0
0
0
0
 08.12 - uroczyste rozpoczęcie XXXVII roku szkolnego  
Profil Osoby

Hope Stew-Carter
(xkreatywa_nazwa)

Uczeń

Slytherin
KLASA II
0 punktów w Punktacji Uczniów
2708 galeonów
Na chacie: Hope_Stew-Carter

Zapisany od: 2019-08-26 17:00:20
Wiek: 16


Przedmioty kupione na ul. Pokątnej

Niuchacz [55 G]

Zwierzątka wyglądem przypominające kreta. Z powodu ich zamiłowania do wszystkiego co się świeci, wykorzystywane do poszukiwań ukrytych skarbów.

Błyskawica [150 G]

Błyskawica jest to miotła standardu międzynarodowego.
Cechują ją ogromne przyspieszenie. Posiada wygodną rączkę.

Szata Slytherinu [85 G]

Szata domu Slytherin.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien ją mieć.

Krawat Slytherinu [30 G]

Krawat domu Slytherin.
Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Sweter dla Ślizgonów [60 G]

Sweter na zimowe dni w kolorach domu Slytherin. Każdy uczeń przynależący do tego domu powinien go mieć.

Kociołek cynowy (rozmiar 2) [9 G]

Idealny dla ucznia AM Ramesville! Nie za mały, nie za duży.

Olejek różany [8 G]

Olejek eteryczny produkowany z róży. Używany jako składnik eliksirów.

Szalej jadowity [5 G]

Silnie trująca roślina, używana do sporządzania eliksirów, m.in eliksiru skurczającego czu bahanocydu.

Mięta [8 G]

Roślina z rodziny jasnotowatych, posiadająca magiczne właściwości. Jest składnikiem wielu eliksirów, m.in. eliksiru wzbudzającego euforię.

Kolce róży [9 G]

Ostre twory na łodydze róży. Posiadają magiczne właściwości, dzięki czemu są ważnym składnikiem niektórych eliksirów, np. eliksirów miłosnych.

Przewodnik po uniwersum [24 G]

Podręcznik autorstwa Chaissona McMillana, zawierający podstawowe informacje o Wszechświecie.


Magiczne wzory i napoje [16 G]

Książka autorstwa Arseniusa Jiggera, będąca podręcznikiem do eliksirów. Opisuje podstawowe napoje i mikstury.

Dzieje Magii [20 G]


Książka wybitnej historyczki - Bathildy Bagshot. Obejmuje historię magii, aż do końca XIX wieku. 


Standardowa księga zaklęć (stopień 2) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla adeptów zaklęć i uroków. W książce zawarto podstawowe zaklęcia, tj: Skurge czy Diffindo.

Demaskowanie przyszłości [17 G]

Książka autorstwa Kasandry Vablatsky, pełniąca rolę podręcznika do nauki wróżbiarstwa. Ujawnia tajniki wróżbiarstwa a także opisuje najbardziej znane metody wróżenia.


Standardowa księga zaklęć (stopień 1) [13 G]

Książka autorstwa Mirandy Goshawk, przeznaczona dla młodych adeptów zaklęć i uroków. W książce zawarto podstawoe zaklęcia, tj Lumos czy Wingardium Leviosa.

Słownik run [20 G]

Słownik wydany przez Merge Publications, służący czarownicom i czarodziejom do rozszyfrowywania znaczenia run, a także ich prawidłowego zrozumienia.

Przewodnik po Hogwarcie [33 G]



Książka nieznanego autora, pomocna przy poznaniu tajemnic Hogwartu.

Quidditch przez wieki [40 G]

Książka autorstwa Kennilworthy;ego Whispa. Obowiązkowa pozycja dla wszystkich fanów magicznych dyscyplin! Opisuje historię, ewolucję a także zasady najpopularniejszej gry czarodziejów - quidditcha!

Fantastyczne zwierzęta i jak je znaleźć [36 G]

Książka słynnego magizoologa - Newtona Scamandera, opisująca wszystkie magiczne stworzenia, znane czarodziejom.

