49895
30649
46901
36141
Zguby Kryształka

Zguby Kryształka to całoroczna zabawa organizowana na czacie AM Ramesville. Polega ona na tym, by łapać monety wypadające z kieszeni naszego szkolnego skrzata (na czacie) i członków dyrekcji (na Discordzie): przy użyciu wyrażenia: [Łapie nazwa monety.], np. [Łapie galeona.].

ZASADY ZABAWY

  1. Zabawa nie ma ograniczenia czasowego — okazja do zgarnięcia zguby może nadarzyć się zarówno w godzinach porannych, południowych, jak i nocnych, jednak największe prawdopodobieństwo jest pomiędzy 18:00-22:00.
  2. Panuje bezwzględny zakaz używania autozamiany.
  3. Za poprawną zostaje uznana odpowiedź zawierająca polskie znaki, zawarta w klimacie i bez literówek.
  4. Jednorazowo jedna osoba może złapać jedną zgubę.
  5. Osoba, która uzbiera określoną liczbę limitowanych monet, może wymienić je na kopertę z nagrodą. Aby to zrobić, musi zgłosić się do dyrektora odpowiedzialnego za zabawę.
  6. Na wykorzystanie nagrody ma tydzień.

TRADYCYJNE MONETY

Nazwa: galeon

Liczba punktów do zdobycia za złapanie: 6

Nazwa: sykl

Liczba punktów do zdobycia za złapanie: 4

Nazwa: knut

Liczba punktów do zdobycia za złapanie: 2

LIMITOWANE MONETY

Nazwa: moneta z Potterem

Liczba punktów do zdobycia za złapanie: 10

Mając 10 limitowanych monet z Potterem, można je wymienić na jedną z następujących nagród:

  • 80 punktów/galeonów, specjalne powitanie w szkolnym bocie na jeden dzień w Kryształowej Komnacie
  • 70 punktów/galeonów, możliwość zorganizowania zabawy HR
  • 90 punktów/galeonów, dodatkowy los na loterii Losville

Nazwa: moneta ze Zgredkiem

Liczba punktów do zdobycia za złapanie: 15

Mając 10 limitowanych monet ze Zgredkiem, można je wymienić na jedną z następujących nagród:

  • 120 punktów/galeonów, dzień podwójnych punktów*
  • 140 punktów/galeonów, status halfoperatora na jeden dzień w Kryształowej Komnacie
  • 130 punktów/galeonów, możliwość zorganizowania zabawy HR

Nazwa: moneta z Dumbledorem

Liczba punktów do zdobycia za złapanie: 20

Mając 10 limitowanych monet z Dumbledorem, można je wymienić na jedną z następujących nagród:

  • 170 punktów/galeonów, fiolka eliksiru Felix Felicis**
  • 180 punktów/galeonów, trzy dodatkowe losy na loterii Losville
  • 160 punktów/galeonów, dzień potrójnych punktów***

* Dzień podwójnych punktów zapewnia w wybranym przez siebie dniu możliwość podwojenia zdobytych gratyfikacji (zarówno na lekcji, jak i podczas zabaw czy konkursów - o ile rozliczenie tych ostatnich pojawi się w wybranym dniu). Chęć wykorzystania tego bonusu należy zgłosić z jednodniowym wyprzedzeniem dyrektorowi odpowiedzialnemu za zabawę, a przed zajęciami i zabawami prowadzącym. Jest to jednorazowa gratyfikacja.

** Fiolka eliksiru Felix Felicis uprawnia do jednorazowego odroczenia napisania kartkówki lub wykonania praktyki/pracy domowej o tydzień. Oznacza to, że zyskuje się dodatkowy czas na realizację zadania. W przypadku stażystów fiolka gwarantuje dodatkowy dzień na wywiązanie się z końcowosemestrowych ustaleń, zaś w rękach nauczyciela daje dodatkowe dwa dni na dodanie dziennika lekcyjnego. Tę fiolkę należy wykorzystać w ciągu tygodnia od chwili otrzymania.

*** Zasady są podobne jak przy dniu podwójnych punktów, tyle że wynagrodzenie jest mnożone razy 3.

Na koniec semestru trzy osoby, które uzbierają najwięcej monet, zostaną wynagrodzone bonusami punktowymi, pamiątkowymi dyplomami i tytułami:

  • Brązowy Zbieracz – 50 punktów/galeonów,
  • Srebrny Zbieracz – 75 punktów/galeonów,
  • Złoty Zbieracz – 100 punktów/galeonów.

[Kliknij tutaj, by sprawdzić swoje postępy.]