18824
5500
18075
10745
7-13.10 - Tydzień Zabaw 12.10 - konkurs z Zaklęć >>ŚWISTOKLIK<<  19.10 - Rubinowe Wyzwanie [4] >>ŚWISTOKLIK<<  03.11 - ostateczny termin wysyłania potwierdzenia wykonania listy zakupów  
Profil Osoby

Moria Nerios
(Moria_Nerios)

Uczeń

Ravenclaw
KLASA I
3115 punktów w Punktacji Uczniów
4887 galeonów
Na chacie: Moria_Nerios

Zapisany od: 2019-05-24 20:10:35
Wiek: X


Przedmioty kupione na ul. Pokątnej

Życie i kłamstwa Albusa Dumbledore'a [60 G]

Biografia największego czarodzieja XX wieku, pióra kontrowersyjnej Rity Skeeter, wydana przez wydawnictwo Daily Prophet Press, zaledwie cztery tygodnie po śmierci Albusa Dumbledore'a. Zawarte w niej informacje do dziś budzą w społeczności magicznej wiele kontrowersji.

Runy dla zaawansowanych [25 G]

Książka napisana przez Yuri Blishen, poświęcona tłumaczeniom run.

Słownik run [20 G]

Słownik wydany przez Merge Publications, służący czarownicom i czarodziejom do rozszyfrowywania znaczenia run, a także ich prawidłowego zrozumienia.

Od jaja do piekła [29 G]

Książka nieznanego autora, z której można dowiedzieć się wszystkiego o hodowli smoków, bez oswajania, które autor podręcznika uznał za niemożliwe.

Gatunki smoków w Wielkiej Brytanii i Irlandii [37 G]

Książka opisująca wszystkie gatunki dzikich smoków, żyjących na terenach Wysp Brytyjskich i Irlandii. 

Przewodnik po uniwersum [24 G]

Podręcznik autorstwa Chaissona McMillana, zawierający podstawowe informacje o Wszechświecie.

Ilustrowany atlas wszechświata [34 G]

Atlas, autostwa Marka A. Garlicka.

Magiczne wzory i napoje [16 G]

Książka autorstwa Arseniusa Jiggera, będąca podręcznikiem do eliksirów. Opisuje podstawowe napoje i mikstury.

Eliksiry dla zaawansowanych [19 G]

Ksiązka Libacjusza Borage, będąca podręcznikiem do eliksirów. Metody warzenia eliksirów, opisane w poniższym dziele nie są zwykle na tyle dobre, by uwarzyć bezbłędny eliksir.

Dzieje Magii [20 G]

Książka wybitnej historyczki - Bathildy Bagshot. Obejmuje historię magii, aż do końca XIX wieku. 

Wybitne postacie świata magii naszych czasów [21 G]

Książka nieznanego autora, opowiadająca o wybitnych, współczesnych postaciach świata magii.

Numerologia i gramatyka [31 G]

Podręcznik dla początkujących adeptów numerologii, nieznanego autora, wprowadzający w świat niezwykłych cyfr.

Nowa teoria Numerologii [41 G]

Książka autorstwa Lukasa Karuzosa, będąca lekturą uzupełniającą dla adeptów numerologii.

Teoria obrony magicznej [29 G]

Książka autorstwa Wilberta Slinkharda, zawierająca wyłącznie teoretyczne informacje o użyciu zaklęć obronnych. Treść tej książki pokrywała się z wytycznymi Ministerstwa Magii.

Ciemne moce: poradnik samoobrony [14 G]

Podręcznik do obrony przed czarną magią, autorstwa Quentina Trimble'a. 

Hodowanie smoków dla przyjemności i dla zysku [54 G]

Książka nieznanego autora, zawierająca przydatne wskazówki dotyczące hodowli smoków, a także rozpoznawania smoczych jaj.

