Profil Osoby

Isabella Ballerini
(ikaw)

Uczeń


KLASA I
0 punktów w Punktacji Uczniów
9315 galeonów
Na chacie: Isabella_Ballerini

Zapisany od: 2018-12-05 00:00:48
Wiek: 28


Przedmioty kupione na ul. Pokątnej

Szata [60 G]

Szata domu Hufflepuff.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien ją mieć.

Krawat [25 G]

Krawat domu Hufflepuff.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Szalik [30 G]

Szalik domu Hufflepuff.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Czapka zimowa [25 G]

Czapka zimowa domu Hufflepuff.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien ją mieć.

Przypominajka [35 G]

Magiczny obiekt, przypominający szklanką kulkę. Kiedy jej kolor zamienia się na czerwony, oznacza to, że się o czymś zapomniało. 

Błyskawica [150 G]

Błyskawica jest to miotła standardu międzynarodowego.
Cechują ją ogromne przyspieszenie. Posiada wygodną rączkę.

Różdżka (19) [70 G]

Orzech czarny i jad bazyliszka, 9 cali. Różdżka jest bardzo sztywna
i posiada talent do wszelkiego rodzaju zaklęć.

Biały kot [35 G]

Te koty często mają niebieskie oczy, które wyróżniają się z pięknej, śnieżnobiałej sierści. 

Płaszcz zimowy damski [50 G]

Płaszcz zimowy dla każdej czarownicy wprost idealny na mroźniejsze dni. 

Tiara dla ucznia [25 G]

Czarna tiara dla ucznia Ramesville,
każdy powinien ją mieć!

Strój codzienny [50 G]

Strój codzienny domu Hufflepuff.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Sweter dla Puchonów [35 G]

Sweter na zimowe dni w kolorach domu Hufflepuff. Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien ją mieć.

Gogle [20 G]

Gogle dla gracza.

Słownik run [20 G]

Słownik wydany przez Merge Publications, służący czarownicom i czarodziejom do rozszyfrowywania znaczenia run, a także ich prawidłowego zrozumienia.

Standardowa księga zaklęć (stopień 4) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla adeptów zaklęć i uroków. Opisuje m.in. zaklęcia przywołujące.

Najważniejsze współczesne odkrycia magiczne [28 G]

Książka nieznanego autora, zgodnie z tytułem opisująca najważniejsze odkrycia magiczne z czasów współczesnych.

Przewodnik po Hogwarcie [33 G]

Książka nieznanego autora, pomocna przy poznaniu tajemnic Hogwartu.

Ilustrowany atlas wszechświata [34 G]

Atlas, autostwa Marka A. Garlicka.

Quidditch przez wieki [40 G]

Książka autorstwa Kennilworthy;ego Whispa. Obowiązkowa pozycja dla wszystkich fanów magicznych dyscyplin! Opisuje historię, ewolucję a także zasady najpopularniejszej gry czarodziejów - quidditcha!

Przewodnik po uniwersum [24 G]

Podręcznik autorstwa Chaissona McMillana, zawierający podstawowe informacje o Wszechświecie.

Magiczne wzory i napoje [16 G]

Książka autorstwa Arseniusa Jiggera, będąca podręcznikiem do eliksirów. Opisuje podstawowe napoje i mikstury.

Śródziemnomorskie magiczne rośliny wodne i ich właściwości [26 G]

Książka autorstwa Hadriana Whittle'a, opisująca magiczne rośliny wodne i ich ukryte właściwości.

Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć [36 G]

Książka słynnego magizoologa - Newtona Scamandera, opisująca wszystkie magiczne stworzenia, znane czarodziejom.

Ciemne moce: poradnik samoobrony [14 G]

Podręcznik do obrony przed czarną magią, autorstwa Quentina Trimble'a. 

Wprowadzenie do transmutacji dla początkujących [25 G]

Ksiązka autorstwa Emeryka Switcha, opisująca podstawowe prawa rządzące światem transmutacji a także metody wykonywania przemian.

Teoria magii [27 G]

Książka autorstwa Adalberta Wafflinga - słynnego teoretyka magii. Porusza podstawowe kwestie, związane z magią.

Numerologia i gramatyka [31 G]

Podręcznik dla początkujących adeptów numerologii, nieznanego autora, wprowadzający w świat niezwykłych cyfr.

Standardowa księga zaklęć (stopień 3) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla adeptów zaklęć i uroków. W książce zawarto podstawowe zaklęcia, tj: glacius czy carpe retractum.

Eliksiry dla zaawansowanych [19 G]

Ksiązka Libacjusza Borage, będąca podręcznikiem do eliksirów. Metody warzenia eliksirów, opisane w poniższym dziele nie są zwykle na tyle dobre, by uwarzyć bezbłędny eliksir.

