0
0
0
0
Trwają wakacje - zachęcamy do zapisów!  
Profil Osoby

Rosalie Snape-Devine
(Natalq)

Uczeń

Ravenclaw
KLASA II
7 punktów w Punktacji Uczniów
9361 galeonów
Na chacie: Rosalie.Snape, Rosalie_Devine, Rosalie_Snape-Devine

Zapisany od: 2019-03-06 22:17:38
Wiek: 472


Przedmioty kupione na ul. Pokątnej

Wielcy czarodzieje XX wieku [20 G]

Książka nieznanego autora, posiadająca informacje o najważniejszych czarodziejach żyjących w XX wieku.

Pałka [25 G]

Pałka jest potrzebna każdemu pałkarzowi do odbijania tłuczków.

Eliksir Miłosny [25 G]

Działa tylko przez dobę,
a skuteczność zależy od wagi męczyzny oraz atrakcyjności kobiety.

Liliowy kałamarz [7 G]

Liliowy kałamarz, idealny dla każdego rodzaju piór.

Szare pióro [13 G]

Obowiązkowy przedmiot dla każdego czarodzieja, służacy do pisania!

Szachy czarodziejów [15 G]

Zestaw szachów czarodziejów - bardzo popularnej wśród czarodziejów gry, której reguły są takie same jak w zwykłych szachach.

Czujniki tajności [55 G]

Magiczny przedmiot, służący do wykrywania kłamstw i utajnień. Wyglądem przypomina wygiętą antenę. 

Porcelanowa filiżanka [19 G]

Zdobiona, porcelanowa filiżanka. Przydatna zarówno do przyjmowania gości, jak i do wróżenia z fusów!

Czarodziejska taśma [22 G]

Czarodziejska taśma, używana do naprawiania zepsutych, magicznych obiektów. 

Zaklęcia Wywołujące Sny na Jawie [21 G]

Zaklęcia te sprawiają, że osoba staje się senna. Można z niego skorzystać na lekcji a 30 minut prześpi się bez szwanku. 

Wykresy gwiazd [45 G]

Mapy gwiazdozbiorów wykorzystywane przez uczniów do obserwacji pozycji oraz ruchów gwiazd.

Wykresy księżyca [45 G]

Mapy ziemskiego satelity, wykorzystywane do śledzenia jego aktywności.

Teleskop [50 G]

Przyrząd umożliwiający obserwację nieba. Posiada o wiele większy zasięg, niż jego mugolska wersja.

Waleriana [15 G]

Roślina o magicznych właściwościach, hodowana na terenach Hogwartu. Jej gałązki wykorzystuje się do sporządzania Eliksiru Zapomnienia i Eliksiru Słodkiego Snu, a korzenie służą jako składnik Wywaru Żywej Śmierci. 

Lawenda [29 G]

Roślina z rodziny jasnotowatych, występująca niemal na każdym kontynencie. Służy jako składnik wielu eliksirów.

Śluz gumochłona [31 G]

Oba końce gumochłona wyglądają identycznie i wydobywa się z nich śluz, który się czasami wykorzystuje do zagęszczania eliksirów. Najchętniej je sałatę, ale może się żywić praktycznie każdą rośliną. 

Gogle [20 G]

Gogle dla gracza.

Ochraniacze [80 G]

Zestaw ochraniaczy do gry
w Quidditcha. Dzięki nim gracz się nie poobija.

Armando Dippet: mistrz czy kretyn? [55 G]

Książka pióra kontrowersyjnej dziennikarki - Rity Skeeter, przedstawiająca sylwetkę jednego z dyrektorów Hogwartu - Armando Dippeta.

Czary przy pieczeniu [31 G]

Książka kucharska, zawierająca przepisy różnych potraw, wymagających użycia magii. 

Niewidzialna księga niewidzialności [45 G]

Książka nieznanego autora, opisująca, jak stać się niewidzialnym. Jest niewidzialna, co sprawia, że wielu czarodziejów nie może jej odnaleźć.

Podstawowe zaklęcia dla tych, którzy nie mają czasu [26 G]

Książka nieznanego autora, opisująca kilka przydatnych, podstawowych zaklęć.

Prefekci, którzy zdobyli władzę [19 G]

Książka nieznanego autora, opisująca wybitne osiągnięcia prefektów Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart.

Poradnik uzdrawiacza [22 G]

Książka autorstwa H.Poilingtoniusa, której głównym tematem jest magiczne uzdrawianie. Zawiera kilka przydatnych porad i wskazówek.