Duchy zwierząt Wielkiej Brytanii [26 G]

Książka autorstwa Mopsy Fleabert, zawierająca informacje o duchach zwierząt, rozpoznawaniu ich a także kontaktowaniu się z nimi.

Czary przy pieczeniu [31 G]

Książka kucharska, zawierająca przepisy różnych potraw, wymagających użycia magii. 

Magiczne hieroglify i logogramy [42 G]

Książka nieznanego autora, służąca uczniom jako podręcznik i poradnik do starożytnych run.

Szlachectwo naturalne, czyli genealogia prawdziwych czarodziejów [18 G]

Książka nieznanego autora, opisująca czarodziejów, wywodzących się z szlachetnych rodów czystej krwi.

Moje charłacze życie [15 G]

Opublikowana w 1900 roku autobiografia Angusa Buchanana, sławnego charłaka grającego w mugolskiej reprezentacji Szkocji w rugby. Książka stała się światowym bestsellerem, dzięki czemu życie charłaków w społeczności magicznej w końcu uległo zmianie. 

Szlachectwo naturalne, czyli genealogia prawdziwych czarodziejów [18 G]

Książka nieznanego autora, opisująca czarodziejów, wywodzących się z szlachetnych rodów czystej krwi.

Przewodnik po Hogwarcie [33 G]

Książka nieznanego autora, pomocna przy poznaniu tajemnic Hogwartu.

Uroki dla zauroczonych [24 G]

Książka pomocna w nauce czarów obronnych, nieznanego autora.

Teoria magii [27 G]

Książka autorstwa Adalberta Wafflinga - słynnego teoretyka magii. Porusza podstawowe kwestie, związane z magią.

Ksylomancja [29 G]

Podręcznik do wróżbiarstwa, autorstwa Seliny Sapworthy. Jej głównym tematem jest ksylomancja - czyli wróżenie z gałązek. 

Brytyjskie i irlandzkie drużyny quidditcha [48 G]

Książka opisująca brytyjskie oraz irlandzkie drużyny quidditcha. W 1994 roku wydano jej drugą, poprawioną edycję, poszerzoną o przedmowę Luccasa Carususa.

Poradnik samodzielnej konserwacji mioteł [30 G]

Poradnik opisujący poprawną konserwację mioteł. Książka sprzedawana oddzielne lub jako element Podręcznego Zestawu Miotlarskiego. 

Myślenie potoczne: dlaczego mugole wolą nie wiedzieć [14 G]

Książka Mordicusa Egga, znanego eskperta od mugoloznawstwa. 

W powietrzu z Armatami [40 G]

Książka napisana przez Juliusa Dehoffe. Opowiada o słynnej, brytyjskiej drużynie quidditcha - Armatach z Chudley.

Uczta w jedną minutę [12 G]

Książka kulinarna, nieznanego autora. Podpowiada jak w krótkim czasie przyrządzić prawdziwą ucztę.

Zaczaruj swój ser [13 G]

Popularna książka kulinarna autorstwa Grety Catchlove. Jej edytowana wersja zawierała rozdział o serach ze smoczego mleka oraz eliksirach na bazie sera.

Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć [36 G]

Książka słynnego magizoologa - Newtona Scamandera, opisująca wszystkie magiczne stworzenia, znane czarodziejom.

Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć [36 G]

Książka słynnego magizoologa - Newtona Scamandera, opisująca wszystkie magiczne stworzenia, znane czarodziejom.

Szata dla czarownicy [105 G]

Elegancka szata dla każdej czarownicy!

Ropucha zachodnia zielona [25 G]

Gatunek ropuchy, charakteryzujący się zieloną lub żółtą skórą z ciemnymi plamkami. 

Kociołek miedziany [25 G]

Kociołek średnich rozmiarów.
Eliksir parzy się w nim szybciej niż w kociołku cynowym lub kociołku z mosiądzu.

Zestaw fiolek [7 G]

Zestaw fiolek, jest ich pięć.
Można w nich przechowywać składniki, które są w stanie ciekłym, podczas warzenia eliksiru.