Runy dla zaawansowanych [25 G]

Książka napisana przez Yuri Blishen, poświęcona tłumaczeniom run.

Miód [11 G]

Słodki produkt spożywczy, stosowany również jako składnik eliksirów.

Sok z chorbotka [7 G]

Substancja  o magicznych właściwościach, pochodząca z chorbotka. Używana do sporządzania eliksirów leczniczych, m.in. eliksiru wiggenowego.

Szalej jadowity [5 G]

Silnie trująca roślina, używana do sporządzania eliksirów, m.in eliksiru skurczającego czu bahanocydu.

Kociołek miedziany [25 G]

Kociołek średnich rozmiarów.
Eliksir parzy się w nim szybciej niż w kociołku cynowym lub kociołku z mosiądzu.

Cykuta [14 G]

Potoczna nazwa szczwołu plamistego. Esencja z tej silnie trującej rośliny jest ważnym składnikiem bahanocydu.

Czary przy pieczeniu [31 G]

Książka kucharska, zawierająca przepisy różnych potraw, wymagających użycia magii. 

Dzieje Magii [20 G]

Książka wybitnej historyczki - Bathildy Bagshot. Obejmuje historię magii, aż do końca XIX wieku. 

Powstanie i upadek czarnej magii [39 G]

 Księga nieznanego autora, będąca przewodnikiem po historii czarnej magii. 

Włóczęgi z wilkołakami [24 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opisująca jego przygody z wilkołakami. Opisuje w niej, m.in. uwolnienie wioski od wilkołaka Wagga Wagga.

Historia Hogwartu [50 G]

Książka autorstwa słynnej Bathildy Bagshot, dotycząca Hogwartu i jego historii.

Natychmiastowa transmutacja [35 G]

Książka nieznanego autora, opisująca zaawansowane metody przemian transmutacyjnych.

Potworna księga potworów [38 G]

Książka autorstwa Edwardusa Limy, z której można dowiedzieć się wszystkiego o najróżniejszych bestiach i potworach, znanych czarodziejom. 

Nowa teoria Numerologii [41 G]

Książka autorstwa Lukasa Karuzosa, będąca lekturą uzupełniającą dla adeptów numerologii.

Wybitne postacie świata magii naszych czasów [21 G]

Książka nieznanego autora, opowiadająca o wybitnych, współczesnych postaciach świata magii.

Brytyjskie i irlandzkie drużyny quidditcha [48 G]

Książka opisująca brytyjskie oraz irlandzkie drużyny quidditcha. W 1994 roku wydano jej drugą, poprawioną edycję, poszerzoną o przedmowę Luccasa Carususa.

Demaskowanie przyszłości [17 G]

Książka autorstwa Kasandry Vablatsky, pełniąca rolę podręcznika do nauki wróżbiarstwa. Ujawnia tajniki wróżbiarstwa a także opisuje najbardziej znane metody wróżenia.

Standardowa księga zaklęć (stopień 1) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla młodych adeptów zaklęć i uroków. W książce zawarto podstawoe zaklęcia, tj Lumos czy Wingardium Leviosa.

Wykresy gwiazd [45 G]

Mapy gwiazdozbiorów wykorzystywane przez uczniów do obserwacji pozycji oraz ruchów gwiazd.

Szklane fiolki [35 G]

Wykorzystywane do przechowywania różnych składników, eliksirów bądź mikstur. 

Ochraniacze [80 G]

Zestaw ochraniaczy do gry
w Quidditcha. Dzięki nim gracz się nie poobija.

Talizman Zmieniacz Czasu [15 G]

Talizman symbolizujący zmianę czasu, ma przynieść właścicielowi szczęście i zapewnić mu spokój wewnętrzny.

Kociołek cynowy (rozmiar 2) [9 G]

Idealny dla ucznia AM Ramesville! Nie za mały, nie za duży.

Omnikulary [25 G]

Magiczna lornetka, pozwalająca obserwującemu na spowolnienie każdej akcji, powtórzenie jej lub cofnięcie. 

Fałszoskop [45 G]

Magiczny przedmiot, którego wynalazcą jest Edgar Stroulger. To pewien rodzaj wykrywacza czarnej magii. Kręci się i buczy, gdy w okolicy wykryje wrogów.

Teleskop [50 G]

Przyrząd umożliwiający obserwację nieba. Posiada o wiele większy zasięg, niż jego mugolska wersja.

Zestaw piłek [30 G]

Kafel, tłuczek i złoty znicz,
czyli wszystko co każdy gracz potrzebuje do meczu.

