18824
5500
18075
10745
7-13.10 - Tydzień Zabaw 12.10 - konkurs z Zaklęć >>ŚWISTOKLIK<<  19.10 - Rubinowe Wyzwanie [4] >>ŚWISTOKLIK<<  03.11 - ostateczny termin wysyłania potwierdzenia wykonania listy zakupów  
Profil Osoby

Leyla Belikov
(Leyla_Belikov)

Uczeń

Gryffindor
KLASA I
4157 punktów w Punktacji Uczniów
7633 galeonów
Na chacie: Leyla_Belikov

Zapisany od: 2019-05-18 13:14:57
Wiek: 18


Przedmioty kupione na ul. Pokątnej

Seria Tarczy [9 G]

Przedmioty, które chronią
przed złymi urokami i zaklęciami.
Są to m.in: obronne kapelusze, peleryny czy rękawiczki.

Standardowa księga zaklęć (stopień 2) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla adeptów zaklęć i uroków. W książce zawarto podstawowe zaklęcia, tj: Skurge czy Diffindo.

Demaskowanie przyszłości [17 G]

Książka autorstwa Kasandry Vablatsky, pełniąca rolę podręcznika do nauki wróżbiarstwa. Ujawnia tajniki wróżbiarstwa a także opisuje najbardziej znane metody wróżenia.

Słownik run [20 G]

Słownik wydany przez Merge Publications, służący czarownicom i czarodziejom do rozszyfrowywania znaczenia run, a także ich prawidłowego zrozumienia.

Przewodnik po Hogwarcie [33 G]

Książka nieznanego autora, pomocna przy poznaniu tajemnic Hogwartu.

Quidditch przez wieki [40 G]

Książka autorstwa Kennilworthy;ego Whispa. Obowiązkowa pozycja dla wszystkich fanów magicznych dyscyplin! Opisuje historię, ewolucję a także zasady najpopularniejszej gry czarodziejów - quidditcha!

Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć [36 G]

Książka słynnego magizoologa - Newtona Scamandera, opisująca wszystkie magiczne stworzenia, znane czarodziejom.

Ciemne moce: poradnik samoobrony [14 G]

Podręcznik do obrony przed czarną magią, autorstwa Quentina Trimble'a. 

Wprowadzenie do transmutacji dla początkujących [25 G]

Ksiązka autorstwa Emeryka Switcha, opisująca podstawowe prawa rządzące światem transmutacji a także metody wykonywania przemian.

Teoria magii [27 G]

Książka autorstwa Adalberta Wafflinga - słynnego teoretyka magii. Porusza podstawowe kwestie, związane z magią.

Numerologia i gramatyka [31 G]

Podręcznik dla początkujących adeptów numerologii, nieznanego autora, wprowadzający w świat niezwykłych cyfr.

Dzieje Magii [20 G]

Książka wybitnej historyczki - Bathildy Bagshot. Obejmuje historię magii, aż do końca XIX wieku. 

Standardowa księga zaklęć (stopień 1) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla młodych adeptów zaklęć i uroków. W książce zawarto podstawoe zaklęcia, tj Lumos czy Wingardium Leviosa.

Tysiąc magicznych ziół i grzybów [21 G]

Książka autorstwa byłej dyrektor, Phyllidy Spore, będąca również podręcznikiem do zielarstwa i eliksirów. 

Ochraniacze [80 G]

Zestaw ochraniaczy do gry
w Quidditcha. Dzięki nim gracz się nie poobija.

Kanarkowe kremówki [13 G]

Po zjedzeniu takiej kremówki człowiek zmienia się w wielkiego kanarka.

Kufer podróżny [65 G]

Poręczny kufer na kółkach,
idealny na wszelkie rzeczy ucznia
tj. ubrania czy fiolki.

Szare pióro [13 G]

Obowiązkowy przedmiot dla każdego czarodzieja, służacy do pisania!

Teleskop [50 G]

Przyrząd umożliwiający obserwację nieba. Posiada o wiele większy zasięg, niż jego mugolska wersja.

Wykresy księżyca [45 G]

Mapy ziemskiego satelity, wykorzystywane do śledzenia jego aktywności.

Mosiężna waga [20 G]

Waga przeznaczona do wyznaczania wag składników poprzez równoważenie ich ciężaru. Przydatna na zajęcia eliksirów.

Zegar słoneczny [20 G]

Zegar słoneczny, odmierzający czas na podstawie pozycji Słońca. 

Widmokulary [25 G]

Magiczne okulary nadające wygląd zbzikowanej kolorowej sowy, z pomocą których można dostrzec gnębiwtryski.

Zębate frysbi [20 G]

Małopopularna zabawka, wyposażona w zęby.