Dwie szklane fiolki [2 G]

W dwóch fiolkach można przechowywać składniki w stanie ciekłym, podczas warzenia eliksiru.

Eliksir Miłosny [25 G]

Działa tylko przez dobę,
a skuteczność zależy od wagi męczyzny oraz atrakcyjności kobiety.

Zaklęcia Wywołujące Sny na Jawie [21 G]

Zaklęcia te sprawiają, że osoba staje się senna. Można z niego skorzystać na lekcji a 30 minut prześpi się bez szwanku. 

Liliowy kałamarz [7 G]

Liliowy kałamarz, idealny dla każdego rodzaju piór.

Szare pióro [13 G]

Obowiązkowy przedmiot dla każdego czarodzieja, służacy do pisania!

Talizman Zmieniacz Czasu [15 G]

Talizman symbolizujący zmianę czasu, ma przynieść właścicielowi szczęście i zapewnić mu spokój wewnętrzny.

Szachy czarodziejów [15 G]

Zestaw szachów czarodziejów - bardzo popularnej wśród czarodziejów gry, której reguły są takie same jak w zwykłych szachach.

Mosiężny kompas [25 G]

Mosiężny kompas, przeznaczony do wyznaczania kierunku południka magnetycznego. 

Porcelanowa filiżanka [19 G]

Zdobiona, porcelanowa filiżanka. Przydatna zarówno do przyjmowania gości, jak i do wróżenia z fusów!

Czarodziejska taśma [22 G]

Czarodziejska taśma, używana do naprawiania zepsutych, magicznych obiektów. 

Peleryna [55 G]

Elegancka fioletowa peleryna dla każdego czarodzieja!

Teleskop [50 G]

Przyrząd umożliwiający obserwację nieba. Posiada o wiele większy zasięg, niż jego mugolska wersja.

Wykresy gwiazd [45 G]

Mapy gwiazdozbiorów wykorzystywane przez uczniów do obserwacji pozycji oraz ruchów gwiazd.

Potworna księga potworów [38 G]

Książka autorstwa Edwardusa Limy, z której można dowiedzieć się wszystkiego o najróżniejszych bestiach i potworach, znanych czarodziejom. 

Quidditch przez wieki [40 G]

Książka autorstwa Kennilworthy;ego Whispa. Obowiązkowa pozycja dla wszystkich fanów magicznych dyscyplin! Opisuje historię, ewolucję a także zasady najpopularniejszej gry czarodziejów - quidditcha!

Wprowadzenie do transmutacji dla początkujących [25 G]

Ksiązka autorstwa Emeryka Switcha, opisująca podstawowe prawa rządzące światem transmutacji a także metody wykonywania przemian.

Natychmiastowa transmutacja [35 G]

Książka nieznanego autora, opisująca zaawansowane metody przemian transmutacyjnych.

Demaskowanie przyszłości [17 G]

Książka autorstwa Kasandry Vablatsky, pełniąca rolę podręcznika do nauki wróżbiarstwa. Ujawnia tajniki wróżbiarstwa a także opisuje najbardziej znane metody wróżenia.

Standardowa księga zaklęć (stopień 1) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla młodych adeptów zaklęć i uroków. W książce zawarto podstawoe zaklęcia, tj Lumos czy Wingardium Leviosa.

Standardowa księga zaklęć (stopień 2) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla adeptów zaklęć i uroków. W książce zawarto podstawowe zaklęcia, tj: Skurge czy Diffindo.

Tysiąc magicznych ziół i grzybów [21 G]

Książka autorstwa byłej dyrektor, Phyllidy Spore, będąca również podręcznikiem do zielarstwa i eliksirów. 

Śródziemnomorskie magiczne rośliny wodne i ich właściwości [26 G]

Książka autorstwa Hadriana Whittle'a, opisująca magiczne rośliny wodne i ich ukryte właściwości.

