szybciej niż w kociołku cynowym lub kociołku z mosiądzu.

Nimbus 2000 [110 G]

Jest to miotła wysokiej klasy.
Miotła jest szybka i sterowna,
jednak po kilku latach użytkowania dochodzi do niepotrzebnej utraty prędkości.

Ilustrowany atlas wszechświata [34 G]

Atlas, autostwa Marka A. Garlicka.

Eliksiry dla zaawansowanych [19 G]

Ksiązka Libacjusza Borage, będąca podręcznikiem do eliksirów. Metody warzenia eliksirów, opisane w poniższym dziele nie są zwykle na tyle dobre, by uwarzyć bezbłędny eliksir.

Wybitne postacie świata magii naszych czasów [21 G]

Książka nieznanego autora, opowiadająca o wybitnych, współczesnych postaciach świata magii.

Nowa teoria Numerologii [41 G]

Książka autorstwa Lukasa Karuzosa, będąca lekturą uzupełniającą dla adeptów numerologii.

Potworna księga potworów [38 G]

Książka autorstwa Edwardusa Limy, z której można dowiedzieć się wszystkiego o najróżniejszych bestiach i potworach, znanych czarodziejom. 

Natychmiastowa transmutacja [35 G]

Książka nieznanego autora, opisująca zaawansowane metody przemian transmutacyjnych.

Historia Hogwartu [50 G]

Książka autorstwa słynnej Bathildy Bagshot, dotycząca Hogwartu i jego historii.

Włóczęgi z wilkołakami [24 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opisująca jego przygody z wilkołakami. Opisuje w niej, m.in. uwolnienie wioski od wilkołaka Wagga Wagga.

Powstanie i upadek czarnej magii [39 G]

 Księga nieznanego autora, będąca przewodnikiem po historii czarnej magii. 

Runy dla zaawansowanych [25 G]

Książka napisana przez Yuri Blishen, poświęcona tłumaczeniom run.

Sennik [27 G]

Książka autorstwa Inigo Imago, poruszająca temat snów, wróżenia i sił nadprzyrodzonych. Jest prawdziwym przewodnikiem do interpretacji snów.

Gatunki smoków w Wielkiej Brytanii i Irlandii [37 G]

Książka opisująca wszystkie gatunki dzikich smoków, żyjących na terenach Wysp Brytyjskich i Irlandii. 

Teoria obrony magicznej [29 G]

Książka autorstwa Wilberta Slinkharda, zawierająca wyłącznie teoretyczne informacje o użyciu zaklęć obronnych. Treść tej książki pokrywała się z wytycznymi Ministerstwa Magii.

Brytyjskie i irlandzkie drużyny quidditcha [48 G]

Książka opisująca brytyjskie oraz irlandzkie drużyny quidditcha. W 1994 roku wydano jej drugą, poprawioną edycję, poszerzoną o przedmowę Luccasa Carususa.

Standardowa księga zaklęć (stopień 3) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla adeptów zaklęć i uroków. W książce zawarto podstawowe zaklęcia, tj: glacius czy carpe retractum.

Standardowa księga zaklęć (stopień 4) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla adeptów zaklęć i uroków. Opisuje m.in. zaklęcia przywołujące.

Najważniejsze współczesne odkrycia magiczne [28 G]

Książka nieznanego autora, zgodnie z tytułem opisująca najważniejsze odkrycia magiczne z czasów współczesnych.

Śródziemnomorskie magiczne rośliny wodne i ich właściwości [26 G]

Książka autorstwa Hadriana Whittle'a, opisująca magiczne rośliny wodne i ich ukryte właściwości.

Omnikulary [25 G]

Magiczna lornetka, pozwalająca obserwującemu na spowolnienie każdej akcji, powtórzenie jej lub cofnięcie. 

Fałszoskop [45 G]

Magiczny przedmiot, którego wynalazcą jest Edgar Stroulger. To pewien rodzaj wykrywacza czarnej magii. Kręci się i buczy, gdy w okolicy wykryje wrogów.

Lipna różdżka [11 G]

Magiczny przedmiot wyglądem przypominający prawdziwą różdżkę, służący do robienia żartów i dowcipów. Przy próbie czarowania lipna różdżka zmienia się w gumową zabawkę.

Zestaw piłek [30 G]

Kafel, tłuczek i złoty znicz,
czyli wszystko co każdy gracz potrzebuje do meczu.

