5830
2006
5955
2938
 Trwają zapisy na XXXVI rok szkolny >>ŚWISTOKLIK<<  16.09 - II zebranie Ravenclawu >>ŚWISTOKLIK<<  21.09 - Znajdź Kryształka  21.09 - Rubinowe Wyzwania [1] >>ŚWISTOKLIK<< 22.09 - Otrzęsiny Pierwszorocznych  
Profil Osoby

Rosalie Snape-Devine
(Natalq)

Uczeń

Ravenclaw
KLASA I
493 punktów w Punktacji Uczniów
3734 galeonów
Na chacie: Rosalie.Snape, Rosalie_Devine, Rosalie_Snape-Devine

Zapisany od: 2019-03-06 22:17:38
Wiek: -


Przedmioty kupione na ul. Pokątnej

Jak pozbyć się upiora? [15 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opowiadająca o sposobach pozbywania się upiorów ze swojego domu.

Tysiąc magicznych ziół i grzybów [21 G]

Książka autorstwa byłej dyrektor, Phyllidy Spore, będąca również podręcznikiem do zielarstwa i eliksirów. 

Ciemne moce: poradnik samoobrony [14 G]

Podręcznik do obrony przed czarną magią, autorstwa Quentina Trimble'a. 

Dzieje Magii [20 G]

Książka wybitnej historyczki - Bathildy Bagshot. Obejmuje historię magii, aż do końca XIX wieku. 

Teoria magii [27 G]

Książka autorstwa Adalberta Wafflinga - słynnego teoretyka magii. Porusza podstawowe kwestie, związane z magią.

Demaskowanie przyszłości [17 G]

Książka autorstwa Kasandry Vablatsky, pełniąca rolę podręcznika do nauki wróżbiarstwa. Ujawnia tajniki wróżbiarstwa a także opisuje najbardziej znane metody wróżenia.

Numerologia i gramatyka [31 G]

Podręcznik dla początkujących adeptów numerologii, nieznanego autora, wprowadzający w świat niezwykłych cyfr.

Standardowa księga zaklęć (stopień 1) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla młodych adeptów zaklęć i uroków. W książce zawarto podstawoe zaklęcia, tj Lumos czy Wingardium Leviosa.

Przewodnik po uniwersum [24 G]

Podręcznik autorstwa Chaissona McMillana, zawierający podstawowe informacje o Wszechświecie.

Słownik run [20 G]

Słownik wydany przez Merge Publications, służący czarownicom i czarodziejom do rozszyfrowywania znaczenia run, a także ich prawidłowego zrozumienia.

Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć [36 G]

Książka słynnego magizoologa - Newtona Scamandera, opisująca wszystkie magiczne stworzenia, znane czarodziejom.

Quidditch przez wieki [40 G]

Książka autorstwa Kennilworthy;ego Whispa. Obowiązkowa pozycja dla wszystkich fanów magicznych dyscyplin! Opisuje historię, ewolucję a także zasady najpopularniejszej gry czarodziejów - quidditcha!

Wprowadzenie do transmutacji dla początkujących [25 G]

Ksiązka autorstwa Emeryka Switcha, opisująca podstawowe prawa rządzące światem transmutacji a także metody wykonywania przemian.

Ciemne moce: poradnik samoobrony [14 G]

Podręcznik do obrony przed czarną magią, autorstwa Quentina Trimble'a. 

Jak zaprzyjaźnić się z ghulami? [31 G]

Książka autorstwa słynnego Gilderoya Lockharta, opowiadająca o jego życiu z ghulami.

Podróże z wampirami [22 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, w której opisał podróż w towarzystwie wampirów.

Rok z yeti [30 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opowiadająca jego przygody ze śnieżnymi potworami - Yeti.

Wakacje z wiedźmami [20 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opisująca jego przygody z wiedźmami.

Wędrówka z trollami [35 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opisująca jego wędrówkę w towarzystwie trolli.

Włóczęgi z wilkołakami [24 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opisująca jego przygody z wilkołakami. Opisuje w niej, m.in. uwolnienie wioski od wilkołaka Wagga Wagga.

Grasowanie z potworami [19 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opisująca jego przygody z różnymi potworami.

Kufer podróżny [65 G]

Poręczny kufer na kółkach,
idealny na wszelkie rzeczy ucznia
tj. ubrania czy fiolki.

Magiczne wzory i napoje [16 G]

Książka autorstwa Arseniusa Jiggera, będąca podręcznikiem do eliksirów. Opisuje podstawowe napoje i mikstury.

Skrzydła nietoperza [48 G]

Skrzydła jedynego zdolnego do aktywnego lotu ssaka. Wykorzystywane w produkcji eliksirów.