Życie i kłamstwa Albusa Dumbledore'a [60 G]

Biografia największego czarodzieja XX wieku, pióra kontrowersyjnej Rity Skeeter, wydana przez wydawnictwo Daily Prophet Press, zaledwie cztery tygodnie po śmierci Albusa Dumbledore'a. Zawarte w niej informacje do dziś budzą w społeczności magicznej wiele kontrowersji.

Moje charłacze życie [15 G]

Opublikowana w 1900 roku autobiografia Angusa Buchanana, sławnego charłaka grającego w mugolskiej reprezentacji Szkocji w rugby. Książka stała się światowym bestsellerem, dzięki czemu życie charłaków w społeczności magicznej w końcu uległo zmianie. 

Szlachectwo naturalne, czyli genealogia prawdziwych czarodziejów [18 G]

Książka nieznanego autora, opisująca czarodziejów, wywodzących się z szlachetnych rodów czystej krwi.

Uroki dla zauroczonych [24 G]

Książka pomocna w nauce czarów obronnych, nieznanego autora.

Najważniejsze współczesne odkrycia magiczne [28 G]

Książka nieznanego autora, zgodnie z tytułem opisująca najważniejsze odkrycia magiczne z czasów współczesnych.

Duchy zwierząt Wielkiej Brytanii [26 G]

Książka autorstwa Mopsy Fleabert, zawierająca informacje o duchach zwierząt, rozpoznawaniu ich a także kontaktowaniu się z nimi.

Myślenie potoczne: dlaczego mugole wolą nie wiedzieć [14 G]

Książka Mordicusa Egga, znanego eskperta od mugoloznawstwa. 

Traszki z Bognor [41 G]

Książka pióra Waltera Aragona, opowiadająca o traszkach zamieszkujących miasto Bognor. 

Błyskawica [150 G]

Błyskawica jest to miotła standardu międzynarodowego.
Cechują ją ogromne przyspieszenie. Posiada wygodną rączkę.

Śluz gumochłona [31 G]

Oba końce gumochłona wyglądają identycznie i wydobywa się z nich śluz, który się czasami wykorzystuje do zagęszczania eliksirów. Najchętniej je sałatę, ale może się żywić praktycznie każdą rośliną. 

Kociołek z mosiądzu [35 G]

Jest on średniej wielkości.
Eliksiry warzy się w nim szybciej niż w kociołku cynowym.

Liliowy kałamarz [7 G]

Liliowy kałamarz, idealny dla każdego rodzaju piór.

Czarny kałamarz [15 G]

Najlepszej jakości czarne kałamarze. Idealne dla każdego rodzaju piór zarówno dla ucznia jak i nauczyciela.

Demaskowanie przyszłości [17 G]

Książka autorstwa Kasandry Vablatsky, pełniąca rolę podręcznika do nauki wróżbiarstwa. Ujawnia tajniki wróżbiarstwa a także opisuje najbardziej znane metody wróżenia.

Sennik [27 G]

Książka autorstwa Inigo Imago, poruszająca temat snów, wróżenia i sił nadprzyrodzonych. Jest prawdziwym przewodnikiem do interpretacji snów.

Q-Py-Blok [25 G]

Wynalazek braci Weasleyów powodujący zaparcia.

Łajnobomba [15 G]

Magiczna, choć śmierdząca zabawka, służąca do robienia głupich dowcipów. Jej wynalazcą jest Alberyk Grunnion.

Peruwiański proszek natychmiastowej ciemności [35 G]

Magiczny proszek importowany prosto z Peru. Powoduje nieprzeniknioną ciemność, która pozwala nam uciec. 

Zębate frysbi [20 G]

Małopopularna zabawka, wyposażona w zęby.

Lipna różdżka [11 G]

Magiczny przedmiot wyglądem przypominający prawdziwą różdżkę, służący do robienia żartów i dowcipów. Przy próbie czarowania lipna różdżka zmienia się w gumową zabawkę.

Eliksir Miłosny [25 G]

Działa tylko przez dobę,
a skuteczność zależy od wagi męczyzny oraz atrakcyjności kobiety.

Seria Tarczy [9 G]

Przedmioty, które chronią
przed złymi urokami i zaklęciami.
Są to m.in: obronne kapelusze, peleryny czy rękawiczki.

Zaklęcia Wywołujące Sny na Jawie [21 G]

Zaklęcia te sprawiają, że osoba staje się senna. Można z niego skorzystać na lekcji a 30 minut prześpi się bez szwanku. 

Jadalne Mroczne Znaki [7 G]

Zjedzenie wywołuje wymiociny.

Kanarkowe kremówki [13 G]

Po zjedzeniu takiej kremówki człowiek zmienia się w wielkiego kanarka.