Ciemne moce: poradnik samoobrony [14 G]


Podręcznik do obrony przed czarną magią, autorstwa Quentina Trimble'a. 

Wprowadzenie do transmutacji dla początkujących [25 G]

Ksiązka autorstwa Emeryka Switcha, opisująca podstawowe prawa rządzące światem transmutacji a także metody wykonywania przemian.

Teoria magii [27 G]


Książka autorstwa Adalberta Wafflinga - słynnego teoretyka magii. Porusza podstawowe kwestie, związane z magią.


Numerologia i gramatyka [31 G]


Podręcznik dla początkujących adeptów numerologii, nieznanego autora, wprowadzający w świat niezwykłych cyfr.


Tysiąc magicznych ziół i grzybów [21 G]

Książka autorstwa byłej dyrektor, Phyllidy Spore, będąca również podręcznikiem do zielarstwa i eliksirów. 


Tiara dla ucznia [35 G]

Czarna tiara dla ucznia Ramesville, każdy powinien ją mieć!

Wędrówka z trollami [35 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opisująca jego wędrówkę w towarzystwie trolli.

Włóczęgi z wilkołakami [24 G]

Książka Gilderoya Lockharta, opisująca jego przygody z wilkołakami. 

Grasowanie z potworami [19 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opisująca jego przygody z różnymi potworami.

Wakacje z wiedźmami [20 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opisująca jego przygody z wiedźmami.

Lipna różdżka [11 G]

Magiczny przedmiot wyglądem przypominający prawdziwą różdżkę, służący do robienia żartów i dowcipów. Przy próbie czarowania lipna różdżka zmienia się w gumową zabawkę.

Łajnobomba [15 G]

Magiczna, choć śmierdząca zabawka, służąca do robienia głupich dowcipów. Jej wynalazcą jest Alberyk Grunnion.

Najczarniejsze zakamarki magii [12 G]

Książka Godelota. Opisuje najmroczniejsze zaklęcia, uroki, klątwy i eliksiry.

Zębate frysbi [20 G]

Małopopularna zabawka, wyposażona w zęby.

Rok z yeti [30 G]

Książka Gilderoya Lockharta, opowiadająca jego przygody ze śnieżnymi potworami - Yeti.

Podróże z wampirami [22 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, w której opisał podróż w towarzystwie wampirów.

Niebieskie pióro [9 G]

Eleganckie, niebieskie pióro, przeznaczone zarówno dla uczniów, jak i nauczycieli.

Rok z yeti [30 G]

Książka Gilderoya Lockharta, opowiadająca jego przygody ze śnieżnymi potworami - Yeti.

Zestaw piłek [30 G]

Kafel, tłuczek i złoty znicz,
czyli wszystko co każdy gracz potrzebuje do meczu.

Błyskawica [150 G]

Błyskawica jest to miotła standardu międzynarodowego.
Cechują ją ogromne przyspieszenie. Posiada wygodną rączkę.

Poradnik zwalczania szkodników domowych [25 G]

Poradnik Gilderoya Lockharta - zawiera pożyteczne wskazówki dotyczące usuwania pospolitych szkodników domowych.

Jak zaprzyjaźnić się z ghulami? [31 G]

Książka autorstwa słynnego Gilderoya Lockharta, opowiadająca o jego życiu z ghulami.

Jak pozbyć się upiora? [15 G]

Książka pióra słynnego Gilderoya Lockharta, opowiadająca o sposobach pozbywania się upiorów ze swojego domu.

Widmokulary [25 G]

Magiczne okulary nadające wygląd zbzikowanej kolorowej sowy, z pomocą których można dostrzec gnębiwtryski.


Ostatnio zdobyte punkty (7 dni)

DataPunktyOpis

Dodatnie: 0, ujemne: 0.
Suma: +0

Moduł Rekrutacji by Shado Ackerly