Lipna różdżka [11 G]

Magiczny przedmiot wyglądem przypominający prawdziwą różdżkę, służący do robienia żartów i dowcipów. Przy próbie czarowania lipna różdżka zmienia się w gumową zabawkę.

Magiczne wzory i napoje [16 G]

Książka autorstwa Arseniusa Jiggera, będąca podręcznikiem do eliksirów. Opisuje podstawowe napoje i mikstury.

Przewodnik po uniwersum [24 G]

Podręcznik autorstwa Chaissona McMillana, zawierający podstawowe informacje o Wszechświecie.

Smocza krew [55 G]

Krew pozyskiwana z dowolnego gatunku smoka. Ma szereg magicznych właściwości. Ma co najmniej 12 zastosowań, które odkrył sam Albus Dumbledore! 

Skórzane rękawice [60 G]

Skórzane rękawice do quidditcha. Kolor brązowy.

Ochraniacze [80 G]

Zestaw ochraniaczy do gry
w Quidditcha. Dzięki nim gracz się nie poobija.

Gogle [20 G]

Gogle dla gracza.

Nimbus 2001 [120 G]

Jest to bardzo szybka miotła wysokiej klasy. Tak jak w modelu 2000 tak we wszystkich Nimbusach następuje utrata szybkości.

Jak pozbyć się upiora? [15 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opowiadająca o sposobach pozbywania się upiorów ze swojego domu.

Jak zaprzyjaźnić się z ghulami? [31 G]

Książka autorstwa słynnego Gilderoya Lockharta, opowiadająca o jego życiu z ghulami.

Wakacje z wiedźmami [20 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opisująca jego przygody z wiedźmami.

Rok z yeti [30 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opowiadająca jego przygody ze śnieżnymi potworami - Yeti.

Podróże z wampirami [22 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, w której opisał podróż w towarzystwie wampirów.

Wędrówka z trollami [35 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opisująca jego wędrówkę w towarzystwie trolli.

Włóczęgi z wilkołakami [24 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opisująca jego przygody z wilkołakami. Opisuje w niej, m.in. uwolnienie wioski od wilkołaka Wagga Wagga.

Zestaw piłek [30 G]

Kafel, tłuczek i złoty znicz,
czyli wszystko co każdy gracz potrzebuje do meczu.

Syjamski kot [25 G]

Dzięki ich pioronującemu spojrzeniu i eleganckiej sierści, koty syjamskie mogą być uważane za najbardziej atrakcyjne z całej kociej rodziny.

Ślaz [14 G]

Roślina należąca do rodziny kapustowatych. Zrywana w pełnię księżyca, może posłużyć jako składnik eliksiru wielosokowego.

Śledziona nietoperza [17 G]

Organ wewnętrzny nietoperza, wykorzystywany do sporządzania eliksirów, m.in: Eliksiru rozdymającego i Wywaru Żywej Śmierci.

Woda z rzeki Lete [35 G]

Magiczna substancja, pozyskiwana z rzeki zapomnienia - Lete. Powoduje utratę pamięci, dlatego jest wykorzystywana do sporządzania eliksiru zapomnienia.

Kociołek cynowy (rozmiar 2) [9 G]

Idealny dla ucznia AM Ramesville! Nie za mały, nie za duży.

Nimbus 2001 [120 G]

Jest to bardzo szybka miotła wysokiej klasy. Tak jak w modelu 2000 tak we wszystkich Nimbusach następuje utrata szybkości.

Tiara dla ucznia [25 G]

Czarna tiara dla ucznia Ramesville,
każdy powinien ją mieć!

Krawat [25 G]

Krawat domu Gryffindor.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Sweter dla Gryfonów [35 G]

Sweter na zimowe dni w kolorach domu Gryffindor. Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien ją mieć.

Strój codzienny [50 G]

Strój codzienny domu Gryffindor.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Szata [60 G]

Szata domu Gryffindor.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien ją mieć.

Różdżka (1) [50 G]

Wierzba i włókło ze smoczego serca, 10 i ćwierć cala, bardzo elegancka, znakomita do rzucania uroków.

Grasowanie z potworami [19 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opisująca jego przygody z różnymi potworami.


Ostatnio zdobyte punkty (7 dni)

DataPunktyOpis
2019-10-12+21Leyla Belikov
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2019-10-11+140Leyla Belikov
SPZ - podsumowanie
2019-10-10+163Leyla Belikov
HR #4
2019-10-10+227Leyla Belikov
Dzień Chłopaka
2019-10-10+50Leyla Belikov
Psikus Irytka
2019-10-10+40Leyla Belikov
Konkurs z WoHP #1
2019-10-08+36Leyla Belikov
Punkty dodane automatycznie z dziennika

Dodatnie: 677, ujemne: 0.
Suma: +677

Moduł Rekrutacji by Shado Ackerly