Historia Hogwartu [50 G]

Książka autorstwa słynnej Bathildy Bagshot, dotycząca Hogwartu i jego historii.

Ochraniacze [80 G]

Zestaw ochraniaczy do gry
w Quidditcha. Dzięki nim gracz się nie poobija.

Gogle [20 G]

Gogle dla gracza.

Skórzane rękawice [60 G]

Skórzane rękawice do quidditcha. Kolor brązowy.

Zestaw piłek [30 G]

Kafel, tłuczek i złoty znicz,
czyli wszystko co każdy gracz potrzebuje do meczu.

Czujniki tajności [55 G]

Magiczny przedmiot, służący do wykrywania kłamstw i utajnień. Wyglądem przypomina wygiętą antenę. 

Różdżka (10) [50 G]

Jodła i włos z ogona testrala, 8 i trzy czwarte cala. Giętka i doskonała do pojedynków.

Pióro [10 G]

Eleganckie czarne pióro,
idealnie dopasowane do ręki
w atrakcyjnej cenie.

Kałamarz wyczuwający nastrój [25 G]

Elegancki rodzaj kałamarzu,
który zmienia kolor atramentu zgodnie z nastrojem osoby,
która go aktualnie używa.

Waleriana [15 G]

Roślina o magicznych właściwościach, hodowana na terenach Hogwartu. Jej gałązki wykorzystuje się do sporządzania Eliksiru Zapomnienia i Eliksiru Słodkiego Snu, a korzenie służą jako składnik Wywaru Żywej Śmierci. 

Miód [11 G]

Słodki produkt spożywczy, stosowany również jako składnik eliksirów.

Muchy siatkoskrzydłe [8 G]

Owad zaliczany do rodziny muchowatych (Muscidae) z rzędu muchówek (Diptera).
Niezwykle popularne owady magiczne wykorzystywane
przy przyrządzaniu eliksirów.

Woda z rzeki Lete [35 G]

Magiczna substancja, pozyskiwana z rzeki zapomnienia - Lete. Powoduje utratę pamięci, dlatego jest wykorzystywana do sporządzania eliksiru zapomnienia.

Puszek pigmejski [40 G]

Pokryta rózowo-fioletową sierścią miniaturka pufka.

Czarny kot [41 G]

Jeden z wielu gatunków kotów. Czarne koty są czarującymi, lojalnymi zwierzątkami. 

Płomykówka [30 G]

Sowa z rodziny płomykówkowatych. Najbardziej rozpowszechniony gatunek na świecie.

Lipna różdżka [11 G]

Magiczny przedmiot wyglądem przypominający prawdziwą różdżkę, służący do robienia żartów i dowcipów. Przy próbie czarowania lipna różdżka zmienia się w gumową zabawkę.

Zębate frysbi [20 G]

Małopopularna zabawka, wyposażona w zęby.

Widmokulary [25 G]

Magiczne okulary nadające wygląd zbzikowanej kolorowej sowy, z pomocą których można dostrzec gnębiwtryski.

Wykresy księżyca [45 G]

Mapy ziemskiego satelity, wykorzystywane do śledzenia jego aktywności.

Mosiężna waga [20 G]

Waga przeznaczona do wyznaczania wag składników poprzez równoważenie ich ciężaru. Przydatna na zajęcia eliksirów.

Talizman Zmieniacz Czasu [15 G]

Talizman symbolizujący zmianę czasu, ma przynieść właścicielowi szczęście i zapewnić mu spokój wewnętrzny.

Kufer na książki [55 G]

Lekki i poręczny kufer na wszystkie podręczniki i narzędzia do szkoły. 

Kociołek cynowy (rozmiar 2) [9 G]

Idealny dla ucznia AM Ramesville! Nie za mały, nie za duży.

Szata [60 G]

Szata domu Ravenclaw.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien ją mieć.

Tiara dla ucznia [25 G]

Czarna tiara dla ucznia Ramesville,
każdy powinien ją mieć!