Bezgłowy Kapelusz [15 G]

Włożenie kapelusza powoduje zniknięcie głowy (aż do ściągnięcia, bo wtedy wraca).

Zestaw [35 G]

Wyjątkowy elegancki zestaw
pióra i dobrej jakości pergaminu.
Kolor pióra świetnie komponuje
się z jakością pergaminu.
Głównie na ważne okazje.

Pióro i kałamarz [25 G]

Elegancki wysokiej jakości kałamarz
dla ucznia i profesora AM Ramesville.
Idealny na prezent dla bliskiej osoby.
Dla profesorów zniżka przy kasie!

Chochla [15 G]

Niezbędne wyposażenie każdego eliksirowara, służące do mieszania bądź nalewania eliksiru do fiolek.

Szklane fiolki [35 G]

Wykorzystywane do przechowywania różnych składników, eliksirów bądź mikstur. 

Kryształowe fiolki [30 G]

Zestaw kryształowych fiolek, w których można przechowywać składniki, eliksiry bądź mikstury.

Śluz gumochłona [31 G]

Oba końce gumochłona wyglądają identycznie i wydobywa się z nich śluz, który się czasami wykorzystuje do zagęszczania eliksirów. Najchętniej je sałatę, ale może się żywić praktycznie każdą rośliną. 

Waleriana [15 G]

Roślina o magicznych właściwościach, hodowana na terenach Hogwartu. Jej gałązki wykorzystuje się do sporządzania Eliksiru Zapomnienia i Eliksiru Słodkiego Snu, a korzenie służą jako składnik Wywaru Żywej Śmierci. 

Waleriana [15 G]

Roślina o magicznych właściwościach, hodowana na terenach Hogwartu. Jej gałązki wykorzystuje się do sporządzania Eliksiru Zapomnienia i Eliksiru Słodkiego Snu, a korzenie służą jako składnik Wywaru Żywej Śmierci. 

Waleriana [15 G]

Roślina o magicznych właściwościach, hodowana na terenach Hogwartu. Jej gałązki wykorzystuje się do sporządzania Eliksiru Zapomnienia i Eliksiru Słodkiego Snu, a korzenie służą jako składnik Wywaru Żywej Śmierci. 

Waleriana [15 G]

Roślina o magicznych właściwościach, hodowana na terenach Hogwartu. Jej gałązki wykorzystuje się do sporządzania Eliksiru Zapomnienia i Eliksiru Słodkiego Snu, a korzenie służą jako składnik Wywaru Żywej Śmierci. 

Lawenda [29 G]

Roślina z rodziny jasnotowatych, występująca niemal na każdym kontynencie. Służy jako składnik wielu eliksirów.

Lawenda [29 G]

Roślina z rodziny jasnotowatych, występująca niemal na każdym kontynencie. Służy jako składnik wielu eliksirów.

Lawenda [29 G]

Roślina z rodziny jasnotowatych, występująca niemal na każdym kontynencie. Służy jako składnik wielu eliksirów.

Lawenda [29 G]

Roślina z rodziny jasnotowatych, występująca niemal na każdym kontynencie. Służy jako składnik wielu eliksirów.

Śluz gumochłona [31 G]

Oba końce gumochłona wyglądają identycznie i wydobywa się z nich śluz, który się czasami wykorzystuje do zagęszczania eliksirów. Najchętniej je sałatę, ale może się żywić praktycznie każdą rośliną. 

Szare pióro [13 G]

Obowiązkowy przedmiot dla każdego czarodzieja, służacy do pisania!

Pergamin [20 G]

Pergamin średniej jakości,
idealny do sporządzania notatek.

Gigantojęzyczne toffi [17 G]

Po jego zjedzieniu język rośnie
do gigantycznych rozmiarów.

Różdżka (1) [50 G]

Wierzba i włókło ze smoczego serca, 10 i ćwierć cala, bardzo elegancka, znakomita do rzucania uroków.

Kanarkowe kremówki [13 G]

Po zjedzeniu takiej kremówki człowiek zmienia się w wielkiego kanarka.

Zębate frysbi [20 G]

Małopopularna zabawka, wyposażona w zęby.

Szare pióro [13 G]

Obowiązkowy przedmiot dla każdego czarodzieja, służacy do pisania!

Widmokulary [25 G]

Magiczne okulary nadające wygląd zbzikowanej kolorowej sowy, z pomocą których można dostrzec gnębiwtryski.

Zegar słoneczny [20 G]

Zegar słoneczny, odmierzający czas na podstawie pozycji Słońca. 