Srebrna waga [20 G]

Srebrna waga przeznaczona do wyznaczania wag składników. Przydatna przy warzeniu eliksirów!

Szklane fiolki [35 G]

Wykorzystywane do przechowywania różnych składników, eliksirów bądź mikstur. 

Kufer na książki [55 G]

Lekki i poręczny kufer na wszystkie podręczniki i narzędzia do szkoły. 

Organizer [50 G]

Jeśli często czegoś zapominasz
to musisz mieć ten organizer. Wygląda jak każdy inny,
ale gdy zbliża się data danego wydarzenia zmienia kolor
na kwistoczerwony.

Niebieskie pióro [9 G]

Eleganckie, niebieskie pióro, przeznaczone zarówno dla uczniów, jak i nauczycieli.

Wykresy gwiazd [45 G]

Mapy gwiazdozbiorów wykorzystywane przez uczniów do obserwacji pozycji oraz ruchów gwiazd.

Pałka [25 G]

Pałka jest potrzebna każdemu pałkarzowi do odbijania tłuczków.

Przypominajka [35 G]

Magiczny obiekt, przypominający szklanką kulkę. Kiedy jej kolor zamienia się na czerwony, oznacza to, że się o czymś zapomniało. 

Zestaw piłek [30 G]

Kafel, tłuczek i złoty znicz,
czyli wszystko co każdy gracz potrzebuje do meczu.

Błyskawica [150 G]

Błyskawica jest to miotła standardu międzynarodowego.
Cechują ją ogromne przyspieszenie. Posiada wygodną rączkę.

Kuguchar [60 G]

Odmiana kota, wywodząca się z Wielkiej Brytanii. Posiada niezwykłą zdolność wykrywania podejrzanych osobników. Potrafi być przewodnikiem dla właściciela, jeśli ten zabłądzi.

Skórzane rękawice [60 G]

Skórzane rękawice do quidditcha. Kolor brązowy.

Ochraniacze [80 G]

Zestaw ochraniaczy do gry
w Quidditcha. Dzięki nim gracz się nie poobija.

Krawat [25 G]

Krawat domu Ravenclaw.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Najważniejsze współczesne odkrycia magiczne [28 G]

Książka nieznanego autora, zgodnie z tytułem opisująca najważniejsze odkrycia magiczne z czasów współczesnych.

Gogle [20 G]

Gogle dla gracza.

Szata [60 G]

Szata domu Ravenclaw.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien ją mieć.

Rok z yeti [30 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opowiadająca jego przygody ze śnieżnymi potworami - Yeti.

Jak pozbyć się upiora? [15 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opowiadająca o sposobach pozbywania się upiorów ze swojego domu.

Jak zaprzyjaźnić się z ghulami? [31 G]

Książka autorstwa słynnego Gilderoya Lockharta, opowiadająca o jego życiu z ghulami.

Strój codzienny [50 G]

Strój codzienny domu Ravenclaw.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Kociołek cynowy (rozmiar 2) [9 G]

Idealny dla ucznia AM Ramesville! Nie za mały, nie za duży.

Włóczęgi z wilkołakami [24 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opisująca jego przygody z wilkołakami. Opisuje w niej, m.in. uwolnienie wioski od wilkołaka Wagga Wagga.

Grasowanie z potworami [19 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opisująca jego przygody z różnymi potworami.

Kuguchar [60 G]

Odmiana kota, wywodząca się z Wielkiej Brytanii. Posiada niezwykłą zdolność wykrywania podejrzanych osobników. Potrafi być przewodnikiem dla właściciela, jeśli ten zabłądzi.


Ostatnio zdobyte punkty (7 dni)

DataPunktyOpis
2019-10-12+19Alice Wright
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2019-10-11+30Alice Wright
Newsville - redaktor
2019-10-11+25Alice Wright
SZP - przygotowanie zabawy
2019-10-10+171Alice Wright
HR #4
2019-10-10+125Alice Wright
Dzień Chłopaka
2019-10-10+25Alice Wright
Psikus Irytka
2019-10-10+40Alice Wright
Konkurs z WoHP #1
2019-10-08+22Alice Wright
Punkty dodane automatycznie z dziennika

Dodatnie: 457, ujemne: 0.
Suma: +457

Moduł Rekrutacji by Shado Ackerly