Czarna spódnica [25 G]

Każda uczennica powinna ją mieć!

Koszulka w barwach domu [30 G]

T-shirt domu Ravenclaw.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Płaszcz zimowy damski [50 G]

Płaszcz zimowy dla każdej czarownicy wprost idealny na mroźniejsze dni. 

Szalik [30 G]

Szalik domu Ravenclaw.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Rękawice ze smoczej skóry [75 G]

Rękawice wykonane ze smoczej skóry. Cenione ze względu na wyjątkową wytrzymałość. Przydatne podczas zajęć zielarstwa i opieki nad magicznymi stworzeniami.

Rękawice ochronne [85 G]

Rękawice ochronne, przydatne przy wszelkich pracach alchemicznych lub w ogródku.

Strój codzienny [50 G]

Strój codzienny domu Ravenclaw.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Sweter dla Krukonów [35 G]

Sweter na zimowe dni w kolorach domu Ravenclaw. Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien ją mieć.

Czapka zimowa [25 G]

Czapka zimowa domu Ravenclaw.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien ją mieć.

Biała bluzka [25 G]

Każdy uczeń powinien ją mieć!

Krawat [25 G]

Krawat domu Ravenclaw.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Błyskawica [150 G]

Błyskawica jest to miotła standardu międzynarodowego.
Cechują ją ogromne przyspieszenie. Posiada wygodną rączkę.

Kanarkowe kremówki [13 G]

Po zjedzeniu takiej kremówki człowiek zmienia się w wielkiego kanarka.

Kufer podróżny [65 G]

Poręczny kufer na kółkach,
idealny na wszelkie rzeczy ucznia
tj. ubrania czy fiolki.

Podstawowe zaklęcia dla tych, którzy nie mają czasu [26 G]

Książka nieznanego autora, opisująca kilka przydatnych, podstawowych zaklęć.

Mięsożerne drzewa świata [38 G]

Ksiązka nieznanego autora, opisująca mięsożerne drzewa świata.

Konfrontacja z bezimiennymi [23 G]

Podręcznik nieznanego autora, wymagany na lekcjach obrony przed czarną magią.

Prefekci, którzy zdobyli władzę [19 G]

Książka nieznanego autora, opisująca wybitne osiągnięcia prefektów Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart.

Encyklopedia muchomorów [34 G]

Opasła książka nieznanego autora, będąca poradnikiem do rozpoznawania gatunków grzybów.

Traszki z Bognor [41 G]

Książka pióra Waltera Aragona, opowiadająca o traszkach zamieszkujących miasto Bognor. 

Niezwykłe rośliny wodne Winograda [17 G]

Książka autorstwa Seliny Sapworthy, dotycząca roślin wodnych z kolekcji Sir Winograda z afrykańskich jezior. Wyróżniona mianem "Książki roku z dziedziny zielarstwa" przez Wysoką Komisję Zielarstwa.

Najważniejsze współczesne odkrycia magiczne [28 G]

Książka nieznanego autora, zgodnie z tytułem opisująca najważniejsze odkrycia magiczne z czasów współczesnych.

Dzieje współczesnej magii [32 G]

Książka nieznanego autora, opisująca współczesne dzieje świata magii. Wspomina upadek Lorda Voldemorta i przezycie jego ataku przez Harry;ego.

Wielkie wydarzenia czarodziejskie XX wieku [36 G]

Książka nieznanego autora, opisująca najważniejsze wydarzenia mające miejsce w świecie czarodziejów w XX wieku. 

Wielcy czarodzieje XX wieku [20 G]

Książka nieznanego autora, posiadająca informacje o najważniejszych czarodziejach żyjących w XX wieku.

Zaklęcia i przeciwzaklęcia [40 G]

Książka Vindictusa Viridiana, prawdopodobnie napisana jeszcze w XVIII wieku. 

Powstanie i upadek czarnej magii [39 G]

 Księga nieznanego autora, będąca przewodnikiem po historii czarnej magii. 

