0
0
0
0
Detektyw Tajemnica

Detektyw Tajemnica to zabawa organizowana na stronie AM Ramesville, trwająca pięć kolejnych tygodni roku szkolnego (z pominięciem Tygodnia Zabaw). Począwszy od trzeciego, przez cztery kolejne tygodnie na stronie szkoły ukrywane będą pergaminy z opisami przestępstw, dokonanych przez członków społeczności szkolnej. Zadaniem uczestników będzie odnalezienie miejsca ukrycia zagadek i rozwiązanie ich poprzez wskazanie kto popełnił zbrodnię oraz na czym ona polegała. Dodatkowo, po śladach ukrytych we wiadomości, będzie trzeba wytypować, kto może być detektywem, odkrywającym mroczną przeszłość innych członków społeczności. Z każdym kolejnym tygodniem będą pojawiały się nowe ślady, prowadzące do odkrycia tożsamości detektywa. W piątym tygodniu zabawy, zamiast zagadkowych pergaminów, na stronie szkoły zostanie ukryta wyłącznie poszlaka, bezpośrednio prowadząca do detektywa (np. chomicze futerko). Wówczas, mając w pamięci pozostawione wcześniej ślady, uczestnicy będą musieli wskazać, kto ujawniał przewinienia innych członków AM Ramesville i co go z nimi łączy (np. to uczniowie, którzy ukończyli szkołę w tym samym semestrze albo kolejni opiekunowie Ravenclawu).

Zabawa rozpoczyna się we wtorek, a czas na wysłanie odpowiedzi mija w najbliższą niedzielę. Zadanie można uznać za skończone, kiedy na sowę dyrekcji (dyrekcja.amr@gmail.com) zostanie wysłana wiadomość z takimi informacjami, w zależności od tygodnia:

Tydzień 1 — 4 Tydzień 5
Miejsce ukrycia zagadki. Miejsce ukrycia poszlaki.
Rozwiązanie zagadki. Imię i nazwisko detektywa.
Wytypowanie detektywa. Powiązanie detektywa z osobami z poprzednich zagadek.

Za komplet wysłanych informacji, każdorazowo można zdobyć 30 punktów i galeonów (10 za miejsca ukrycia, 10 za rozwiązanie zagadki lub dane detektywa, 10 powiązania lub poprawny typ detektywa i 5 za błędny typ). Stażyści i nauczyciele starają się wyłącznie o galeony, które później zostaną przeliczone na odpowiednią liczbę kryształów/punktów.