Mosiężna waga [20 G]

Waga przeznaczona do wyznaczania wag składników poprzez równoważenie ich ciężaru. Przydatna na zajęcia eliksirów.

Teleskop [50 G]

Przyrząd umożliwiający obserwację nieba. Posiada o wiele większy zasięg, niż jego mugolska wersja.

Wykresy księżyca [45 G]

Mapy ziemskiego satelity, wykorzystywane do śledzenia jego aktywności.

Przewodnik po Hogwarcie [33 G]

Książka nieznanego autora, pomocna przy poznaniu tajemnic Hogwartu.

Standardowa księga zaklęć (stopień 2) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla adeptów zaklęć i uroków. W książce zawarto podstawowe zaklęcia, tj: Skurge czy Diffindo.

Quidditch przez wieki [40 G]

Książka autorstwa Kennilworthy;ego Whispa. Obowiązkowa pozycja dla wszystkich fanów magicznych dyscyplin! Opisuje historię, ewolucję a także zasady najpopularniejszej gry czarodziejów - quidditcha!

Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć [36 G]

Książka słynnego magizoologa - Newtona Scamandera, opisująca wszystkie magiczne stworzenia, znane czarodziejom.

Słownik run [20 G]

Słownik wydany przez Merge Publications, służący czarownicom i czarodziejom do rozszyfrowywania znaczenia run, a także ich prawidłowego zrozumienia.

Przewodnik po uniwersum [24 G]

Podręcznik autorstwa Chaissona McMillana, zawierający podstawowe informacje o Wszechświecie.

Standardowa księga zaklęć (stopień 1) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla młodych adeptów zaklęć i uroków. W książce zawarto podstawoe zaklęcia, tj Lumos czy Wingardium Leviosa.

Seria Tarczy [9 G]

Przedmioty, które chronią
przed złymi urokami i zaklęciami.
Są to m.in: obronne kapelusze, peleryny czy rękawiczki.

Seria Tarczy [9 G]

Przedmioty, które chronią
przed złymi urokami i zaklęciami.
Są to m.in: obronne kapelusze, peleryny czy rękawiczki.

Szalik [30 G]

Szalik domu Ravenclaw.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Czapka zimowa [25 G]

Czapka zimowa domu Ravenclaw.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien ją mieć.

Krawat [25 G]

Krawat domu Ravenclaw.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Korzeń tojadu [5 G]

Korzeń rośliny zwanej tojadem, używany do przyrządzania wielu eliksirów.

Olejek różany [8 G]

Olejek eteryczny produkowany z róży. Używany jako składnik eliksirów.

Sok z chorbotka [7 G]

Substancja  o magicznych właściwościach, pochodząca z chorbotka. Używana do sporządzania eliksirów leczniczych, m.in. eliksiru wiggenowego.

Błyskawica [150 G]

Błyskawica jest to miotła standardu międzynarodowego.
Cechują ją ogromne przyspieszenie. Posiada wygodną rączkę.

Ropucha czubata [18 G]

Gatunek ropuchy, charakteryzującej się złotymi oczami oraz charakterystycznym pyskiem. Zagrożony wyginięciem!

Szata [60 G]

Szata domu Ravenclaw.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien ją mieć.

Kociołek cynowy (rozmiar 2) [9 G]

Idealny dla ucznia AM Ramesville! Nie za mały, nie za duży.

Strój codzienny [50 G]

Strój codzienny domu Ravenclaw.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Sweter dla Krukonów [35 G]

Sweter na zimowe dni w kolorach domu Ravenclaw. Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien ją mieć.

Tiara dla ucznia [25 G]

Czarna tiara dla ucznia Ramesville,
każdy powinien ją mieć!

Ochraniacze [80 G]

Zestaw ochraniaczy do gry
w Quidditcha. Dzięki nim gracz się nie poobija.

Lipna różdżka [11 G]

Magiczny przedmiot wyglądem przypominający prawdziwą różdżkę, służący do robienia żartów i dowcipów. Przy próbie czarowania lipna różdżka zmienia się w gumową zabawkę.

Numerologia i gramatyka [31 G]

Podręcznik dla początkujących adeptów numerologii, nieznanego autora, wprowadzający w świat niezwykłych cyfr.

Demaskowanie przyszłości [17 G]

Książka autorstwa Kasandry Vablatsky, pełniąca rolę podręcznika do nauki wróżbiarstwa. Ujawnia tajniki wróżbiarstwa a także opisuje najbardziej znane metody wróżenia.

Jak pozbyć się upiora? [15 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opowiadająca o sposobach pozbywania się upiorów ze swojego domu.