Szalej jadowity [5 G]

Silnie trująca roślina, używana do sporządzania eliksirów, m.in eliksiru skurczającego czu bahanocydu.

Standardowa księga zaklęć (stopień 2) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla adeptów zaklęć i uroków. W książce zawarto podstawowe zaklęcia, tj: Skurge czy Diffindo.

Przewodnik po Hogwarcie [33 G]

Książka nieznanego autora, pomocna przy poznaniu tajemnic Hogwartu.

Wykresy księżyca [45 G]

Mapy ziemskiego satelity, wykorzystywane do śledzenia jego aktywności.

Strój codzienny [50 G]

Strój codzienny domu Ravenclaw.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Kociołek cynowy (rozmiar 2) [9 G]

Idealny dla ucznia AM Ramesville! Nie za mały, nie za duży.

Szata [60 G]

Szata domu Ravenclaw.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien ją mieć.

Ropucha czubata [18 G]

Gatunek ropuchy, charakteryzującej się złotymi oczami oraz charakterystycznym pyskiem. Zagrożony wyginięciem!

Błyskawica [150 G]

Błyskawica jest to miotła standardu międzynarodowego.
Cechują ją ogromne przyspieszenie. Posiada wygodną rączkę.

Sok z chorbotka [7 G]

Substancja  o magicznych właściwościach, pochodząca z chorbotka. Używana do sporządzania eliksirów leczniczych, m.in. eliksiru wiggenowego.

Olejek różany [8 G]

Olejek eteryczny produkowany z róży. Używany jako składnik eliksirów.

Korzeń tojadu [5 G]

Korzeń rośliny zwanej tojadem, używany do przyrządzania wielu eliksirów.

Krawat [25 G]

Krawat domu Ravenclaw.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Czapka zimowa [25 G]

Czapka zimowa domu Ravenclaw.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien ją mieć.

Szalik [30 G]

Szalik domu Ravenclaw.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Sweter dla Krukonów [35 G]

Sweter na zimowe dni w kolorach domu Ravenclaw. Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien ją mieć.

Tiara dla ucznia [25 G]

Czarna tiara dla ucznia Ramesville,
każdy powinien ją mieć!

Teleskop [50 G]

Przyrząd umożliwiający obserwację nieba. Posiada o wiele większy zasięg, niż jego mugolska wersja.

Mosiężna waga [20 G]

Waga przeznaczona do wyznaczania wag składników poprzez równoważenie ich ciężaru. Przydatna na zajęcia eliksirów.

Zegar słoneczny [20 G]

Zegar słoneczny, odmierzający czas na podstawie pozycji Słońca. 

Widmokulary [25 G]

Magiczne okulary nadające wygląd zbzikowanej kolorowej sowy, z pomocą których można dostrzec gnębiwtryski.

Szare pióro [13 G]

Obowiązkowy przedmiot dla każdego czarodzieja, służacy do pisania!

Zębate frysbi [20 G]

Małopopularna zabawka, wyposażona w zęby.

Kanarkowe kremówki [13 G]

Po zjedzeniu takiej kremówki człowiek zmienia się w wielkiego kanarka.

Seria Tarczy [9 G]

Przedmioty, które chronią
przed złymi urokami i zaklęciami.
Są to m.in: obronne kapelusze, peleryny czy rękawiczki.

Seria Tarczy [9 G]

Przedmioty, które chronią
przed złymi urokami i zaklęciami.
Są to m.in: obronne kapelusze, peleryny czy rękawiczki.

Lipna różdżka [11 G]

Magiczny przedmiot wyglądem przypominający prawdziwą różdżkę, służący do robienia żartów i dowcipów. Przy próbie czarowania lipna różdżka zmienia się w gumową zabawkę.

Ochraniacze [80 G]

Zestaw ochraniaczy do gry
w Quidditcha. Dzięki nim gracz się nie poobija.

Różdżka (1) [50 G]

Wierzba i włókło ze smoczego serca, 10 i ćwierć cala, bardzo elegancka, znakomita do rzucania uroków.


Ostatnio zdobyte punkty (7 dni)

DataPunktyOpis
2019-09-15+15Rosalie Snape-Devine
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2019-09-15+198Rosalie Snape-Devine
Pierwsze Kroki z Kryształkiem
2019-09-15+129Rosalie Snape-Devine
Happy Rames #1
2019-09-13+82Rosalie Snape-Devine
Zabawy z Rozpoczęcia
2019-09-13+22Rosalie Snape-Devine
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2019-09-12+24Rosalie Snape-Devine
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2019-09-11+13Rosalie Snape-Devine
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2019-09-11+3Rosalie Snape-Devine
Punkty dodane automatycznie z dziennika

Dodatnie: 486, ujemne: 0.
Suma: +486

Moduł Rekrutacji by Shado Ackerly