KLIKNIJ W WYBRANĄ SALĘ, ABY DO NIEJ PRZEJŚĆ PLAN ZAJĘĆ 18:35 – 19:05 LATANIE 19:10 – 19:40 ZIELARSTWO 19:45 – 20:15 OBRONA PRZED CZARNĄ MAGIĄ 18:00 – 19:05 ZIELARSTWO 19:10 – 20:15 TRANSMUTACJA 19:10 – 19:40 ZIOŁOLECZNICTWO 19:45 – 20:15 PRAWO MAGICZNE 20:30 – 20:45 HAPPY RAMES
|
Jeżeli kiedykolwiek zastanawialiście się, czy szczęście wam sprzyja, to mamy dla was idealną okazję na sprawdzenie tego. Z radością informuję, że rusza cotygodniowa szkolna loteria Losville. Zachęcam do zapoznania się z jej szczegółowym opisem (świstoklik).
Aby wziąć udział w Losville, należy najpierw zalogować się do swojego panelu na stronie szkoły, następnie wystarczy wysłać kupon (świstoklik). Trzeba jednak pamiętać, że wybieracie 3 szczęśliwe cyfry, a za każde pojedyncze trafienie możecie otrzymać 25 punktów oraz 25 galeonów. Podkreślam również, że każdy uczestnik może wysłać tylko jeden kupon.
Wszystkie losy, które zostały wysłane przed pojawieniem się tego newsa, zostały usunięte. Dodatkowo otrzymaliście przelew od Banku Gringotta w wysokości 5 galeonów, ponieważ tyle kosztuje jeden kupon. Wyniki losowania będą się pojawiać w każdą niedzielę w newsie na stronie szkoły. Termin wysyłania losów mija w sobotę tj. 14 maja o 23:59.
Lepiej zagraj, jeśli chcesz wygrać...
Przed nami trzeci dzień Początków z Kryształkiem, czyli serii zabaw mających na celu bliżej zapoznać Was z naszą Akademią. Jest to świetna okazja do zdobycia wielu cennych punktów i galeonów! Odpowiedzi na wszystkie zabawy można wysyłać do piątku do północy, jednak tylko do końca dnia, w którym pojawił się konkurs, istnieje możliwość zdobycia pełnej liczby punktów — później przyznajemy tylko połowę z nich. Do tej pory pojawiły się dwie zabawy i możecie je znaleźć, klikając w te świstokliki: poniedziałek, wtorek.
Trzecia zabawa, którą dla Was przygotowaliśmy, dotyczy naszej szkolnej Ulicy Pokątnej, a konkretniej przedmiotów, które można na niej kupić. Wasze zadanie jest naprawdę proste! W rozwinięciu newsa („rozwiń pergamin”) znajdziecie krótkie opisy pewnych przedmiotów znajdujących się na Ulicy Pokątnej (kliknij, aby ją odwiedzić). Na ich podstawie musicie dopisać, o jakiej konkretnej rzeczy jest mowa, a także dopisać ile ona kosztuje.
Za każdą poprawną odpowiedź dostaniecie 4 punkty/galeony, co łącznie daje Wam szansę na wzbogacenie się o 40 punktów/galeonów. Nauczyciele i stażyści otrzymują jedynie galeony, które w podsumowaniu zostaną odpowiednio przeliczone. Sowy ze swoimi odpowiedziami wysyłajcie na adres: dyrekcja.amr@gmail.com. Prosimy, abyście w temacie wpisali PzK #3, a także swoje imię i nazwisko oraz dom/funkcję, byśmy wiedzieli, komu przyznać punkty!
Serdecznie pozdrawiamy
[Po wtorkowym spotkaniu Puchonów po szkole szybko rozniosła się wiadomość, że Hallon i Katja wciąż coś planują. Kiedy ktoś pytał osobę uczniowską w żółtych szatach, co się dzieje w dormitorium, ta zazwyczaj odchodziła ze łzami w oczach. Opiekunowie Hufflepuffu nie mieli jednak litości i usilnie powtarzali, że to muszą być łzy radości. W końcu zjawili się pod tablicą ogłoszeń, koczując przy niej dobre parę godzin, by mieć pewność, że nikt nie zauważy, jak przypinają do niej kolejny w tym tygodniu pergamin.]
“Czy to dom mój? Nie wiem. Lecz bez przerwy o nim śnię…”
Na poprzednim spotkaniu omówiliśmy najważniejsze informacje dotyczące funkcjonowania naszej Akademii, ale jeszcze mamy, czym Was męczyć, dlatego gorąco zapraszamy Was na drugie spotkanie domu Helgi Hufflepuff, które odbędzie się już jutro, w czwartek (12.05.) zaraz po zabawie Happy Rames, czyli w okolicach godziny 20:45. Tym razem dokładniej poruszymy temat otrzęsin, wyjaśnimy Wam, na czym polega rola Prefektów, a także zorganizujemy małą burzę mózgów.
Obecność jest obowiązkowa, jednak jeśli ktoś nie będzie mógł się zjawić, prosimy o kontakt poprzez sowiarnię w swoim panelu lub prywatną sową (white.hallon@gmail.com lub katja.thatcher@gmail.com). Otrzyma wtedy wybaczenie i loga z naszego spotkania. Nikogo nic na naszej warcie nie ominie!
— Wydeptana ścieżka do dormitorium —
Kto nie przyjdzie, ten jest Gryfon!
Nie możemy się doczekać Waszej kreatywności,