Srebrna waga [20 G]

Srebrna waga przeznaczona do wyznaczania wag składników. Przydatna przy warzeniu eliksirów!

Dwie szklane fiolki [2 G]

W dwóch fiolkach można przechowywać składniki w stanie ciekłym, podczas warzenia eliksiru.

Zestaw fiolek [7 G]

Zestaw fiolek, jest ich pięć.
Można w nich przechowywać składniki, które są w stanie ciekłym, podczas warzenia eliksiru.

Kufer na książki [55 G]

Lekki i poręczny kufer na wszystkie podręczniki i narzędzia do szkoły. 

Organizer [50 G]

Jeśli często czegoś zapominasz
to musisz mieć ten organizer. Wygląda jak każdy inny,
ale gdy zbliża się data danego wydarzenia zmienia kolor
na kwistoczerwony.

Sennik [27 G]

Książka autorstwa Inigo Imago, poruszająca temat snów, wróżenia i sił nadprzyrodzonych. Jest prawdziwym przewodnikiem do interpretacji snów.

Gatunki smoków w Wielkiej Brytanii i Irlandii [37 G]

Książka opisująca wszystkie gatunki dzikich smoków, żyjących na terenach Wysp Brytyjskich i Irlandii. 

Pałka [25 G]

Pałka jest potrzebna każdemu pałkarzowi do odbijania tłuczków.

Seria Tarczy [9 G]

Przedmioty, które chronią
przed złymi urokami i zaklęciami.
Są to m.in: obronne kapelusze, peleryny czy rękawiczki.

Standardowa księga zaklęć (stopień 2) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla adeptów zaklęć i uroków. W książce zawarto podstawowe zaklęcia, tj: Skurge czy Diffindo.

Tysiąc magicznych ziół i grzybów [21 G]

Książka autorstwa byłej dyrektor, Phyllidy Spore, będąca również podręcznikiem do zielarstwa i eliksirów. 

Ślaz [14 G]

Roślina należąca do rodziny kapustowatych. Zrywana w pełnię księżyca, może posłużyć jako składnik eliksiru wielosokowego.

Waleriana [15 G]

Roślina o magicznych właściwościach, hodowana na terenach Hogwartu. Jej gałązki wykorzystuje się do sporządzania Eliksiru Zapomnienia i Eliksiru Słodkiego Snu, a korzenie służą jako składnik Wywaru Żywej Śmierci. 

Muchy siatkoskrzydłe [8 G]

Owad zaliczany do rodziny muchowatych (Muscidae) z rzędu muchówek (Diptera).
Niezwykle popularne owady magiczne wykorzystywane
przy przyrządzaniu eliksirów.

Niebieskie pióro [9 G]

Eleganckie, niebieskie pióro, przeznaczone zarówno dla uczniów, jak i nauczycieli.

Olejek różany [8 G]

Olejek eteryczny produkowany z róży. Używany jako składnik eliksirów.

Lipna różdżka [11 G]

Magiczny przedmiot wyglądem przypominający prawdziwą różdżkę, służący do robienia żartów i dowcipów. Przy próbie czarowania lipna różdżka zmienia się w gumową zabawkę.

Zębate frysbi [20 G]

Małopopularna zabawka, wyposażona w zęby.

Widmokulary [25 G]

Magiczne okulary nadające wygląd zbzikowanej kolorowej sowy, z pomocą których można dostrzec gnębiwtryski.

Szare pióro [13 G]

Obowiązkowy przedmiot dla każdego czarodzieja, służacy do pisania!

Wykresy księżyca [45 G]

Mapy ziemskiego satelity, wykorzystywane do śledzenia jego aktywności.

Mosiężna waga [20 G]

Waga przeznaczona do wyznaczania wag składników poprzez równoważenie ich ciężaru. Przydatna na zajęcia eliksirów.

Zegar słoneczny [20 G]

Zegar słoneczny, odmierzający czas na podstawie pozycji Słońca. 

Kanarkowe kremówki [13 G]

Po zjedzeniu takiej kremówki człowiek zmienia się w wielkiego kanarka.

Kufer podróżny [65 G]

Poręczny kufer na kółkach,
idealny na wszelkie rzeczy ucznia
tj. ubrania czy fiolki.

Teoria obrony magicznej [29 G]

Książka autorstwa Wilberta Slinkharda, zawierająca wyłącznie teoretyczne informacje o użyciu zaklęć obronnych. Treść tej książki pokrywała się z wytycznymi Ministerstwa Magii.


Ostatnio zdobyte punkty (7 dni)

Brak wpisów w historii.

Moduł Rekrutacji by Shado Ackerly