Błyskawica [150 G]

Błyskawica jest to miotła standardu międzynarodowego.
Cechują ją ogromne przyspieszenie. Posiada wygodną rączkę.

Skórzane rękawice [60 G]

Skórzane rękawice do quidditcha. Kolor brązowy.

Ochraniacze [80 G]

Zestaw ochraniaczy do gry
w Quidditcha. Dzięki nim gracz się nie poobija.

Gogle [20 G]

Gogle dla gracza.

Zestaw piłek [30 G]

Kafel, tłuczek i złoty znicz,
czyli wszystko co każdy gracz potrzebuje do meczu.

Kruk [45 G]

Duży, czarny ptak z rodziny krukowatych. Inteligentny, choć nieco hałaśliwy.

Rękawice ze smoczej skóry [75 G]

Rękawice wykonane ze smoczej skóry. Cenione ze względu na wyjątkową wytrzymałość. Przydatne podczas zajęć zielarstwa i opieki nad magicznymi stworzeniami.

Płaszcz zimowy damski [50 G]

Płaszcz zimowy dla każdej czarownicy wprost idealny na mroźniejsze dni. 

Koszulka w barwach domu [30 G]

T-shirt domu Ravenclaw.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Biała bluzka [25 G]

Każdy uczeń powinien ją mieć!

Szata dla czarownicy [115 G]

Elegancka szata dla każdej czarownicy!

Peleryna [55 G]

Elegancka fioletowa peleryna dla każdego czarodzieja!

Kociołek miedziany [25 G]

Kociołek średnich rozmiarów.
Eliksir parzy się w nim szybciej niż w kociołku cynowym lub kociołku z mosiądzu.

Dwie szklane fiolki [2 G]

W dwóch fiolkach można przechowywać składniki w stanie ciekłym, podczas warzenia eliksiru.

Jak zaprzyjaźnić się z ghulami? [31 G]

Książka autorstwa słynnego Gilderoya Lockharta, opowiadająca o jego życiu z ghulami.

Podróże z wampirami [22 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, w której opisał podróż w towarzystwie wampirów.

Teoria magii [27 G]

Książka autorstwa Adalberta Wafflinga - słynnego teoretyka magii. Porusza podstawowe kwestie, związane z magią.

Dzieje Magii [20 G]

Książka wybitnej historyczki - Bathildy Bagshot. Obejmuje historię magii, aż do końca XIX wieku. 

Ciemne moce: poradnik samoobrony [14 G]

Podręcznik do obrony przed czarną magią, autorstwa Quentina Trimble'a. 

Tysiąc magicznych ziół i grzybów [21 G]

Książka autorstwa byłej dyrektor, Phyllidy Spore, będąca również podręcznikiem do zielarstwa i eliksirów. 

Wprowadzenie do transmutacji dla początkujących [25 G]

Ksiązka autorstwa Emeryka Switcha, opisująca podstawowe prawa rządzące światem transmutacji a także metody wykonywania przemian.

Ciemne moce: poradnik samoobrony [14 G]

Podręcznik do obrony przed czarną magią, autorstwa Quentina Trimble'a. 

Szalej jadowity [5 G]

Silnie trująca roślina, używana do sporządzania eliksirów, m.in eliksiru skurczającego czu bahanocydu.

Skrzydła nietoperza [48 G]

Skrzydła jedynego zdolnego do aktywnego lotu ssaka. Wykorzystywane w produkcji eliksirów.

Magiczne wzory i napoje [16 G]

Książka autorstwa Arseniusa Jiggera, będąca podręcznikiem do eliksirów. Opisuje podstawowe napoje i mikstury.

Kufer podróżny [65 G]

Poręczny kufer na kółkach,
idealny na wszelkie rzeczy ucznia
tj. ubrania czy fiolki.

Grasowanie z potworami [19 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opisująca jego przygody z różnymi potworami.

Włóczęgi z wilkołakami [24 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opisująca jego przygody z wilkołakami. Opisuje w niej, m.in. uwolnienie wioski od wilkołaka Wagga Wagga.

Wędrówka z trollami [35 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opisująca jego wędrówkę w towarzystwie trolli.

Wakacje z wiedźmami [20 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opisująca jego przygody z wiedźmami.

Rok z yeti [30 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opowiadająca jego przygody ze śnieżnymi potworami - Yeti.

Ropucha czubata [18 G]

Gatunek ropuchy, charakteryzującej się złotymi oczami oraz charakterystycznym pyskiem. Zagrożony wyginięciem!


Ostatnio zdobyte punkty (7 dni)

Brak wpisów w historii.

Moduł Rekrutacji by Shado Ackerly