Poradnik uzdrawiacza [22 G]

Książka autorstwa H.Poilingtoniusa, której głównym tematem jest magiczne uzdrawianie. Zawiera kilka przydatnych porad i wskazówek.

Sylaberiusz Spellmana [40 G]

Magiczny słownik, którego autorem była osoba imieniem Spellman. Sylaberiusz zawiera zestaw znaków pisma sylabowego. Przydatny przy nauce starożytnych run.

Przewodnik po MŚ w quidditchu [30 G]

Książka wydawana przez Międzynarodową Konfederację Czarodziejskiego Komitetu Quidditcha. Ujawnia sekrety wszystkich dotychczas rozegranych turniejów w tej dyscyplnie!

Niewidzialna księga niewidzialności [45 G]

Książka nieznanego autora, opisująca, jak stać się niewidzialnym. Jest niewidzialna, co sprawia, że wielu czarodziejów nie może jej odnaleźć.

Seria Tarczy [9 G]

Przedmioty, które chronią
przed złymi urokami i zaklęciami.
Są to m.in: obronne kapelusze, peleryny czy rękawiczki.

Eliksir Miłosny [25 G]

Działa tylko przez dobę,
a skuteczność zależy od wagi męczyzny oraz atrakcyjności kobiety.

Gigantojęzyczne toffi [17 G]

Po jego zjedzieniu język rośnie
do gigantycznych rozmiarów.

Najczarniejsze czary [12 G]

Książka do czarnej magii, pióra Godelota. Opisuje najmroczniejsze zaklęcia, uroki, klątwy i eliksiry.

Grasowanie z potworami [19 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opisująca jego przygody z różnymi potworami.

Włóczęgi z wilkołakami [24 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opisująca jego przygody z wilkołakami. Opisuje w niej, m.in. uwolnienie wioski od wilkołaka Wagga Wagga.

Wędrówka z trollami [35 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opisująca jego wędrówkę w towarzystwie trolli.

Wakacje z wiedźmami [20 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opisująca jego przygody z wiedźmami.

Rok z yeti [30 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opowiadająca jego przygody ze śnieżnymi potworami - Yeti.

Podróże z wampirami [22 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, w której opisał podróż w towarzystwie wampirów.

Jak zaprzyjaźnić się z ghulami? [31 G]

Książka autorstwa słynnego Gilderoya Lockharta, opowiadająca o jego życiu z ghulami.

Jak pozbyć się upiora? [15 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opowiadająca o sposobach pozbywania się upiorów ze swojego domu.

Poradnik zwalczania szkodników domowych [25 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, napisana z myślą o jego starszych fankach. Poradnik zawiera pożyteczne wskazówki dotyczące usuwania pospolitych szkodników domowych.

Standardowa księga zaklęć (stopień 7) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla adeptów zaklęć i uroków. Opisuje m.in zaklęcie Skarpina czy Protego totalum. 

Armando Dippet: mistrz czy kretyn? [55 G]

Książka pióra kontrowersyjnej dziennikarki - Rity Skeeter, przedstawiająca sylwetkę jednego z dyrektorów Hogwartu - Armando Dippeta.


Ostatnio zdobyte punkty (7 dni)

DataPunktyOpis
2019-10-12+29Moria Nerios
Punkty dodane automatycznie z dziennika
2019-10-11+30Moria Nerios
Newsville - redaktor
2019-10-11+75Moria Nerios
SZP - przygotowanie zabawy
2019-10-10+144Moria Nerios
HR #4
2019-10-10+268Moria Nerios
Dzień Chłopaka
2019-10-10+25Moria Nerios
Psikus Irytka
2019-10-10+30Moria Nerios
Konkurs z WoHP #1
2019-10-08+27Moria Nerios
Punkty dodane automatycznie z dziennika

Dodatnie: 628, ujemne: 0.
Suma: +628

Moduł Rekrutacji by Shado Ackerly